quote:Die wilde ik noemen
Op vrijdag 03 mei 2002 12:25 schreef Thetallguy het volgende:
Killing Heidi
quote:The Living End website.
Op zaterdag 04 mei 2002 00:43 schreef Buidelbeestje het volgende:
Iemand trouwens enig idee of The Living End ook Australisch is? Ik ken ze nog van 'Second Solution' en 'Prisoner of Society'. Veel gehoord in Oz, maar of ze daar nou daadwerkelijk vandaan komen...
Ja dus. ![]()
quote:Zie ook FAQ #1 op zijn website
Op zondag 05 mei 2002 13:16 had Leatherface de volgende signature:Steve is niet dood
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 05-05-2002 16:08]
quote:Geweldige zangeres.
Op maandag 06 mei 2002 00:30 schreef kezmania het volgende:
nicole kidman
Onder de douche.
Holly Valance
quote:Nope, al zeker 2 x genoemd.
Op maandag 06 mei 2002 12:47 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat we Tina Arena nog zijn vergeten
quote:en wat voor eentje. kopen dat album!
Op woensdag 01 mei 2002 13:23 schreef heijx het volgende:
Nog eentje:George. (band uit Brisbane)
http://www.australianjazzagency.com.au/bands/bands_pages/frank_bennett.html
Met zijn briljante uitvoering van Creep heeft hij een plaatsje in mijn hart veroverd. Om nog maar te zwijgen van zijn fantastische vertolking van Under the bridge.
The Dirty Three
quote:Heb het nummertje gevonden (het enige wat ik kon vinden), het klinkt best wel "vaag" eigenlijk, op zich wel leuk om zo eens een keertje te horen, maar geen topper.
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:04 schreef dwerg het volgende:
Heeft iemand Tism' al genoemd? Met hun fameuze hit I'm on the drug that killed River Phoenix.
quote:Australie
Op donderdag 08 augustus 2002 22:10 schreef heerder het volgende:
STEELY DAN
quote:'t Is ook meer een gimmick dan een band, heb ik zo het idee. Beetje hetzelfde als The Residents, niemand heeft de bandleden ooit gezien zonder bivakmuts of iets anders wat hun gezicht verbergt. Gezien hun teksten moeten ze het vooral van het schokeffect hebben. I'm on the drug that killed River Phoenix kwam uit twee weken na de dood van eerdergenoemde filmster, en dan moet je natuurlijk niet verbaasd zijn dat je single geboycot wordt. (Eigenlijk rekenen ze er natuurlijk op dat iedereen luid Schande! roept, dan heb je zeker publiciteit.)
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:48 schreef Seborik het volgende:
op zich wel leuk om zo eens een keertje te horen, maar geen topper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |