wat zeg ik nu "als zij" , al zei, natuurlijk, de emoties spelen me partenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, daar zit 'm de oplossing. Zhe alternative way werkt niet
Ja dag... ze gaat maar een jaartje naar een internaat. Lekker er tussen uitquote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het enige dat ik weet is dat in negen van de tien keer een goede opvoeding na verloop van tijd weer boven komt drijven. Tot die tijd moet je als ouders maar met crossed fingers zitten en hopen op het beste. Alleen liefde helpt in tussentijd, tegen alles, het is het enige echte medicijn.
Je hebt het hier over een puber, bijna volwassene (volgens de wet). Ik ken mijzelf van die tijd, met geen tien paarden was ik in de richting te krijgen die mijn ouders wensten. Het werkte enkel averechts.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef hondjes het volgende:
Daarom is het goed om grenzen te stellen .
Daar zitten al die terrorknaapjes bij elkaar, of dat nou een oplossing isquote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ja dag... ze gaat maar een jaartje naar een internaat. Lekker er tussen uit
Alweerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond is Jaap weer bij Jensen om 22:00 uur op RTL5
Jaap kan de vlektyfus krijgen met z'n gejammer met z'n gejank. Het product Jaap is uitgewerkt, in ieder geval bij mijquote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Oew, die moet ik effe kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Omdat ik het nog niet snap. Wat zet jou apart van een vriendje dat zijn handen gebruikt als jezelf hetzelfde doet?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
Je verwijzing naar "harde hand" en het zelfde laken een pak![]()
waarom licht ik het nog toe ...
Één klap en het terrorknaapje zit in de bakquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zitten al die terrorknaapjes bij elkaar, of dat nou een oplossing is.
Ik werk zelf met tieners van 10-15 jaar. En er zitten soms enigen bij die je wel even door de wringer wil trekken.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef hondjes het volgende:
Daarom is het goed om grenzen te stellen .
..Je weet als je dat doet, wat er gaat gebeuren, zoiets....
En ze weten donders goed hoe ver ze dan kunnen gaan...en mogen ze zelf kiezen en de gevolgen zien ze wel.
Jaapquote:
Jensen is echt op sterven na dood.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |