abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72419501
Ik wil dus graag een game in de online Playstation Store kopen.
Nou gaat dat of met een PSN card, of met een creditcard.
Ik heb geen van beide, en het als ik op 1 van de 2 moet wachten is het beter de PSN card.
Nou wil ik het spel dus morgen al kopen.. en ik las dat er iets bestond als de Prepaid Credit card.
Werkt hetzelfde als een Prepaid kaart voor je telefoon. Opladen(Mijn PS3 shopaccount met dat geld opwaarderen) en weggooien.

Bestaat zoiets en kan ik het makkelijk om de hoek bij de Primera kopen?

Of komt er een hoop gedoe aan te pas? Lijkt me dat het net zo makkelijk moet wezen als het kopen van Prepaid voor je telefoon.

Een voorbeeld is de Mastercard Vanilla..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72419564
tvp
Feyenoord Rotterdam
pi_72419581
tvp
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_72420013
Wirecard
echter duurt het even voordat het geld erop staat..
kan de PS3 store niet gewoon paypal aan?
  Donald Duck held vrijdag 4 september 2009 @ 00:10:02 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72420055
Zoiets bestaat maar je moet je er voor aanmelden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_72420509
ze accepteren alles Mastercard of VIsa
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:08 schreef mschol het volgende:
Wirecard
echter duurt het even voordat het geld erop staat..
kan de PS3 store niet gewoon paypal aan?
Ze accepteren alleen Mastercard, Visa en American Express
Of de Playstation Store Prepaid kaart.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoiets bestaat maar je moet je er voor aanmelden.
Waar en hoe lang duurt het? Je weet waar ik et over heb toch?
Lijkt me dat je zoiets gewoon in de winkel kan kopen, aangezien het hetzelfde werkt als een prepaid kaart voor de telefoon. Gebruiken en weggooien.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  Donald Duck held vrijdag 4 september 2009 @ 00:33:55 #7
46149 __Saviour__
pi_72420779
Wirecard is een prepaid Visa card. Je hebt dan een virtuele creditcard en krijgt alle gegevens die je nodig hebt om in te vullen als je een online betaling wilt doen met creditcard. Je zet geld op die card door het over te maken naar de bankrekening van Wirecard. Ik heb trouwens geen idee hoe lang het aanvragen van zo'n kaart duurt. Het is ook mogelijk dat ze je gaan vragen om een bewijs van identiteit, dat zou je dan moeten opsturen per post.
Of er echte prepaid wegwerp cards bestaan weet ik niet. Vanuit veiligheidsoogpunt (oncontroleerbare geldstroom) zou ik zoiets niet verwachten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_72420849
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Wirecard is een prepaid Visa card. Je hebt dan een virtuele creditcard en krijgt alle gegevens die je nodig hebt om in te vullen als je een online betaling wilt doen met creditcard. Je zet geld op die card door het over te maken naar de bankrekening van Wirecard. Ik heb trouwens geen idee hoe lang het aanvragen van zo'n kaart duurt. Het is ook mogelijk dat ze je gaan vragen om een bewijs van identiteit, dat zou je dan moeten opsturen per post.
Of er echte prepaid wegwerp cards bestaan weet ik niet. Vanuit veiligheidsoogpunt (oncontroleerbare geldstroom) zou ik zoiets niet verwachten
wirecard is een prepaid mastercard

in US bestaan wel wegwerp kaarten die CC functionaliteit bevatten... (van visa/mastercard)

in NL bestaan die niet, en zal je terug moeten vallen op de online alternativen als wirecard
pi_72420952
Schiet lekker op
Zijn er echt geen prepaid CC's van 1 van die 3 in nederland die ik zo bij de lokale sigarenboer kan halen?
[/quote]
pi_72421163
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:40 schreef Sjibble het volgende:
Schiet lekker op
Zijn er echt geen prepaid CC's van 1 van die 3 in nederland die ik zo bij de lokale sigarenboer kan halen?
Nee.... Nederlanders en creditcards zijn (onterecht) nog altijd geen goeie vrienden....
Wirecard is al genoemd, maar duurt een aantal dagen. En anders (als je 18+ bent) zelf een creditcard aanvragen. Maar ook dat kost enkele dagen...
  Donald Duck held vrijdag 4 september 2009 @ 00:54:16 #11
46149 __Saviour__
pi_72421228
Bij een echte creditcard krijg je uiteraard eerst ook nog een controle van je kredietwaardigheid. Vast inkomen nodig waarschijnlijk enzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_72423249
Amerikaanse bankrekening openen en de debet card gebruiken...
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_72424354
Ik lees overigens dat Sony PSN geen Wirecard meer accepteert.
[/quote]
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:22:26 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_72424505
Ik koop op Ebay altijd Amerikaanse PSN-kaarten met Paypel, binnen een paar uur in je mailbox en dan kan je die code invoeren op de Amerikaanse PSN-store (wel ff amerikaans accountje aanmaken dus) en spellen downloaden .

Overigens komen er op 1 oktober hier in Nederland ook Europese PSN-kaarten
pi_72424614
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:22 schreef Jovatov het volgende:
Ik koop op Ebay altijd Amerikaanse PSN-kaarten met Paypel, binnen een paar uur in je mailbox en dan kan je die code invoeren op de Amerikaanse PSN-store (wel ff amerikaans accountje aanmaken dus) en spellen downloaden .

Overigens komen er op 1 oktober hier in Nederland ook Europese PSN-kaarten
Volgens Sony komen deze kaarten deze maand al uit?
Meende te horen dat er al een gozer was die ze al had gekocht.
Vandaag bel ik sowieso alle winkels in de buurt af die ze zou kunnen hebben Je weet maar nooit, want een exacte datum is ook niet gegeven.
[/quote]
pi_72470719
Nou een Wirecard werkt niet in de Playstation Store (eigen ervaring). Ook al is het wel een MasterCard.
Om die reden heb ik dan ook een Credit Card bij de ING aangevraagd.
pi_72470889
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:54 schreef Joshua1990 het volgende:
Nou een Wirecard werkt niet in de Playstation Store (eigen ervaring). Ook al is het wel een MasterCard.
Om die reden heb ik dan ook een Credit Card bij de ING aangevraagd.
geen idee wat je moet opgeven bij de playstation store, maar als ze om je land vragen kan dat een rol spelen (niet iedere zaak/winkel accepteert een CC uit een ander land dan waar jijzelf vandaan komt)
pi_72474872
je moet een CC gebruiken die op een naam staat van iemand die in nederland woont. Dus het moet op een nederlands adres, aangezien de PS3 je niet toestaat om je land te wijzigen. Kan je wel doen, maar dat brengt ook gezeik met zich mee.
[/quote]
  zondag 6 september 2009 @ 01:02:29 #19
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_72476989
ik heb toevallig deze week een creditcard gekregen, heb die aangemeld maar nu als ik geld wil toevoegen aan mn account geven ze aan dat de gegevens niet kloppen terwijl ik zeker weet dat dat wel zo is. Nu las ik ergens dat ik eerst de creditcard moet activeren door in een betaalautomaat te gaan gebruiken. Als ik morgen bv geld zou pinne, brengt dit toch extra kosten met zich mee?
Look who's back in the wrong place at the right time
pi_72477033
bij de postbank is het zo dat de CC ongeactiveerd verzonden wordt..
om hem dan te gebruiken moet je nummer bellen, 2x een nummer intoetsen en dan kan je em direct gebruiken
  Donald Duck held zondag 6 september 2009 @ 01:06:55 #21
46149 __Saviour__
pi_72477068
geld uit de muur trekken brengt een paar euro aan kosten met zich mee inderdaad
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: