En toen besefte ik opeens dat ik een grote voorliefde heb voor de films van Ed Wood ... En als iemand slechte films maakte ...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Dat zal wel iets van mannen zijn, een vriend van me heeft dat nl ook. Dat je een film, ondanks het nietszeggende, niet kloppende of gewoon domme script, toch geweldig kan vinden vanwege de beelden.
Ik niet snap.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat ie voor zijn werk Amerikaan was.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als ik het goed heb komt zijn moeder uit Amerika
Die monobrow blijft er ook bij???quote:
8 maaanden heeft ie daar gewoond, zou ie daar nog iets van weten?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, Curry lijkt me geen NL achternaam eigenlijk.....
Maar goed, geboren in Arlington (VA)
In 1967 keerde de familie Curry weer terug naar de VS. Op achtjarige leeftijd (in 1972) verhuisde hij met zijn familie naar Nes a/d Amstelquote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
8 maaanden heeft ie daar gewoond, zou ie daar nog iets van weten?
ok, dus hij heeft nog 5 jaar tot zijn 8ste daar gewoondquote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
In 1967 keerde de familie Curry weer terug naar de VS. Op achtjarige leeftijd (in 1972) verhuisde hij met zijn familie naar Nes a/d Amstel
Maakt weinig uit, Amerikanen zijn er erg goed in heel erg Amerikaans te blijven, ongeacht waar ze wonen.... integreren is niet hun sterkste punt zeg maarquote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, dus hij heeft nog 5 jaar tot zijn 8ste daar gewoond
'Omdat ze altijd in angst leven' - Moorequote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, Amerikanen zijn er erg goed in heel erg Amerikaans te blijven, ongeacht waar ze wonen.... integreren is niet hun sterkste punt zeg maar
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Gert!![]()
[ afbeelding ]
Sieg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |