Ik vond hem ook wel grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier schaterlachend achter mijn bureau
Allemaal goed en wel, maar ze krijgen er ook nog salaris voor, om dat soort boodschappen te bedenken. En dat vind ik dan wel weer wat overdrevenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef Jian het volgende:
Telegraaf:
AIVD waarschuwt voor misbruik USB-sticks
De AIVD is erachter dat je schadelijke software op USB-sticks kan zetten die je systeem kunnen infecteren !
En ze hebben al een oplossing ook; "Om deze dreiging weg te nemen, moet de functie om de stick automatisch te activeren, volgens de AIVD worden uitgezet"
Waar zouden we zijn zonder al die oplettende overheidsdiensten
Of ervoor zorgen dat je gebruikers geen criminelen zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef Jian het volgende:
Telegraaf:
AIVD waarschuwt voor misbruik USB-sticks
De AIVD is erachter dat je schadelijke software op USB-sticks kan zetten die je systeem kunnen infecteren !
En ze hebben al een oplossing ook; "Om deze dreiging weg te nemen, moet de functie om de stick automatisch te activeren, volgens de AIVD worden uitgezet"
Waar zouden we zijn zonder al die oplettende overheidsdiensten
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het boeit niet wat Adam thuis spreekt, ze is een paar maanden in de VS op vakantie en ze heeft het over "our president"?!!
Sorry hoor, maar dan heb je een hele dikke plaat voor je IQ-loze hoofd.
stop dr dan ook meequote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu ga ik even roken, buiten in de regen, gewoon, omdat 't moet!
Waar haal je al die plaatjes vandaanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Wat ik grappig vond, Jian!
[ afbeelding ]
Ga je niet dood van het roken ga je wel dood aan een longontstekingquote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu ga ik even roken, buiten in de regen, gewoon, omdat 't moet!
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Wat ik grappig vond, Jian!
[ afbeelding ]
Ja maar dat komt omdat je in de kou en regen, buiten staat te rokenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga je niet dood van het roken ga je wel dood aan een longontsteking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |