Het huis is hetzelfde. Met cv, indeling ect. Enige verschil is de huurprijs, tuin en dubbele beglazing.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
Zolang je huur niet hoger is dan toegestaan op basis van het aantal punten kun je niet veel lijkt me, behalve vragen naar het verschil. Zijn de huizen verder hetzelfde? Misschien hebben jullie (ondanks enkel glas) toch meer huurpunten dan die woning?
Pff ben net verhuisd, tuurlijk zou de grotere tuin ook wel willen. Maar afgelopen maand is alles klaar gekomen hier. Laminaatje, nieuwe op maat gemaakte terrariums ect. Dus liever niet verhuizenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef Attitude het volgende:
En daarheen verhuizen, naar die hoekwoning? Heb je ook grotere tuin.
Weet je dat zeker? Heb je de binnenkant (keuken, badkamer etc) ook gezien?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Het huis is hetzelfde. Met cv, indeling ect. Enige verschil is de huurprijs, tuin en dubbele beglazing.
Ja mag ik ben een nederlander!quote:Op donderdag 3 december 2009 01:43 schreef HarryP het volgende:
Je zit een socialehuurwoning en dan ook nog klagen dat je huur te hoog is.
Je hebt helemaal gelijk, dus vandaag met de meetstok gaan meten. In totaal 7m2 kom ik uit. Hoe ik ooit op 20 ben gekomen is bij mij nog de vraag.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:08 schreef jagermaster het volgende:
ik weet niet in wat voor huis jij zit, maar als per m2 glas 1.72 per maand omhoog gaat en jij spreekt over een huurstijging hierdoor van 40-50 euro betekend dit dat je een totale oppervlakte hebt van 23 m2 aan glas op de 2de verdieping. Is dit niet een beetje aan de ruime kant?
dus 469 + 20 = 489,quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dus vandaag met de meetstok gaan meten. In totaal 7m2 kom ik uit. Hoe ik ooit op 20 ben gekomen is bij mij nog de vraag.
469+7*1.72= 481.04quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Soohr het volgende:
[..]
dus 469 + 20 = 489,
is maar 5 euro meer dan dat hoekhuis.
Dan is het vergelijkbaar toch?
Dieven? Als men echt ging vragen wat men er voor kon vragen dan zou het richting de 1000 EUR gaan of meer. Dat is zo'n beetje wat je bruto zou betalen voor een niet-aflossingsvrije hypotheek op zo'n woning. Dief van hun eigen portemonnee bedoel je. Als je er problemen mee hebt moet je de overheid eens doen bewegen om meer bouwen toe te staan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:08 schreef Chinless het volgende:
Woningstichting zijn gewoon dieven. HIer wonen we voor 542 per maand. De buren gaan verhuizen en de nieuwe mensen moeten gewoon 100 euro meer lappen. Terwijl die huizen gewoon indentiek het zelfde zijn
Lijkt me vrij normaal. Zolang er mensen inzitten kun je de huren niet ineens enorm verhogen, bij vertrek worden de prijzen aangepast aan de realiteit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:08 schreef Chinless het volgende:
Woningstichting zijn gewoon dieven. HIer wonen we voor 542 per maand. De buren gaan verhuizen en de nieuwe mensen moeten gewoon 100 euro meer lappen. Terwijl die huizen gewoon indentiek het zelfde zijn
Dat heet maximale huurverhoging per jaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:08 schreef Chinless het volgende:
Nee de maximale huur prijs ligt bijna op 700 euro.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heet maximale huurverhoging per jaar
Bij verhuizing worden de prijzen aangepast op basis van het aantal punten (en dan soms nog op 70 of 75% van de maximaal redelijke huur).
De woning staat er pas sinds april 2008. Dus ik snap ut niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij normaal. Zolang er mensen inzitten kun je de huren niet ineens enorm verhogen, bij vertrek worden de prijzen aangepast aan de realiteit.
Tsja dan moet je het navragen bij de woningbouw in kwestie, die hebben vast een goede uitleg.quote:Op zondag 6 december 2009 23:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
De woning staat er pas sinds april 2008. Dus ik snap ut niet helemaal.
Meer centen verdienen? Dat is geen misdaad dacht ik. Blijkbaar zijn er genoeg die de huur willen betalen dus wat zou het?quote:Op maandag 7 december 2009 08:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dan moet je het navragen bij de woningbouw in kwestie, die hebben vast een goede uitleg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |