Oh sorry!quote:
Ze lag nu weer snel en rustig onder zeil... En idd, als het zo simpel is/was?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh sorry!![]()
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ervan uit ging dat jullie het zonder haar hadden gedaan.
Succes vanavond/vannacht!
Joh geeft niet hoor! Eerder deed ik dat eigenlijk ook altijd maar nu ze wat groter is niet meer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh sorry!![]()
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ervan uit ging dat jullie het zonder haar hadden gedaan.
Succes vanavond/vannacht!
quote:Op zondag 20 december 2009 08:39 schreef Lenaatje het volgende:
Hier zijn we net een half uurtje uit bed, zonder onderbrekingen vannacht! Dus het lijkt er op dat het weer goed gaat!
Kwam Anna soms met de ooievaar?quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef YPPY het volgende:
Mahre grote zus? Wat leuk! Tazz wat heb je gedaan! (nee, dat hoef ik niet te weten) maar wat keigaaf!
Dit is zó herkenbaarquote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Nijna het volgende:
maar dan geen handschoenen aan willen en brullen omdat de sneeuw zo koud is aan je handen...
Herkenbaar!quote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Nijna het volgende:
Mirte haar billen gaan goed en verder is ze enorm aan het peuterpuberen... Volgens mij heeft ze niet geslapen vanmiddag in bed, maar lopen donderjagen op haar kamer als ik de zooi zo zag.
Mama heeft wel even op de bank haar ogen dichtgedaan.
En nu ligt ze moe op de bank. De sneeuw is wel leuk, maar dan geen handschoenen aan willen en brullen omdat de sneeuw zo koud is aan je handen...
Ja, nu het slapen goed gaat merk je toch dat ze met praten in een stijgende lijn zit. Ze vertelt meer wat ze gedaan heeft als ze op KDV is geweest en dat vindt ze ook leuk. Je kan het niet altijd volgen, maar voor ons weer een vooruitgang.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef DaviniaHR het volgende:
tazz/lenaatje, hoe gaat het nu met mahre? gaat ze nog steeds beter sinds het plaatsen van de buisjes?
Hijheeft ondertussen al een treinbaan gebouwd. Die steeds weer door zijn broertje uit elkaar getrokken werd. Die ligt nu dus in bedquote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef chacama het volgende:
Meikeheerlijk he Jip en Janneke!
MeNicole, kun je niet schooltje spelen met hem. Misschien wil ie dan wel 'spelen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |