Ja ik ook, en dan nog weet ik zeker dat ik er minimaal 1x en soms zelfs 2 keer uit moet in de nacht.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ik niet, want ik ga altijd standaard naar het toilet voordat ik ga slapen.
Ja ik dus ook...quote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had het vannacht om een uur of 4, en moet nu naar m'n werk....quote:Op donderdag 3 december 2009 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar: je ligt in bed en moet plassen, maar je wekker gaat pas over 3 uur af. Dus besluit je maar je laptop te pakken, FOK! te openen en er een topic over te openen?![]()
Ga gewoon pissen en kruip terug in bed
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:40 schreef J.Stalin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit boek wat.
Het is steriel en ook nog eens lekker warm!quote:Op donderdag 3 december 2009 07:50 schreef Penisbaard het volgende:
Als je echt erg nodig moet, moet je het gewoon laten lopen. Het is maar urine uit je eigen lichaam, niks mis mee
Mensen die gevoelig zijn voor het geluid van stromend water.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, het is al helemaal erger wanneer de buren hun fonteintje in de vijver die onder mijn raam ligt aan hebben staan!
Koelt alleen zo snel af hequote:Op donderdag 3 december 2009 07:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is steriel en ook nog eens lekker warm!
Dan blijf je toch lekker in je bed?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik voel je dawg! Niets zo kut als uit het bed moeten om te pissen!
Nee want dat is een kutgevoelquote:Op donderdag 3 december 2009 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in je bed?
Moet je maar niet zo veel goudgele rakkers naar binnen werken voor het slapengaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee want dat is een kutgevoel!
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Penisbaard het volgende:
wat een zeikerdsquote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kreeg ik net een PM of ze dit onderwerp van het weekend op radio 3FM mochten behandelen en of ze me er over op mochten bellen
En wat heb je geantwoord?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kreeg ik net een PM of ze dit onderwerp van het weekend op radio 3FM mochten behandelen en of ze me er over op mochten bellen
Yeah rightquote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
quote:Ha So-Surreal,
Welk een heerlijk onderwerp om dit weekend in onze show over te babbelen met de luisteraars. Aangezien jij m bedacht hebt, wil ik je even bellen om het topic af te trappen.
Zin en tijd? Reply dan even je mob. nummer!
gr
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |