Mn hond heet Jobquote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet onsympathiek, maar ik had stiekem het liefst Job willen heten.
WAT TOEVALLIG, HET HONDJE VAN MIJN VRIENDINNETJE OOK!quote:
NO FUCKING WAY.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT TOEVALLIG, HET HONDJE VAN MIJN VRIENDINNETJE OOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hittespitter.
Weet ik, hadden we al een keer besproken, ik zei dat Simba Jop moest heten, en toen zei jij dat je hond Job heette.quote:
Gooi nou eens al die kutpm's wegquote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Allure_ het volgende:
Wie maakt er even een davy vs. Job poll en anaal ja of nee poll?
Nee, ik niet.
Moet dat?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik, hadden we al een keer besproken, ik zei dat Simba Jop moest heten, en toen zei jij dat je hond Job heette.
Jij onthoudt ook niets.
Ja fucking hell, ik krijg iedere dag zoveel PM's, ik blijf wissen. Wacht, babyquote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gooi nou eens al die kutpm's weg.
OP.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Allure_ het volgende:
Wie maakt er even een davy vs. Job poll en anaal ja of nee poll?
Nee, ik niet.
Ik zeg niks meer, en jij ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Triggershot het volgende:
Topic over anaal, griekjeee en allure, moet je toch in gepost hebben
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuitingquote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer, en jij ook niet.
Die wet geldt niet voor halve Mocro'squote:Op woensdag 2 december 2009 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Tenzij je wilt vertellen over jouw anale ervaringen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer, en jij ook niet.
Ik stuur wel niks meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja fucking hell, ik krijg iedere dag zoveel PM's, ik blijf wissen. Wacht, baby.
Staat in het DM topic, leuk en in mijn buurt wel gezellig qua publiek, maar het was zeker geen Arras.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
Maar Lamon., hoe was het concert?
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Verlaat stilletjes weer het topic.
wtf mên.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Triggershot het volgende:
Topic over anaal, griekjeee en allure, moet je toch in gepost hebben
mjaquote:
Hoe was de samenstelling qua publiek? Veel ouderen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Staat in het DM topic, leuk en in mijn buurt wel gezellig qua publiek, maar het was zeker geen Arras.
Maar ik heb goede hoop voor Placebo morgen, die hebben zichzelf herontdekt.
Gemengd, zoals meestal met DM, gemiddelde leeftijd iets van 26/27 ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe was de samenstelling qua publiek? Veel ouderen?
Ik ken anders weinig mensen die Depeche Mode kennen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gemengd, zoals meestal met DM, gemiddelde leeftijd iets van 26/27 ofzo.
Zeker sinds Wrong is het weer vrij hot.
Dat is het coole aan dat soort bands, als je lang genoeg concerten blijft aflopen zit je vanzelf weer tussen jong publiek.
Heb ik met Placebo en Muse ook altijd.
DM? Depeche Mode?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gemengd, zoals meestal met DM, gemiddelde leeftijd iets van 26/27 ofzo.
Zeker sinds Wrong is het weer vrij hot.
Dat is het coole aan dat soort bands, als je lang genoeg concerten blijft aflopen zit je vanzelf weer tussen jong publiek.
Heb ik met Placebo en Muse ook altijd.
Ja, welke omstandigheden ook mogen spelen.quote:
Wat? Bijna iedereen kent het welquote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken anders weinig mensen die Depeche Mode kennen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, welke omstandigheden ook mogen spelen.
Zin hebben om op woensdag uit te gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Het kan echt niet, maar ik heb zo'n zin.
Ja, het is hier iedere dag feest.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zin hebben om op woensdag uit te gaan
Ja, ze kennen dat ene nummer, maar als je alleen Depeche Mode zegt niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat? Bijna iedereen kent het wel
Ik lees het allemaal welquote:
Ik ken Wrong en Just Can't Get Enough ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze kennen dat ene nummer, maar als je alleen Depeche Mode zegt niet.
Bohh.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken Wrong en Just Can't Get Enough ook.
Voor mij ben je dat wel.quote:
Cartequote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
De kroeg waar m'n ouders elkaar hebben leren kennen bestaat gewoon nog steeds.En ik ben er geweest.
Nee joh, m'n ouders komen daar niet vandaan. Polly Maggoo.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor mij ben je dat wel.
[..]
Carte?
Begin maar.quote:
Live is never let me down again het coolst wmb. Iedereen weet dat de armen dan synchroon omhoog gaan, en het gebeurt iedere keer weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken Wrong en Just Can't Get Enough ook.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat vind je van die ene show harihah ofzoiets? Ik vond het vies tegenvallen.
Uhuh, jij wel.quote:
Ze subsidiëren nu ook cabaret-allochtonen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
http://weblogs.vpro.nl/harirah/
Niet grappig iig.
Jij pleit voor alles kunnen zeggen, dit krijg je er nu van.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind je uitspraken kwetsend.
Zolang het in mijn straatje past.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij pleit voor alles kunnen zeggen, dit krijg je er nu van.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze subsidiëren nu ook cabaret-allochtonen?
We zijn het iig over eens dat er weinig om te lachen valt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..].
"We hebben 'm gevonden. DE allochtoon die het voor iedereen heeft verpest" en dan van die nep hangjongeren "Ahh tazz, wij wisten toch allang dat het 1 allochtoon was, en nu komt die media alles ineens. Wij wisten allangggg".
Gaan we zo beginnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang het in mijn straatje past.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut, zijn we toch te laat voor een geile neukpartij!
Of bedoelde je dat niet?
why oh why...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat niet?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat niet?
Plus dat ik een beetje binnensmonds heb gekotst.quote:
Is er überhaupt iemand die jouw vorm van humor ook weet te waarderen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat het grappig is?
Mijn humor is echt jullie humor niet, maar dat komt nog wel.
Net als ik deed bij BT, zie je nou wel, we zijn allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
Plus dat ik een beetje binnensmonds heb gekotst.
Zijn katten, denkt ie.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die jouw vorm van humor ook weet te waarderen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Net als ik deed bij BT, zie je nou wel, we zijn allemaal hetzelfde.
Mja, die stribbelen niet tegen in ieder geval...quote:
Slimmere mensen met sarcasme en een redelijk hoog IQ, maar met name uit de randstad, en ergens in de 20 helpt ook mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die jouw vorm van humor ook weet te waarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |