Ik rijd 1:12 op benzine en nog geen 1:10 op LPG (Vialle LPi installatie, heeft toch een goede reputatie). Lijkt me niet bepaald zuiniger dus, wel goedkoperquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef boertie het volgende:
Ooit gedacht aan lpg toevoeging?
Ik heb een jaar of 2 geleden gelezen dat er mensen mee aan het experimenteren waren en dat de eerste resultaten zeer interessant waren.
Inmiddels zal de techniek wel wat verder zijn maar dat heb ik niet gevolgd.
Klopt, dus van het voorjaar gaat het er sowieso een stuk beter uitzien.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:25 schreef Catch22- het volgende:
je rijdt nu met winterdiesel toch? Is ook niet echt goed voor je verbruik.
mits de motor oke is en de LPG Installatie goed wordt afgesteld.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:12 schreef Turquaz52 het volgende:
lpg = meer vermogen en veel minder verbruik
Nee altijd..quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mits de motor oke is en de LPG Installatie goed wordt afgesteld.
precies.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:06 schreef Catch22- het volgende:
ik bedoelde lpg op een benzine.
Als je hem goed afstelt kan je meer vermogen halen.
TJABBBBOOOOOO!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies.
bij oudere lpg systemen had je duidelijk minder trekkracht. je moet zoiets goed afstellen.
Koop jij ook vergulde kabels van ¤ 500,- voor je versterker?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Yoan het volgende:
De op internet veel besproken AeroFinn gaat ingebouwd worden in mijn auto. TCE GoFour uit Stadskanaal heeft dit aangeboden. Sommigen zeggen dat het werkt, sommigen spreken dit tegen. Binnen een paar maanden zal blijken wat het effect is van de AeroFinn op het verbruik. Simpel gezegd komt het erop neer dat hierdoor meer lucht in de cilinders komt met een betere verbranding als gevolg.
[ afbeelding ]
Update over de AeroFinn: http://www.mijnbluemotion(...)t-mijn-bluemotion-11
Tsja, we gaan het meemaken. Ik ben erg benieuwd in ieder geval!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof niet in de Aerofinn. Als het al zou werken is het verschil echt minimaal. Als je dat ding gesponsord krijgt is het wel een makkelijke manier om het te testen natuurlijk.
Het eerste is mogelijk, echter niet altijd het geval. Het tweede is sowieso niet waar.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:12 schreef Turquaz52 het volgende:
lpg = meer vermogen en veel minder verbruik
Bij een mix van diesel dus welquote:Op zondag 20 december 2009 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het eerste is mogelijk, echter niet altijd het geval. Het tweede is sowieso niet waar.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Yoan het volgende:
[ afbeelding ]
De lichtgewicht Audi velgen liggen klaar, te wachten op nieuwe smalle bandjes: http://www.mijnbluemotion.nl/lichtgewicht-velgen-liggen-klaar-12
Volgende week verwacht ik eindelijk het nieuws over de banden te kunnen melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |