Ah doe is foto plaatsenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij heb ik die van mij net gebroken, de pijn is nog niet weg en hij steekt een beetje scheef naar buiten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bent
Ik mag niet vloeken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij was het: godverdek%^_$&$#+$&^)(($, zoiets
GADVERDAMME .....IK GA NU DIRECT OP JE PROFIEL KIJKEN EN ALS JE GVD TOCH VAN HET MANNELIJK GESLACHT BENT ... DAN BEN JE ECHT EEN MIETJE.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fucking hell, met de tranen in mijn ogen type ik dit topic*snik* *snik*
Je loopt niets vermoedend door een deur opening, maar je schat de ruimte / afstand van je voet en het hoekje van de deur of een kast niet goed in.
Hier door ram je precies met alleen maar je kleine teentje tegen het hoekje aan
Wanneer je je teen gestoten hebt trekt je kop al gek weg terwijl het meestal nog ff duurt voor je de pijn voelt![]()
Als je eenmaal die pijn voelt schieten de tranen ook direct in je ogen
Klacht: je kleine teentje stoten !
Aaah godverdomme kanker! kan kan kankerzooi!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij was het: godverdek%^_$&$#+$&^)(($, zoiets
Doen kansarmen altijd, schelden en vloeken. Iemand met een beetje intelligentie doet er even ijs op.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aaah godverdomme kanker! kan kan kankerzooi!
Of iets in die trant meestal. Dat is echt zo fucked up!
Ok.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef CP69 het volgende:
[..]
GADVERDAMME .....IK GA NU DIRECT OP JE PROFIEL KIJKEN EN ALS JE GVD TOCH VAN HET MANNELIJK GESLACHT BENT ... DAN BEN JE ECHT EEN MIETJE.
Enige excuus die je mag hebben is als je gay of vrouwelijk bent ...
okay , ik mats je ...ook als je onder de 12 bent.
Edit. ah fuck ...je bent een kerel .....
* waar moet het toch heen ?????![]()
![]()
![]()
*
je mag mijn truitje hebbe ...
[ afbeelding ]
staat je beter
Je mag wel eens wat aan je haar doen, tjezus.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef CP69 het volgende:
[..]
GADVERDAMME .....IK GA NU DIRECT OP JE PROFIEL KIJKEN EN ALS JE GVD TOCH VAN HET MANNELIJK GESLACHT BENT ... DAN BEN JE ECHT EEN MIETJE.
Enige excuus die je mag hebben is als je gay of vrouwelijk bent ...
okay , ik mats je ...ook als je onder de 12 bent.
Edit. ah fuck ...je bent een kerel .....
* waar moet het toch heen ?????![]()
![]()
![]()
*
je mag mijn truitje hebbe ...
[ afbeelding ]
staat je beter
Dat bot wordt ook wel jukbeen genoemdquote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef Mirel het volgende:
Zo stootte ik laatst de deur keihard tegen m'n hoofd. Zo tegen het bot boven m'n wang. Dat was niet leuk
Precies hoe ik mijn kleine teen ook een keer gebroken hebquote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij heb ik die van mij net gebroken, de pijn is nog niet weg en hij steekt een beetje scheef naar buiten!
Zeg nou eerlijk, je hebt je toen lekker helemaal suf gevloekt, of niet soms?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb mijn kleine teen tien jaar geleden een keer zo gruwelijk hard gestoten dat ik er nu amper nog gevoel in heb. Ik kan hem ook niet meer bewegen.
Ja, jij hebt een seconde nadat je je teen stoot al ijs klaar?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Doen kansarmen altijd, schelden en vloeken. Iemand met een beetje intelligentie doet er even ijs op.
Dus jij pakte de deur en smeet(stootte) 'm tegen je hoofd aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef Mirel het volgende:
Zo stootte ik laatst de deur keihard tegen m'n hoofd. Zo tegen het bot boven m'n wang. Dat was niet leuk
Nondeju zeggen we dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, je hebt je toen lekker helemaal suf gevloekt, of niet soms?
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef Mirel het volgende:
Ik deed de deur open, maar ik had mijn linkervoet niet ver genoeg naar achter gedaan, en die blokkeerde de deur terwijl ik die opende. En ik begon toen ook al te lopen, maar op dat moment ging de deur niet verder open omdat mijn voet er tegenaan stond, en stootte ik m'n hoofd
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aiiiii bij het lezen van de TT voelde ik je pijn gewoon
Brrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |