quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is oppervlakkig, materialistisch en absoluut niet monogaam.
Je vergeet egoistisch, eigenwijs, mondig, lomp, en als ze na hun 30ste al niet 15 kilo aankomen, dan nemen ze meestal een 'vlot' kapsel. En ze kunnen niet koken, en kijken standaard neer op mannen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is oppervlakkig, materialistisch en absoluut niet monogaam.
Dit dus. Ik ga niet generaliseren of over een kam scheren, maar sommige vrouwen zijn toch wel zo enorm materialistisch en dom.... -_-'quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, gelukkig zijn alle (pak em beet) Surinaamse vrouwen van boven de 25 slank geblevenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef ghb-tampon het volgende:
nederlandse vrouwen kennen geen passie, zijn slecht in bed en worden dik en lelijk zodra ze de buit binnen hebbe!!
Was ik inderdaad vergeten. Nou kan dat komen omdat ik gelukkig geen Nederlandse vrouw heb, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vergeet egoistisch, eigenwijs, mondig, lomp, en als ze na hun 30ste al niet 15 kilo aankomen, dan nemen ze meestal een 'vlot' kapsel. En ze kunnen niet koken, en kijken standaard neer op mannen.
ja, zo overtuig je mannen wel hoorquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vergeet egoistisch, eigenwijs, mondig, lomp, en als ze na hun 30ste al niet 15 kilo aankomen, dan nemen ze meestal een 'vlot' kapsel. En ze kunnen niet koken, en kijken standaard neer op mannen.
Aggus, te vaak afgewezen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Koekz het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is een polygame tyfushoer die absoluut geen rekening houdt met de eventuele gevoelens van haar mannelijke medemens.
Dat vraag je op een forum dat voor een groot deel bevolkt wordt door gefrustreerde nerds?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb al een aantal keer gelezen dat de mannen het hier zo slecht hebben als het om vrouwen gaat en ik vroeg me af waarom dan. Wat is er mis met vrouwen hier?
Ik zie dat zelf niet. Misschien kan een van de mannen mijn ogen openen.
Vrouwen zijn 10 keer zoveel erger in zeikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |