Ja, Australiėrquote:Op maandag 6 mei 2002 11:51 schreef Enchanter het volgende:
Ongelovelijk
Zijn jullie Rick Springfield vergeten(of kwam die niet uit Australie
)
Het klinkt niet verkeerd, alleen zo'n site waar de muziek je dan weer opgedrongen wordt staat me niet helemaal aan....quote:Op maandag 2 januari 2006 00:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Zinc![]()
Hebben net eindelijk een cd uit....nouja net tijdje alweer...duurde alleen ff voordat ik m in mn bezit had
http://www.myspace.com/zinctheband
Spelfout.quote:
Jaaaaa Midnight Oil!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Soul79 het volgende:
Midnight Oil....... niet alleen de beste Australische band die ik ken maar zeker een van de beste moderne pure rockbands die er zijn geweest.
Helaas zijn ze in Nederland bij het grote publiek bijna alleen maar bekend van Beds are burning, maar ze hebben heel veel goeie albums gemaakt, hoogtepunt voor mij is 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 (uit 1983). Bovendien zijn ze erg lang heel goed geweest, vanaf eind jaren '70 tot dik in de jaren '90.
Nee, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 is een album, en wat mij betreft hun beste. Goeie nummers ervan zijn: Short memory, Read about it, US forces, Tin legs and tin mines, Power and the passion, Only the strong.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa Midnight Oil!!!!
Het nummer wat jij noemt (tenminste, ik neem aan dat het nummer zo heet? ken ik niet)
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:31 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 is een album, en wat mij betreft hun beste. Goeie nummers ervan zijn: Short memory, Read about it, US forces, Tin legs and tin mines, Power and the passion, Only the strong.
Als je ze goed vindt, maar deze plaat nog niet kent, moet je die onmiddellijk aanschaffen!! Zul je zeker waarderen![]()
OMG, dat ik die vergeet!quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef kamagurka het volgende:
Het meest bijzondere duo uit Australiė moet echter wel Dead Can Dance wezen, supermooie muziek![]()
![]()
![]()
Wolfmother is hartstikke australisch jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wolfmotor komt ook uit Australiė dacht ik.
Jack Johnson is zo hawaiaans als een bloemenkrans.quote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef Frenkel het volgende:
Jack Johnson
Delta Goodremquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:52 schreef Maartel het volgende:
Kylie Minogue
Dannii Minogue
Natalie Imbruglia
Jason Donovan
Delta Goodrem
Savage Garden
Darren Hayes
Holly Valance
Rogue Traders (iig de zangeres)
Alle vetgedrukte artiesten speelden ook in Neighbours![]()
Zijn die ook Australisch? Nooit geweten, haha!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:36 schreef Kevin.L het volgende:
Niet veel mensen zullen ze kennen, maar ik lekker wel:
The Veronicas
Die was leuk jaquote:Op maandag 3 september 2007 09:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
Wolfmother is hartstikke australisch ja![]()
Ook grote fan hier van een bandje genaamd something for kate. Geen idee of ze nog steeds muziek maken; het laatste album dat ik van ze heb meegekregen was Echolalia, en die was pretty amazing
Eigenlijk alleen Lisa en Jess, de rest van de band niet, maar dat maakt niet uit toch.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn die ook Australisch? Nooit geweten, haha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |