Maar die ander is wel een beetje slimmer dan jij. Het is tenslotte de kunst om credits te krijgen door anderen voor je te laten werken. En als je dat een beetje door hebt, kom je verder dan je elke dag de tiefus te werken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef Pienn_ het volgende:
ach gewoon niets, en project waar ik keihard aan heb gewerkt elke dag van 9 tot 6 en de ander nog LANGE NIET NOOIT NIET
Zoiets wilde ik ook neerzetten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef J.Stalin het volgende:
Anders vertel je gewoon even waar het over gaat, pisvinger.
Gewoon niets, mooi. Slotje.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef Pienn_ het volgende:
ach gewoon niets, en project waar ik keihard aan heb gewerkt elke dag van 9 tot 6 en de ander nog LANGE NIET NOOIT NIET
Eens, je kan wel hard werken, maar met anderen voor je laten werken kom je verder.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar die ander is wel een beetje slimmer dan jij. Het is tenslotte de kunst om credits te krijgen door anderen voor je te laten werken. En als je dat een beetje door hebt, kom je verder dan je elke dag de tiefus te werken.
Nou, ik zit niet lekker in mn vel hoor als ik diegene zijn ideeën heb gepikt. Dan is het helemaal niet jou idee, dat voelt toch niet relaxd? Waarom doe je dan school? Je zit daar toch om te leren en niet om te jatten. Jatten kan je ook in de niet praktijk maken, daar moet je komen met eigen ideeën.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar die ander is wel een beetje slimmer dan jij. Het is tenslotte de kunst om credits te krijgen door anderen voor je te laten werken. En als je dat een beetje door hebt, kom je verder dan je elke dag de tiefus te werken.
True.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef wuh het volgende:
[..]
Eens, je kan wel hard werken, maar met anderen voor je laten werken kom je verder.
Als ik kon zou ik elk proefwerk,SO en examen spieken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Pienn_ het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet lekker in mn vel hoor als ik diegene zijn ideeën heb gepikt. Dan is het helemaal niet jou idee, dat voelt toch niet relaxd? Waarom doe je dan school? Je zit daar toch om te leren en niet om te jatten. Jatten kan je ook in de niet praktijk maken, daar moet je komen met eigen ideeën.
Je vergeet ietsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
Het ging vast niet over een verslag Nederlands.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Jou credits.
Hier stopte ik met lezen, en begon ik met janken.
okquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Een pisvinger kan nog best lekker zijn als je diabetus hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |