Waar staat dat "bikkelhard en onvermurwbaar" iets met fysiek te maken heeft ? dat is slechts jouw onmiddellijke conclusie ... !quote:Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik het nog niet snap. Wat zet jou apart van een vriendje dat zijn handen gebruikt als jezelf hetzelfde doet?
Of is dat een I've brought you into this world and I can take you out of it as well -ding?
Dank Noek, nu zie ik het ook, en zal er steeds op letten hahaha als froger weer voorbij zoeft op tv of op een poster.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Gert!![]()
[ afbeelding ]
Sieg!
Hij begint een beetje ongeloofwaardig te worden héquote:Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaap kan de vlektyfus krijgen met z'n gejammer met z'n gejank. Het product Jaap is uitgewerkt, in ieder geval bij mij
Die associatie kreeg ik nav jouw 'Yoego'-opmerking.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef Jian het volgende:
Waar staat dat "bikkelhard en onvermurwbaar" iets met fysiek te maken heeft ? dat is slechts jouw onmiddellijke conclusie ... !
hoi hoi LS, nou ik ga wel ff kijken wat Jaap te vertellen heeft weer bij Jensen, als hij maar niet weer zo acteert met dat nepjanken enzo, wil gewoon de echte Jaap eens zien, leuk een mooi gesprek met inhoud.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag geen MSN berichten hier neerzetten, krijg ik weer een ban, maar de bron is Jaap zelf.
Dat is het allang, maar ik vind het ook wel vermakelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij begint een beetje ongeloofwaardig te worden hé
Ik denk dat je vanavond wederom een teleurstelling te verwerken krijgt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef Toverheks het volgende:
wil gewoon de echte Jaap eens zien, leuk een mooi gesprek met inhoud.
Ik vond hem als terror-jaap geloofwaardigerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het allang, maar ik vind het ook wel vermakelijk
Ah, die komt dus gewoon voor jouw rekeningquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die associatie kreeg ik nav jouw 'Yoego'-opmerking.
Ik begon niet stoer met Joegoslaven die klusjes opknappen te strooien ...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef Jian het volgende:
Ah, die komt dus gewoon voor jouw rekening
Nou...ze kunnen wel goed klussen voor weinig geldquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begon niet stoer met Joegoslaven die klusjes opknappen te strooien ...
5000 is niet veel idd, of het moet alleen om 'bang' maken gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...ze kunnen wel goed klussen voor weinig geld
Waarom nou toch .......quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begon niet stoer met Joegoslaven die klusjes opknappen te strooien ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |