abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75240673
Ik ben op zoek naar de goedkoopste prepaid mastercard.

Wie weet er meer?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:23:07 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75240689
Mastercard als in creditcard...?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75240695
bestaat dan dan?
pi_75240797
wirecard.com ?
pi_75240880
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:26 schreef Earry het volgende:
wirecard.com ?
Deze ( http://www.breadcard.com/static/cardtc#fees ) is zeker goedkoper (7.50 pond sign up fee) maar dan betaal je wel 2% over al je transactions.
pi_75240905
waarom neem je niet gewoon een *echte* creditcard in plaats van dit gerommel in de marge?
pi_75241611
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Deze ( http://www.breadcard.com/static/cardtc#fees ) is zeker goedkoper (7.50 pond sign up fee) maar dan betaal je wel 2% over al je transactions.
Zoals je op die site ziet is dat alleen bij betalingen binnen de UK, internationaal is dat 4,75%

Maar net als hierboven gezegd, waarom pak je niet gewoon een 'echte'?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:49:36 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_75241614
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef ktnxbye het volgende:
waarom neem je niet gewoon een *echte* creditcard in plaats van dit gerommel in de marge?
Dat. En bovendien is deze vraag al 100 keer gesteld volgens mij. Een beetje zoeken en je trekt de topics zo naar boven.

Prepaid creditcard, waar halen?

(Prepaid) Credit Card die te laden is met PayPal

En ga zo maar door
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 3 december 2009 @ 11:54:30 #9
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75241804
De reden zal Ryanair zijn
pi_75242026
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef Lemans24 het volgende:
De reden zal Ryanair zijn
leg eens uit waarom?
pi_75242047
In die andere topics is weinig informatie te vinden m.i.

Reden is inderdaad dat gratis boeken met Ryanair vanaf 1 januari alleen maar mogelijk is met prepaid mastercards.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:04:33 #12
152789 karr-1
pi_75242138
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef JohnDDD het volgende:

Reden is inderdaad dat gratis boeken met Ryanair vanaf 1 januari alleen maar mogelijk is met prepaid mastercards.
Of met gewone creditcards lijkt mij.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:15:24 #13
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_75242464
quote:
pi_75250435
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je kan wel boeken met gewone credit cards, sterker nog, dat is wat Ryanair heel graag zou willen, kunnen ze per persoon per vluchtsegment 5 euro administratiekosten in rekening brengen.

Met de prepaird credit card kan je die kosten vermijden, dat scheelt bij een retourvlucht 10 euro per persoon.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_75250607
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef JohnDDD het volgende:

In dat geval moet ik dit even volgen inderdaad. Want een normale CC kan ook prima, gewoon een kwestie van de betaling doen met je CC en meteen even geld vanaf je normale rekening overmaken naar je CC-rekening .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:19:46 #16
152789 karr-1
pi_75250806
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Je kan wel boeken met gewone credit cards, sterker nog, dat is wat Ryanair heel graag zou willen, kunnen ze per persoon per vluchtsegment 5 euro administratiekosten in rekening brengen.

Met de prepaird credit card kan je die kosten vermijden, dat scheelt bij een retourvlucht 10 euro per persoon.
Nou als het daarop vast moet zitten
pi_75250848
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

In dat geval moet ik dit even volgen inderdaad. Want een normale CC kan ook prima, gewoon een kwestie van de betaling doen met je CC en meteen even geld vanaf je normale rekening overmaken naar je CC-rekening .
Dat zal echt niet werken, de normale NL credit cards, ondanks dat je er gelijk geld naar overmaakt, worden gezien als credit card, en niet als prepaid CC.
Vreemd trouwens dergelijke credit cards waar je gelijk geld naar over moet maken, ik laat het altijd automatisch maandelijks zonder kosten afschrijven. Is ideaal, op de 21ste van de maand iets betalen, zodat het pas de volgende van de maand afgeschreven wordt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_75250962
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ryanair rekent inderdaad een creditcardcharge van 5 euro/pond per enkele vlucht, 10 voor een retour (wat trouwens belachelijk is want ze trekken het retourbedrag wel in één keer van je creditcard af). Om dit bedrag niet in de prijzen te hoeven verwerken is Ryanair verplicht een gratis betaalmogelijkheid te hebben; tot dit jaar was dat de Visa Electron Card, die veel mensen in de UK al standaard van hun bank kregen of die je anders online kon aanvragen. Ik heb sinds mei van dit jaar met de Visa Electron card zo'n 100 euro bespaard op vluchten.

Eergisteren heeft Ryanair aangekondigd dat vanaf 1 januari de Visa Electron niet meer gratis is, maar dat nu de prepaid mastercard gratis wordt. Overigens bieden zij zelf zo'n kaart aan (volgens mij voor een heel hoog bedrag).

Bij het uitzoeken van een prepaidmastercard voor Ryanair moet je rekeninghouden met de volgende zaken:
-Veel prepaid mastercards kosten maandelijks geld of rekenen geld per transactie. Maandelijkse betaling is voor alleen een Ryanair-CC geen optie, want dat wordt te duur, geld per transactie kan op zich een optie zijn mits dit niet een vast bedrag is maar een percentage.

Zo is er bijv. deze http://www.breadcard.com/static/cardtc#fees de Bread card (alleen beschikbaar in de UK geloof ik), die 2% chargen per betaling. M.a.w. als je Ryanairvlucht 5 euro is, is dat 10 cent. Dat is uitermate betaalbaar en betekent uiteindelijk dat je met de Breadcard goedkoper uit bent voor elke vlucht die minder dan 250 euro of minder kost (2% daarvan is precies de Ryanair creditcard toeslag). In de praktijk is het erg moeilijk een enkele vlucht te vinden die zo duur is tegenwoordig. Bovendien is herladen met de Breadcard gratis bij elk postkantoor in de UK of via je bankaccount. Hij kost 7.50. Niet slecht, maar natuurlijk zoek ik de allerbeste deal en ik wil er ook graag eentje in euro's voor vluchten in euro's.
pi_75250982
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:20 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dat zal echt niet werken, de normale NL credit cards, ondanks dat je er gelijk geld naar overmaakt, worden gezien als credit card, en niet als prepaid CC.
Vreemd trouwens dergelijke credit cards waar je gelijk geld naar over moet maken, ik laat het altijd automatisch maandelijks zonder kosten afschrijven. Is ideaal, op de 21ste van de maand iets betalen, zodat het pas de volgende van de maand afgeschreven wordt.
Sorry als mijn post niet duidelijk was, ik bedoelde ook dat een normale CC altijd voldoet als je maar een goed systeem voor jezelf hanteert. Alleen Ryanair accepteert dat dus niet...

Ik kan mijn CC eventueel ook gewoon automatisch laten afschrijven, maar ik kies bewust om zelf meteen het openstaande saldo te voldoen. Betalen moet ik toch en ik weet liever meteen waar ik aan toe ben, niet dat ik weken later nog met een rekening geconfronteerd word...
Zerg schreef:
pi_75250986
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nou als het daarop vast moet zitten
Ryanair heeft veel aanbiedingen waarbij stoelen worden verkocht voor 10, 5, 2, 1 euro of soms zelfs voor 1 cent, inclusief belastingen. Dan is 5 euro per enkele vlucht dus wel veel geld.
pi_75251007
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ryanair heeft veel aanbiedingen waarbij stoelen worden verkocht voor 10, 5, 2, 1 euro of soms zelfs voor 1 cent, inclusief belastingen. Dan is 5 euro per enkele vlucht dus wel veel geld.
Kom op hey. Durf het totaalplaatje te bekijken. Dat soort kosten moet je ook meewegen om te bepalen of iets duur of goedkoop is. Vlucht van 1 euro + 5 euro CC kosten is alsnog een goede deal.
pi_75251075
Kan je dan ook geen Debit Card bijvoorbeeld aanvragen, voor zover ik weet werken die toch ook op een prepaid-basis aangezien je daar ook eerst geld op moet storten?
Of ben ik nu mis en wordt deze alleen door VISA aangeboden?
pi_75251092
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:26 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Kom op hey. Durf het totaalplaatje te bekijken. Dat soort kosten moet je ook meewegen om te bepalen of iets duur of goedkoop is. Vlucht van 1 euro + 5 euro CC kosten is alsnog een goede deal.
Maar als het met weinig moeite nog goedkoper kan, dan is 1 euro voor een vlucht zonder vijf euro toeslag een nog betere deal .
Zerg schreef:
pi_75251128
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

UMMGGG 10EU !!!
pi_75251129
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Maar als het met weinig moeite nog goedkoper kan, dan is 1 euro voor een vlucht zonder vijf euro toeslag een nog betere deal .
ik ben blij dat ik genoeg geld uit te geven heb dat ik niet hele topics hoef te openen om vijf euro te besparen op notabene een luxe-goed als een vliegreis. Dat zal dan verder een schrale vakantie worden.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:32:37 #26
152789 karr-1
pi_75251187
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

ik ben blij dat ik genoeg geld uit te geven heb dat ik niet hele topics hoef te openen om vijf euro te besparen op notabene een luxe-goed als een vliegreis. Dat zal dan verder een schrale vakantie worden.
Dat dus. 5 euro op een vlucht van 1 euro vind ik echt niks. Daar ga ik echt niet heel moeilijk over doen.
pi_75251638
Een voorbeeld: in oktober wist ik dat ik (woonachtig in Londen) terug naar Nederland moest om e.e.a. op te halen. Ik wist alleen nog niet op welke dagen ik les zou hebben en wanneer ik dus terug zou kunnen gaan voor 2 dagen. Wat heb ik gedaan? Ryanair had een aanbiedingen met stoelen voor 1 euro. Ik heb voor dinsdag, woensdag én donderdag een vlucht van 1 euro geboekt van Stansted naar Eindhoven, eindelijk bleek ik op dinsdag en woensdag les te hebben en dus heb ik de vlucht van donderdag genomen.
pi_75889395
Ik gebruik zelf Neteller (www.neteller.com).
Dit is een internet betaalservice die net werkt als paypal, alleen kun je hier kostenloos een prepaid mastercard bij krijgen. Er gelden wel bepaalde fees voor het omrekenen van valuta en pinnen bij geldautomaten. Ook kost het wat tijd om er een aan te vragen, je moet een kopie van je paspoort/rijbewijs en bankafschrift inscannen en mailen. Maar het is zeker de goedkoopste optie.
Ik hoop hier mensen blij gemaakt mee te hebben.
pi_81481494
Easipay is de goedkoopste prepaid mastercard volgens mij. Ik heb me in de verschillende aanbieders verdiept en easipay kwam als goedkoopste uit de bus. wat mij verder opviel was dat de aanbieders bij de zelfde bank zitten.Kosten zouden denk ik dan ook bij alle gelijk moeten zijn. Ik vond bij easipay de meest uitgebreide lijst kosten. Als er bij de andere geen verborgen kosten zitten dan blijft easipay volgens mij bij gewoon gebruik de goedkoopste. Ik heb er twee besteld om dat familie van mijn vrouw in het buitenland woont. Ze maakt wel eens geld over en dat kan nu heel goedkoop. Onze belangrjkste reden om een prepaidkaart tenemen. Bovendien heb ik nog een kortingcode van winkleoverzicht .com. GKZ4Q455AJX of ie nog werkt weet ik niet maar geeft 5%korting.
Het beste HJS
pi_81483627
Weet je los van de oorspronkelijke vraag inzake de prepaid creditcards vind ik
het weer van een typische Hollandse kortzichtigheid getuigen door vast te houden
aan de goedkoopheid van Ryan Air,vervolgens moeite willen doen voor een prepaid
creditcard,die ongetwijfeld ook wel iets aan bijdrage zal kosten,(dus dat ben je
sowieso kwijt) en als je e.e.a.naast elkaar legt dan is het verschil te verwaarlozen.

Kijk als iets ¤50 of ¤ 100,- per persoon scheelt dan is alles te begrijpen,maar voor
zo een klein,miniscuul verschil is wel erg muggeziften en moeilijk doen voor niks
75 topics = FIN
  zondag 16 mei 2010 @ 12:29:18 #31
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_81484055
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:16 schreef FP128 het volgende:
Weet je los van de oorspronkelijke vraag inzake de prepaid creditcards vind ik
het weer van een typische Hollandse kortzichtigheid getuigen door vast te houden
aan de goedkoopheid van Ryan Air,vervolgens moeite willen doen voor een prepaid
creditcard,die ongetwijfeld ook wel iets aan bijdrage zal kosten,(dus dat ben je
sowieso kwijt) en als je e.e.a.naast elkaar legt dan is het verschil te verwaarlozen.

Kijk als iets ¤50 of ¤ 100,- per persoon scheelt dan is alles te begrijpen,maar voor
zo een klein,miniscuul verschil is wel erg muggeziften en moeilijk doen voor niks
De kosten voor het gebruik van een credit card bij Ryanair staat niet in verhouding tot de werkelijke kosten.
Als ik voor 1 persoon een retourvliegticket koop zijn de kosten naast de vluchtprijs 10 euro aan credit card kosten. Relatief duur maar te overzien.
Als ik voor 4 personen een retourvliegtickets kooop zijn de kosten naast de vluchtprijs 40 euro, volkomen uit zijn verband uiteraard.
Een Easyjet doet het beter door 1 tarief aan credit card kosten te rekenen per boeking, niet afhankelijk van het aantal personen of vluchten.

Ryanair probeert namelijk niet de credit card kosten te dekken, maar probeert geld te verdienen aan de credit card toeslag. Het is alleen maar goed dat er mogelijkheden zijn om dat zoveel mogelijk tegen te gaan. Het is veel transparanter als Ryanair deze kosten probeert te halen uit de vluchtprijs, en enkel en alleen de daadwerkelijke credit card kosten in rekening brengt, in plaats van het misleiden van de consumenten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_81484806
Als het niet per se een mastercard hoeft te zijn kan je ook kijken naar de ANWB visa kaart.

Voor leden kost die 11,50 per jaar.
pi_82902604
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:29 schreef ozzietukker het volgende:
Als ik voor 4 personen een retourvliegtickets kooop zijn de kosten naast de vluchtprijs 40 euro, volkomen uit zijn verband uiteraard.
Een Easyjet doet het beter door 1 tarief aan credit card kosten te rekenen per boeking, niet afhankelijk van het aantal personen of vluchten.
idd.

ik ga eens goed kijken naar easipay... wil binnenkort was vluchten boeken met ryanair, vandaar.
pi_102189214
Interessante discussie. Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat Moneybookers.com de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft. Het is een Brits bedrijf, maar blijkbaar verkopen ze hun kaart wereldwijd.De kosten zijn vrij laag, zelfs voor internationaal gebruik.
http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:19:33 #35
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_102199696
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef Sambal-Oelek het volgende:
Ik gebruik zelf Neteller (www.neteller.com).
Dit is een internet betaalservice die net werkt als paypal, alleen kun je hier kostenloos een prepaid mastercard bij krijgen. Er gelden wel bepaalde fees voor het omrekenen van valuta en pinnen bij geldautomaten. Ook kost het wat tijd om er een aan te vragen, je moet een kopie van je paspoort/rijbewijs en bankafschrift inscannen en mailen. Maar het is zeker de goedkoopste optie.
Ik hoop hier mensen blij gemaakt mee te hebben.
Absoluut hier mee eens!

Voor Ryanair vluchten heb ik een Neteller creditcard aangevraagd waarmee ik heb helemaal geen kosten heb. Ik heb bij Neteller zo ingesteld dat ik in euro's wil betalen, mocht ik ergens (op internet bijv.) in ponden/dollars moeten betalen, dan betaal ik wel een fee, maar via Ryanair betaal je toch in euro's, oftewel gratis
Drugs are good mkay?
  woensdag 21 september 2011 @ 10:58:05 #36
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_102211528
Ik heb net een Wirecard aangevraagd, duurt maar een paar minuten. De virtuele kaart schijnt goed te werken met Ryanair. Kosten: 1 euro per keer voor het opladen.
pi_102212354
Wirecard zijn oplichters. Je kunt er heel makkelijk geld op storten, maar zie het er maar weer eens af te krijgen. Dat gaat niet zoals beloofd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Redactie Frontpage woensdag 21 september 2011 @ 11:35:45 #38
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_102212611
Rabo CC is een Mastercard? Of valt ie niet onder die regeling?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 21 september 2011 @ 13:01:04 #39
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_102215351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Wirecard zijn oplichters. Je kunt er heel makkelijk geld op storten, maar zie het er maar weer eens af te krijgen. Dat gaat niet zoals beloofd.
Diezelfde verhalen lees ik over Neteller, vandaar dat ik die nooit heb geactiveerd (door opsturen scan paspoort, bankafschrift, enz.)

Ik probeer daarom nu Wirecard. En ik wil het geld er niet afhalen, ik wil het geld gebruiken om vliegtickets van te kopen. Ik poker niet ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Lemans24 op 21-09-2011 13:07:20 ]
  woensdag 21 september 2011 @ 13:01:17 #40
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_102215358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef JeMoeder het volgende:
Rabo CC is een Mastercard? Of valt ie niet onder die regeling?
Is niet prepaid
pi_102216220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Diezelfde verhalen lees ik over Neteller, vandaar dat ik die nooit heb geactiveerd (door opsturen scan paspoort, bankafschrift, enz.)

Ik probeer daarom nu Wirecard. En ik wil het geld er niet afhalen, ik wil het geld gebruiken om vliegtickets van te kopen.
Maar het moet er wel opstaan. Dus moet je er geld op zetten en liefst iets meer dan je nodig hebt. Dan kan er wel eens iets niet doorgaan of goedkoper uitvallen. Als je dan je geld terug wilt storten naar de rekening waar het vandaan komt dan kan dat niet zoals beloofd, want dat knopje zit niet op de Nederlandse site. Die service blijkt er dan alleen voor Duitsers te zijn.
  woensdag 21 september 2011 @ 15:22:58 #42
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_102220481
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar het moet er wel opstaan. Dus moet je er geld op zetten en liefst iets meer dan je nodig hebt. Dan kan er wel eens iets niet doorgaan of goedkoper uitvallen. Als je dan je geld terug wilt storten naar de rekening waar het vandaan komt dan kan dat niet zoals beloofd, want dat knopje zit niet op de Nederlandse site. Die service blijkt er dan alleen voor Duitsers te zijn.
Ik ben van plan om verspreid over enkele maanden tientallen vliegtickets te koppen, dus het geld komt wel op. Maar dat dat knopje er niet op zit, is natuurlijk slordig.
pi_102237965
Hou er rekening mee dat binnenkort de mogelijkheid om kosteloos met een Entropay Prepaid Credit Card of een andere prepaid card bij Ryanair te betalen zal stoppen, dan hoef je alleen geen toeslag te betalen als je met een Ryanair Prepaid Credit Card gaat betalen.

Meer informatie hier.

http://www.flyertalk.com/(...)avoid-card-fees.html

Wel geldt dit wellicht alleen voor vluchten met de UK als vertrekpunt, maar wat niet is zal snel komen vrees ik.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 22 september 2011 @ 09:44:23 #44
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_102252358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef ozzietukker het volgende:
Hou er rekening mee dat binnenkort de mogelijkheid om kosteloos met een Entropay Prepaid Credit Card of een andere prepaid card bij Ryanair te betalen zal stoppen, dan hoef je alleen geen toeslag te betalen als je met een Ryanair Prepaid Credit Card gaat betalen.

Meer informatie hier.

http://www.flyertalk.com/(...)avoid-card-fees.html

Wel geldt dit wellicht alleen voor vluchten met de UK als vertrekpunt, maar wat niet is zal snel komen vrees ik.
Dat is erg jammer, scheelt 12 euro per trip. Maar dat zal Ryanair dan ook in de kostprijs moeten vermelden.

Kun je als Nederlander eigenlijk aan een Ryanair creditcard komen? (en aan een Wizzair, en een Vueling...)

edit: die Ryanair card is in de UK in ieder geval zo goed als gratis aan te schaffen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lemans24 op 22-09-2011 10:00:34 ]
pi_102252861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik ben van plan om verspreid over enkele maanden tientallen vliegtickets te koppen, dus het geld komt wel op. Maar dat dat knopje er niet op zit, is natuurlijk slordig.
De prijzen varieren nogal dus je zal er meer op moeten zetten dan je kwijt bent aan die tickets. Dan heb je een restant en dan wil je dat terugstorten en dan gaat het niet. Als je dan een tijdje inactief bent wordt je account beeindigd en gaat dat bedrag op aan kosten die worden berekend voor het in stand houden van een inactief account. Het lijkt me dus niet zozeer slordig als wel onderdeel van het verdienmodel.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:41:43 #46
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_102262200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De prijzen varieren nogal dus je zal er meer op moeten zetten dan je kwijt bent aan die tickets. Dan heb je een restant en dan wil je dat terugstorten en dan gaat het niet. Als je dan een tijdje inactief bent wordt je account beeindigd en gaat dat bedrag op aan kosten die worden berekend voor het in stand houden van een inactief account. Het lijkt me dus niet zozeer slordig als wel onderdeel van het verdienmodel.
Na ene jaar inactiviteit moet je inderdaad betalen. Kun je de kaart wel kostenloos opzeggen vóór die tijd?
pi_102262811
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Na ene jaar inactiviteit moet je inderdaad betalen. Kun je de kaart wel kostenloos opzeggen vóór die tijd?
Geen idee. Ik heb 3 keer een week moeten wachten op antwoord om te weten hoe ik mijn 500 euro terug kon krijgen. En daarvoor moest ik dan een kopie van een bankafschrift opsturen. Dat vind ik gewoon teveel moeite. De kosten voor het terugstorten waren ook hoger dan beloofd.

Ik ga ze ook aangeven bij de AFM. Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik wordt gewoon heel pissig als iemand probeert me te naaien.
pi_102348867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef skymango het volgende:
Interessante discussie. Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat Moneybookers.com de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft. Het is een Brits bedrijf, maar blijkbaar verkopen ze hun kaart wereldwijd.De kosten zijn vrij laag, zelfs voor internationaal gebruik.
http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/
Zeer goede ervaringen mee. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')