Flink sparen dan , maar het is wel goedquote:
Ja echt hea, google zit ons hard te sarren. Maaruh apollolaan of minervalaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Agapimou het volgende:
[ afbeelding ]
van die mooie zomerdagen
quote:
Polanenstraat is goed idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:18 schreef saaw het volgende:
Polanenstraat!
Weet zeker dat het goed is en moet zo werken dus alvast een nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef Cudles het volgende:
Oud geleen ligt bij Sittard en niet in Amsterdam
En het is RDS Amsterdam hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Dat klopt.
![]()
Sorry, ik was ook helemaal niet aan de beurt of zo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef Cudles het volgende:
Oud geleen ligt bij Sittard en niet in Amsterdam
En dit is geen Rotterdamse fotosoep? Ik kan alleen maar dit soort rare effecten langs de Wiltsanghlaan.quote:
Nee hoor en B&L is geheel uit de buurtquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:48 schreef Thorical het volgende:
[..]
En dit is geen Rotterdamse fotosoep? Ik kan alleen maar dit soort rare effecten langs de Wiltsanghlaan.
Laat ik het houden op dezelfde buurt als de vorigequote:Op donderdag 28 januari 2010 05:26 schreef Manono het volgende:
goeie foto want ik heb echt totaal geen idee
Dat is goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef saaw het volgende:
aha!
Danie Theronstraat
ken alleen de gekleurde kant
even op zoek naar een nieuwe
Deze snap ik niet.quote:
Kijk hier En het klopt.. Heb de straat hoeken aan beide kanten gechecktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Thorical het volgende:
[..]
Deze snap ik niet.
Als er Ben Viljoenstraat staat dan begrijp ik het maar de Danie Theronstraat?Die loopt parallel met de Tugelaweg.
ook goeie foto want dit lijkt helemaal niet op amsterdamquote:
Is goed hoor.. Hier de puntenquote:
In oud-west ergens?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef Hyperdude het volgende:
Ik was 'm ff vergeten...
Een nieuwe:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik krijg een vibe dat het bij westerpark in de buurt is xD (voor hetzelfde geld is het heel ergens anders)quote:
Ik vermoed meer bij het Vondelparkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef Cudles het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg een vibe dat het bij westerpark in de buurt is xD (voor hetzelfde geld is het heel ergens anders)
juistquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Thorical het volgende:
[..]
Je bedoelt de Schinkelhavenstraat?
Juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |