Ze accepteren alleen Mastercard, Visa en American Expressquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:08 schreef mschol het volgende:
Wirecard
echter duurt het even voordat het geld erop staat..
kan de PS3 store niet gewoon paypal aan?
Waar en hoe lang duurt het? Je weet waar ik et over heb toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoiets bestaat maar je moet je er voor aanmelden.
wirecard is een prepaid mastercardquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Wirecard is een prepaid Visa card. Je hebt dan een virtuele creditcard en krijgt alle gegevens die je nodig hebt om in te vullen als je een online betaling wilt doen met creditcard. Je zet geld op die card door het over te maken naar de bankrekening van Wirecard. Ik heb trouwens geen idee hoe lang het aanvragen van zo'n kaart duurt. Het is ook mogelijk dat ze je gaan vragen om een bewijs van identiteit, dat zou je dan moeten opsturen per post.
Of er echte prepaid wegwerp cards bestaan weet ik niet. Vanuit veiligheidsoogpunt (oncontroleerbare geldstroom) zou ik zoiets niet verwachten
Nee.... Nederlanders en creditcards zijn (onterecht) nog altijd geen goeie vrienden....quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:40 schreef Sjibble het volgende:
Schiet lekker op
Zijn er echt geen prepaid CC's van 1 van die 3 in nederland die ik zo bij de lokale sigarenboer kan halen?
Volgens Sony komen deze kaarten deze maand al uit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:22 schreef Jovatov het volgende:
Ik koop op Ebay altijd Amerikaanse PSN-kaarten met Paypel, binnen een paar uur in je mailbox en dan kan je die code invoeren op de Amerikaanse PSN-store (wel ff amerikaans accountje aanmaken dus) en spellen downloaden.
Overigens komen er op 1 oktober hier in Nederland ook Europese PSN-kaarten
geen idee wat je moet opgeven bij de playstation store, maar als ze om je land vragen kan dat een rol spelen (niet iedere zaak/winkel accepteert een CC uit een ander land dan waar jijzelf vandaan komt)quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:54 schreef Joshua1990 het volgende:
Nou een Wirecard werkt niet in de Playstation Store (eigen ervaring). Ook al is het wel een MasterCard.
Om die reden heb ik dan ook een Credit Card bij de ING aangevraagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |