Ik had net een biseksuele vrouw van 21 uit Zweden die van Volleybal hieldquote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Stranger: um.....
Stranger: cybersex?
Stranger: do u have webcam?.
Het leukste gesprek had ik toen ik begon met "Levicorpus!!"quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu een nieuw gesprek gestart. Het begint toch niet altijd met: m/f? where r u from? how old r u? etc
Nom!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had net een biseksuele vrouw van 21 uit Zweden die van Volleybal hieldEn vroeg of ik wilde cammen
Whehe ja mij heeft ze gedisconnect omdat ik mijn titties niet op de cam wilde laten zien hahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom!
* Viking84 gaat nog eens connecten in de hoop dat zij die vrouw treft.
Ja geen ideequote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je heen Chico?Which reminds me!
*lokt Phaidra naar het topic met koekjes en een foto van Pompeï*
Ik wil Rometips van de kenner!
Merel heeft klassieke talen gestudeerdquote:Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: jij ook Romekenner?![]()
Ik wist niet meer wat je gestudeerd had, solly!
Wat hebben we toch gave studies allemaal!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel heeft klassieke talen gestudeerd.
oh wat tof!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel heeft klassieke talen gestudeerd.
Maakt ook niet uit hoor, ik vond 't leuk om even te doen alsof ik op m'n teentje getrapt wasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee maar no kidding, tips zijn vanuit alle hoeken welkom uiteraardIk ben nog nooit in Rome geweest dus ben echt een leek. Pompeï lijkt me ook gaaf
Eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef Merel het volgende:
Maar weet je, als het de eerste keer is, moet je gewoon eerst lekker alle standaard toeristendingen gaan doen, dat hoort er gewoon bij!
Vaticaan! Trevi-fontein! Piazza Navona! Pantheon! Een stel oude kerken! (wat is dat san giovanni voor iets?)quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens.
Dus hop hop, op naar het colosseum, het forum romanum, de san giovanni in laterano, de scala sancta en nog een heleboel meer wat ik vergeten ben.
Gewoon wat willekeurigs roepenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja geen idee. Meestal besluit ik met kerst wat ik ga doen in de zomervakantie en kreeg vandaag een reisgids binnen waarin meestal wel leuke dingen staan, maar dit jaar vind ik ze saai
.
Dat praten met vreemden kan ik echt niet. Ik heb een onderwerp oid nodig. Hoe saai.
Edit: dankje Merel!
O ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vaticaan! Trevi-fontein! Piazza Navona! Pantheon! Een stel oude kerken! (wat is dat san giovanni voor iets?)
Oh dan zal ik er wel geweest zijn, ben ook bij de trap geweest. Heb je hem zelf ook beklommen? Op je knieen, op het hout dat over de tredes is gelegd (je mag de trap zelf neit aanraken), heel langzaam omhoog, het hout dat al een beetje gevormd is naar alle knieen die je voorgingen, en het gevoel dat het eigenlijk nét iets te lang duurt ... mja ik vond het wel apart.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja!.
San Giovanni is de voormalige pauselijke kerk van Rome. Schuin tegenover is de scala sancta en daar heb ik een foto gemaakt terwijl dat eigenlijk niet mag. Maar ik vond dat zo mooi: al die mensen op hun knieën op die trap die Jezus volgens de legende beklommen zou hebben.
Ohh je bent al bij 'mquote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef AKnynke het volgende:
zo, vreetkick achter de rug. De verleidingen van Duitsland! Een halve bus pringles en een kwart blok ritter sport. Straks pannenkoeken bakken, als lief weer thuis is van een vergadering..
Nee, ik heb hem zelf niet beklommen: 1) duurt te lang, 2) vind ik respectloos als je dat als niet-gelovige doetquote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dan zal ik er wel geweest zijn, ben ook bij de trap geweest. Heb je hem zelf ook beklommen? Op je knieen, op het hout dat over de tredes is gelegd (je mag de trap zelf neit aanraken), heel langzaam omhoog, het hout dat al een beetje gevormd is naar alle knieen die je voorgingen, en het gevoel dat het eigenlijk nét iets te lang duurt ... mja ik vond het wel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |