Aiight, ik hoor het wel als je terug komt van vakantiequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
(meer dan dit heb ik voorlopig niet nodig trouwens)
Je moet gewoon de FTI volgen, met die iex indicatie kun je niks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
klopt het nog steeds niet op IEX?
http://www.iex.nl/stocks/NLinNY.asp
Ik zie goud (in USD) in de daggrafiek rond 13:20 GST juist flink omlaag gaan. Maar met goud moet je je altijd afvragen of wat je ziet nu een beweging in goud of in de dollar is, en dit was gewoon de dollar die aantrok.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:18 schreef Zure_Pruim het volgende:
Bij goud vandaag net voor de aankondiging van de event werd de prijs kunstmatig verticaal omhooggegooid. (GS conspiracy).
Het ging ook maar paar seconden echt omhoog en daarna kelderen. Verticaal omhoog daarna verticaal omlaag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:45 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik zie goud (in USD) in de daggrafiek rond 13:20 GST juist flink omlaag gaan. Maar met goud moet je je altijd afvragen of wat je ziet nu een beweging in goud of in de dollar is, en dit was gewoon de dollar die aantrok.
Ik heb al mijn shorts nog open. Zullen wel zien wat er maandag op de borden komt. Onder de 322 zit ik sowieso goed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:57 schreef M.Melandri het volgende:
Heb de helft van mijn shorts zojuist gesloten, rest laat ik gewoon staan en gaan mee naar maandag.
Heb je weer een lading dec putsquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb al mijn shorts nog open. Zullen wel zien wat er maandag op de borden komt. Onder de 322 zit ik sowieso goed.
ik heb ook januari , december dan loop je steeds te kutten met de tijd/waarde die eruit loopt daar kan je haast niet tegenaan verdienen als de markt licht onderuit gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef LXIV het volgende:
Nee, dat vond ik te link. Heb ze van januari. Een beetje duurder, maar goed. Op 322 gekocht, dus ik kan er even mee vooruit.
Ja, je kunt wel altijd minder slecht dan verwacht scoren, maar slecht blijft slecht en toenemen blijft toenemen. Het is niet zo dat als je je verwachtingen maar naar beneden bij blijft stellen je uiteindelijk recht hebt op een AEX van 400. Integendeel.quote:Veel minder slechte cijfers dan verwacht over de Amerikaanse werkloosheidscijfers vielen in zeer goede aarde bij beleggers. In november werden 11.000 banen geschrapt ten opzichte van een maand eerder
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef edwinh het volgende:
wow check die euro dollar, het lijkt er niet op dat de 1.4865 gaat houden.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:43 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens wel grappig om die call-series die vandaag expireerden rond de 315 te bekijken. Als je het over koerssprongen hebt! 1700% in een half uur of zo!
http://www.telegraaf.nl/d(...).0*2009-12-04*104*64
of ze waren beiden zogoed als waardeloosquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
![]()
Ik zat er vlak voor half 3 ook aan te denken om zowel een put als een dagcall te kopen, 1was waardeloos afgelopen en de anders had je dan een megawinst.
Dat is weer zo'n merkwaardige marktinefficientie. Je weet dat er veel volatiliteit aankomt. Wat let je om een out the money put en een out the money call te kopen. Je verliest op één van de twee zeker 5 cent. Maar het rendement op dat andere maakt dat ruimschoots goed!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
![]()
Ik zat er vlak voor half 3 ook aan te denken om zowel een put als een dagcall te kopen, 1was waardeloos afgelopen en de anders had je dan een megawinst.
Dat was het risico idd, maar met banencijfer zie je vaak hele grote spikes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef edwinh het volgende:
[..]
of ze waren beiden zogoed als waardeloos
Hm, dat klinkt bijna té makkelijk. Bij een set opties van ieder 20 cent heb je dan 200 euro gegarandeerd verlies en kans op 6000 winst?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
![]()
SICK!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef LXIV het volgende:
4600% http://www.telegraaf.nl/d(...).0*2009-12-04*104*64
Dat de beurs mat reageert en dat de volatiliteit nihil is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt bijna té makkelijk. Bij een set opties van ieder 20 cent heb je dan 200 euro gegarandeerd verlies en kans op 6000 winst?
Waar zit het addertje?
jah ik ga het de volgende keer eens wagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat was het risico idd, maar met banencijfer zie je vaak hele grote spikes.
Die kerel die voor de grap een serie gekocht heeft zal vanavond blij zijn! En die kerel die dacht "beter 5 cent dan helemaal niks" zal flink balen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |