een van wat ik de beste voetballers vind hier komt uit kameroen. hij is een van de grappigste gasten die ik kenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
14 juni: nederland - denemarken
boodschappenlijstje
bier
danish bacon
19 juni: nederland - japan
boodschappenlijstje:
sushi
sake
24 juni: kameroen - nederland
boodschappenlijstje:
????
Kun je aan hem vragen wat Whiteguy moet kopen.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een van wat ik de beste voetballers vind hier komt uit kameroen. hij is een van de grappigste gasten die ik ken
Maar dat terzijde
hij zit nu lekker thuis... in SFquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je aan hem vragen wat Whiteguy moet kopen.....
Ben je helemaal alleen daar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij zit nu lekker thuis... in SF
op dit moment ben ik de enige in het hele gebouw. de zwemsters op mijn verdieping zijn verderop in de staat aan het zwemmen en de worstelaar op de begane grond is ergens aan het worstelen.quote:
En je boyfriend? Is die ook pleite?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er zijn wel twee, drie vrienden op campus verder
Howdy Cobraquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben er weer.
Net terug uit Noorwegen en meteen een nachtdienst draaien.
Wel gegeten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Howdy Cobra
Heb je Noorse zalm meegenomen?
Ik trek morgen om 0800 wel een biertje open.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed bezig C4
Het bier staat al klaar
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu een shaggie zit te rollen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
argllllll krijg weer een stuip.....
Ik wil een sigaret
dat mag best. Als ik het uitgesproken/gepost heb zakt het verlangen weer en kan ik er weer even tegen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu een shaggie zit te rollen.
what boyfriend?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En je boyfriend? Is die ook pleite?
Geen boyfriend? Hoe kan dat nou? Zo'n leuke, gezellige meid? Hebben die Amerikanen geen smaak?quote:
Mooi, dan steek ik met een gerust hart de fik er in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dat mag best. Als ik het uitgesproken/gepost heb zakt het verlangen weer en kan ik er weer even tegen.
kennelijk geen enkele wereldburgerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen boyfriend? Hoe kan dat nou? Zo'n leuke, gezellige meid? Hebben die Amerikanen geen smaak?
Je bent gewoon een hartstikke leuke meid en laat je niet ontmoedigen door een stel heikneuters zonder smaak!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kennelijk geen enkele wereldburger
Even wezen spitten en kom tot de volgende Kameroense happen:quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
14 juni: nederland - denemarken
boodschappenlijstje
bier
danish bacon
19 juni: nederland - japan
boodschappenlijstje:
sushi
sake
24 juni: kameroen - nederland
boodschappenlijstje:
????
quote:Safou a la Sauce Tomate (Prunes in Tomato Sauce)
Ingredients
12 prunes
1 cup water
2 cups tomato sauce
2 Tablespoons peanut oil
2 cups cooked rice
Procedure
Rinse the prunes, cut them in half, and remove the pits.
In a saucepan, simmer the prunes with water until soft, about 4 minutes. Drain.
In a frying pan, heat the peanut oil over medium heat and fry the prunes, about 2 minutes.
Measure the tomato sauce into a medium saucepan, and add the fried prunes.
Cook over medium heat for 5 minutes. Serve over rice.
Serves 4 to 6.
quote:Easy Fufu
This is a good recipe to make with a friend, so you can share the job of stirring the stiff mixture and holding the pot steady. Neither the ingredients nor the process is authentic, but the results are similar in texture to the fufu prepared in Cameroon from cassava.
Ingredients
2½ cups instant flour mix (such as Jiffy Mix or Bisquick)
2½ cups instant mashed potato flakes
1 cup tapioca (made from cassava)
6 cups water
Procedure
Bring the water to a boil in a large pot.
Mix the instant flour mix, instant potato flakes, and tapioca together. Add the mixture to the boiling water, about 2 cups at a time. The mixture should be thicker and stiffer than mashed potatoes.
Stir constantly for 10 to 15 minutes while the mixture continues to boil. (The mixture will become very thick and difficult to stir, but it is important that it be stirred continuously.)
Let the mixture cool. Form the fufu into balls.
Serve with a spicy stew or soup.
Serves 8 to 10.
quote:Traditional Fufu
Ingredients
2 to 4 pounds (4 to 8 large) white or yellow yams (not sweet potatoes)
Procedure
Scrub the yams. Place them in a large pot and cover them with water.
Bring the water to a boil and cook for 20 to 30 minutes, until the yams are soft. (The skins will be easy to cut through with a fork or knife.)
Drain yams into a colander, and run cold water over them to cool them.
Remove peels from yams and return them to the pot.
Using a potato masher or wooden spoon, mash and beat the yams for 10 to 15 minutes until completely smooth. (A helper can hold the pot steady while the yams are being beaten.)
Shape the fufu into balls and serve with stew, sauce, or gravy.
Serves 8 to 10.
quote:Ndole (Bitterleaf Soup)
Ingredients
2 cups dried bitterleaf (can substitute spinach, kale, collards, or turnip greens)
½ pound cooked shrimp (or one cup dried shrimp, if available)
1 cup natural-style peanut butter
1 large onion, chopped
2 cups water
2 Tablespoons fresh ginger, grated
2 cloves garlic, crushed
6 tomatoes, chopped
2 to 3 Tablespoons vegetable oil
Salt and pepper, to taste
Procedure
(If using any greens other than bitterleaf, skip this step.) Soak the bitterleaf overnight; drain in the morning and press out the excess water.
If using kale, collards, or turnip greens, wash the greens, chop them, and cook them in a pot of boiling water for 5 minutes.
If using spinach, wash the leaves and chop the spinach.
Heat 2 Tablespoons of oil in a large pot and add the onions, garlic, and ginger. Sauté for 3 minutes.
Add the chopped tomatoes, reduce heat, and simmer for about 3 minutes.
Add the greens and simmer, stirring frequently, about 5 minutes.
Add the peanut butter. Stir to combine well, cover the pot, and continue simmering until greens are tender (about 15 minutes). If mixture seems too dry, add water, ½ cup at a time.
Cut shrimp into small pieces.
Cook for 10 more minutes, then add the spinach.
Serve with rice or boiled plantains and fufu.
Serves 6 to 8.
quote:Banana and Pineapple Salad
Ingredients
2 firm ripe bananas, peeled and sliced
2 firm ripe tomatoes, sliced
1 small pineapple, peeled and sliced
1 avocado, peeled, pitted, and sliced
1 Tablespoon roasted peanuts, chopped
1 can coconut milk
Procedure
Boil the coconut milk until it thickens.
Set it aside to cool.
Pile the bananas, tomatoes, pineapple, and avocado alternately in layers in individual glass dishes.
Top with chopped peanuts and the thickened coconut milk.
Serve cold.
Serves 4 to 6.
Eet smakelijk...quote:Boiled Cassava
Ingredients
2 cassava
Water
1 teaspoon salt
Procedure
Wash the cassava, then peel off the thin white and brown skins.
Cut the cassava into 3- to 4-inch long pieces.
Cut each piece in two and remove the midrib.
Place the cassava into a pot with enough water to cover the cassava half way. Add salt.
Boil until the cassava is soft, but not falling apart.
Drain and serve hot with fish or meat stew.
Serves 2 to 4.
Leef je uit, Amerika is een vrij land...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb een pokkehumeur en heb zin om een potje te janken. zo. dat ook weer gezegd.
aka de halve wereldbevolking. cheers to that. oh nee, mag hier niet drinken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hartstikke leuke meid en laat je niet ontmoedigen door een stel heikneuters zonder smaak!
Dat betekend dat er dus zat mensen zijn die wel smaak hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
aka de halve wereldbevolking. cheers to that. oh nee, mag hier niet drinken...
hmm thanks jojo
als je gepakt wordt voor drinken wordt je dan Amerika uitgezet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
aka de halve wereldbevolking. cheers to that. oh nee, mag hier niet drinken...
hmm thanks jojo
dat zou best wel eens kunnen. Aangezien de VS ook geen mensen met een strafblad meer toe laat.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je gepakt wordt voor drinken wordt je dan Amerika uitgezet?
Wtf eten ze geen vlees ofzo daar ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wezen spitten en kom tot de volgende Kameroense happen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eet smakelijk...
Slaapse en beterschap!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga er mee nokken voor vandaag.... koorts slaat weer toe.....
Beterschap voor jou en voor TM natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga er mee nokken voor vandaag.... koorts slaat weer toe.....
Jij wast voor de hele verdieping?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo heb drie wassen tegelijerktijd draaien
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
Andy, voordat je gaat slapen..
niet klikken
![]()
ja lekkerquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, bijna 0100 uur. Tijd voor een bakkie koffie en een worstebroodje.
Pak maar. Even de curry zoeken om te dippen.quote:
nee juist dat ik probleem met ze allemaal hebquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat betekend dat er dus zat mensen zijn die wel smaak hebben.
beddengoed, wit en bont...quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wast voor de hele verdieping?
Herstel: heel NOS is down. Ik kan ook geen teletekst kijken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
Shit, de site van 3fm is down. Nu kan ik niet naar het optreden van ScottTracy in het popduel luisteren.
Alles van de omroepen ligt er uit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: heel NOS is down. Ik kan ook geen teletekst kijken.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
Shit, de site van 3fm is down. Nu kan ik niet naar het optreden van ScottTracy in het popduel luisteren.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pak maar. Even de curry zoeken om te dippen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |