abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75693311
Ze gaan een kweekje maken.
Mn arme meid heeft zulke zere billen, verschonen is gillen... We smeren al vette creme elke keer, ik pak een washandje in plaats van billendoekjes... iemand nog ideeën?!
Fake it till you make it...
  woensdag 16 december 2009 @ 20:51:48 #155
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75703765
Nijna zijn d'r billetjes open? Want dan zou je er maizena op kunnen doen. Dat hielp bij Maud erg goed. In elk geval sterkte en hopelijk meer duidelijkheid na de kweek.

Maud vond het kerstfeest erg spannend. Ze wilde niet naar 'school' en toen we er aan kwamen had ik last van een klein aapje. De leidster heeft ze van me afgepeld en gelukkig kwam d'r beste vriendinnetje net aanlopen en was het hevige verdriet vrij snel voorbij. Later kon ze gelukkig wel vol overtuiging vertellen dat ze frites gegeten hadden en dat het toch wel leuk was.
pi_75704032
Wij gebruikten van die wegwerpwashandjes van kruidvat toen Linde het adenovirus had (6 weken lang diarree ).Scheelt je een hoop was. En soms even lekker in haar blote billen laten lopen zodat het kan luchten. Arm grietje.

Ah en Maud met haar Kerstdiner
pi_75704306
Maud, spannend he kerstdiner!

Zag net met wassen dat haar billetjes toch open zijn, ik ga morgen even maizena halen.
We hebben wat verdovende creme gesmeerd en daarna goed ingesmeerd voor ze naar bed ging. Ze is in slaap gevallen, straks nog even kijken of we nog moeten verschonen.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:06:59 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75704455
FIjn dat ze in elk geval in slaap is gevallen. Dat vind ik altijd zo zwaar bij zieke kindjes. Ze zijn zo op, maar kunnen niet slapen van de pijn of het ellendige gevoel wat ze hebben.
pi_75704503
Wat zielig voor je kleine dametje Nijna!
Sterkte drmet!

Kerstdiner voor de kleintjes....Meike ook al vanmorgen.
Die vond het ook maar raar geloof ik.
Maar ze had het wel leuk gehad.
En nu vakantie!!! "wat is dat vakantie....? dan hoef je een poosje niet naar school..... o ga ik morgen weer naar school?"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75728130
Wat sneu voor je dametje.. Inderdaad even in de blote billen laten rondlopen voor het helen. Maar of je dat durft

Wij hadden vanochtend kerstbrunch op de ontmoetingsgroep. Er waren veel kindjes, dus Chris wilde liever niet spelen maar bij mij hangen. Ook gezellig. En hij heeft weinig brood op, maar wel heel veel fruitsalade.

De prik zit er hier ook weer in. Hij heeft 3 keer een brul gegeven: bij het aanprikken, bij het inspuiten, en bij het pleister plakken. Maar toen hij een vlaggetje kreeg was het direct weer over. En bij de uitgang lekker een waterijsje gekregen. Dat vond ik dan wel weer raar met dit weer. Maar 't kind was blij
Ik was eigenlijk van plan te weigeren, maar als zo'n man op hurken bij je kind gaat zitten en "ijsje?" zegt, dan is dat toch ook gemeen
pi_75728223
Waarom was je van plan het te weigeren Deepfreeze? Vanwege het weer?
Bij ons deelden ze lolly's uit voor de kinderen, dat vond ik wel raar, helemaal als je nagaat dat het door de GGD wordt georganiseerd, zou je eerder iets gezonds verwachten.
Ben benieuwd wat ze morgen voor leuks in petto hebben, een prik in ieder geval denk ik
pi_75728464
Inderdaad het weer. En omdat we nog naar buiten moesten. Als we ergens binnen warm hadden kunnen zitten had ik het minder erg gevonden. Dat het GGD zoetigheid uitdeeld vind ik ook raar. Doe dan een appel ofzo..
Chris was eigenlijk met zijn vlag al blij genoeg.
pi_75729094
Bij de RAI deelden ze mandarijntjes uit, met dank aan de Plus supermarkt. Wat er uitgedeeld wordt heeft dus meer te maken met welke sponsor ze kunnen strikken en wat die beschikbaar stelt

De prik bij Devin ging zoals verwacht goed afgelopen maandag. "s Nachts echter kregen zowel hij als ik koorts (manlief had niks) en hij was de hele dinsdag ook koortsig, hangerig en heeft heel veel geslapen. Gister nog ietsje verhoging maar hij ging wel naar de psz en heeft gelukkig genoten van de kerstbrunch!

En vandaag lekker in de sneeuw gespeeld, hij vond het super maar was wel verbaasd dat de sneeuw zo koud en nat was. En ik heb hem geleerd hoe je sneeuwballen moet maken en tegen de schuur aan moet gooien

Wat knap van al die zindelijk wordende peuters
Mag van mij hier ook al gebeuren, we komen haast om in de vieze luiers, maar Devin heeft er echt geen enkele zin meer in.

Damian, jij puzzelkampioen

Sneu voor Mirte, hopelijk is ze er gauw weer van af.
.... met gevoel voor drama....
pi_75731463
Mirte heeft niet zo lekker geslapen, veel wakker en halverwege de nacht een keer verschoond nog, onder luid protest (maar al iets minder dan gisteravond).
Het lijkt wel wat beter te gaan weer, maar nu heeft ze koorts van de prik van gisteren.

Karin, hihi nu gaat ze elke dag vragen wanneer ze weer naar school mag :-P.
Ze deelden hier gisteren vrijkaartjes uit voor het zwembad, we kregen er 2 :-) en bij de uitgang wilden ze eerst een lolly geven, maar toen ik nee zei, kreeg Mirte rozijntjes.

DF, gisteren heeft ze een half uur met blote billen gelopen en toen heb ik gauw weer een luier aan gedaan... .

Kers, haha leuk sneeuwballen tegen de schuur gooien!
pi_75736198
He Mirte gaat het net beter met je billen, krijg je koorts Beterschap

En wat een ongezonde traktaties zeg. Van de ggd verwacht je toch iets anders dan een lolly En een waterijsje is wel heel koud nu. (wel handig dat ie nu minder snel smelt )

Kersjes wat klinkt dat leuk zo'n sneeuwballengevecht! Linde wilde vandaag in het park naar de kinderboerderij om te kijken of de koe ook sneeuw had en ze vroeg onderweg maar steeds van wie de sneeuw nou was

pi_75736279
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft niet zo lekker geslapen, veel wakker en halverwege de nacht een keer verschoond nog, onder luid protest (maar al iets minder dan gisteravond).
Het lijkt wel wat beter te gaan weer, maar nu heeft ze koorts van de prik van gisteren.

Karin, hihi nu gaat ze elke dag vragen wanneer ze weer naar school mag :-P.
Ze deelden hier gisteren vrijkaartjes uit voor het zwembad, we kregen er 2 :-) en bij de uitgang wilden ze eerst een lolly geven, maar toen ik nee zei, kreeg Mirte rozijntjes.

DF, gisteren heeft ze een half uur met blote billen gelopen en toen heb ik gauw weer een luier aan gedaan... .

Kers, haha leuk sneeuwballen tegen de schuur gooien!
ah zwembadkaartjes, dat is wel een leuk kadootje!

Arme arme Mirte, tis ook het een of het ander he....
Heb je nu 2 kindjes aan het spoken snachts??? poeh
pi_75741115
Linde, mooi he die sneeuw!

Karin, mijn moeder is gisteren Iris op komen halen en die slaapt nu daar, zodat wij even bij konden tanken, maar goed dat ging dus even anders . Als het weer het toelaat gaan we haar morgen wel weer ophalen. Dus ik hoop op een fatsoenlijke nacht nu, want ik zit er behoorlijk doorheen. Vanmiddag wel even gedut op bed, gelukkig.
pi_75743026
Kun je beide meiden niet een paar nachtjes laten logeren dan?
Zo kun je nog niet bijtanken, nog even en je zit er helemaal doorheen joh!
pi_75744769
We gaan morgen verder kijken, maar lief is ook thuis t weekend, dat scheelt en ik mis die kleine drol toch ook best wel. Ik ga in elk geval nu naar bed, nog even bij Mirte kijken of ze nog verschoond moet.
pi_75744868
slaap lekker....!
pi_75745824
Ik had even een smeltmomentje hier.

Lars zat in het wippertje en Meike zat op de bank een plopfilmpje te kijken.
Ik zat in de keuken te rommelen.
Lars begint een beetje te miepen.
Meike gaat van de bank af, gaat eens even naast Lars zitten..."och stil maar Lars...!" en aait hem heel lief en zacht over zijn bolletje...

Ik was zoooo ontroerd.....

Het klinkt zo heel normaal, en voor velen zal dat ook zo zijn, maar voor Meike niet.
Zij heeft tot op heden haar broertje genegeerd of lelijk tegen hem gedaan.
pi_75745963
Ah Karin wat fijn dat Meike zo lief deed Echt een smeltmomentje hoor!

Sowieso zijn alle momenten van je eigen 2 kindjes zo speciaal! Dat 2 kindjes die jij zelf gemaakt hebt zo lief tegen elkaar kunnen zijn Vind je niet?
pi_75746183
Nou daar kan ik nog niet echt over oordelen, want dit was de eerste keer dat ze uit zichzelf lief tegen hem deed....

(ze gaf hem wel een kusje als we daarom vroegen maar meer ook niet)

Des te meer waarde had het vandaag.

Ik zag laatst zo'n foto van jou beide meiden langskomen, super rijk bezit!
pi_75746682
Ah maar het klinkt alsof ze Lars stiekem toch wel heel lief vindt hoor Karin

En ja ik ben zelf ook zo trots op m'n meiskes
pi_75747728
Voor iedereen die het nodig heeft Heb niet helemaal bijgelezen eigenlijk. Heb wel iets gelezen van Nijna over pijnlijke billetjes en slechte nachten. Wat dat laatste betreft kunnen we elkaar de hand geven. Doe rustig aan he en probeer het weekend lekker bij te tanken!
Verder las ik iets over kerstvieringen. Wij hebben woensdag op het kdv kerstfeest. Leuk vind ik dat.

Mahre heeft hier dinsdag de 2e prik gekregen. Ik was zo trots. Ze ging alleen op de stoel zitten, stroopt haar mouwen op en zegt luid en duidelijk tegen de prikster: "Ik niet huilen hoor" . Echt een smelt moment. En ze heeft inderdaad geen kik!. En later ging ze haar vriendje van het kdv nog een beetje troosten want die moest wel huilen.
Verder gaat het slapen hier echt al weken slecht. Al een week of drie is het bijna elke nacht raak. Gillen krijsen boos zijn en we krijgen er niet uit wat het nu is. Het begint ons op te breken, dus van ellende beland ze 9 van de 10 bij ons in bed.... Pfff. Gelukkig is ze overdag wel vrolijk dus dat trekt ons er wel doorheen en we hebben vanavond gezegd dat als ze lief blijft slapen in haar eigen bedje ze morgen weer een sticker krijgt en uiteindelijk dan een kadootje. Hopelijk is dat weer een zetje in de goede richting.
pi_75748465
Meike is nu ook al een nacht of 4 achter elkaar gillend wakker geworden. Er gebeurt ook ontzettend veel op dit moment he , met Sinterklaas enzo, dat brengt ook spanning met zich mee.
Ik denk als ze gillend wakker wordt je dat niet kunt wegnemen door een kadootje.
ik denk dat je aan haar angst moet toegeven, troosten en hopen dat het snel weer rustig in het koppie is.
Wij nemen Meike niet bij ons in bed trouwens, gaan even lekker bij dr zitten, knuffelen en evt. monsters de deur uit gooien en dan gaat ze wel weer slapen.
pi_75756420
Nou ja ik weet niet of het angst is. En even bij haar zitten helpt tot het moment dat je weggaat en dan egint ze weer voor de deur dicht zit. en soms zijn we er op half 2 al 6x uit geweest. dit heeft ze eerder gehad en toen hielp dat stickers plakken ook om haar even er doorheen te helpen. vannacht ook niet want ze lag weer tussen ons in. en laten huilen zo midden in de nachte hebben we ook al geprobeerd maar dat vinden we niet prettig. en we krijgen er niet uit wat het is..... Pfff slopend dit. Maar goed het zal uit eindelijk wel goed komen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:26:15 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75759725
Is het nog een nasleep van de buisjes zetten? Was het eerste wat in me opkwam. Hoop van niet en dat het gewoon een fase is... sterkte in elk geval. Ik klop voorzichtig af. We hebben al weer 3 nachten geen heisa.
pi_75759827
Ik zei van de week toevallig nog tegen YPPY dat Anna eigenlijk heel onopvallend weer goed is gaan slapen. Zo erg als het toen leek, zo geruisloos is het ook weer voorbij gegaan. Meestal moeten we nog 1 of 2 x langs als ze net in bed ligt (mevrouw trekt dan haar smoezenarsenaal open voor nog wat last minute aandacht) maar daarna horen we d'r pas 's ochtends weer. Heb je niks aan als je er midden inzit, maar toch. Sterkte iig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:42:47 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75762519
Net bij het CB helemaal goedgekeurd Allebei doen ze het erg goed. B-manneke wilde alleen niet uitgekleed worden en ook niet op de weegschaal op gemeten worden Goh, van wie heeft ie dat?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:53:33 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75762938
Nijna, gaat het al beter met mirtes billen? Heb je een beetje kunnen bijslapen?

Karin, hopelijk is dit eerste smeltmomentje het begin dat meike lars echt begint te accepteren! ik help je hopen!

stiemie, mooie foto van linde van wie is de sneeuw?
eli vindt de sneeuw vooral eng!

lenaatje, wat vervelend dat marhe zo angstig lijkt s nachts! is het een optie om bij haar in de kamer te gaan liggen? dan is ze niet alleen, maar ligt ze wel in haar eigen bedje. (wij hebben nu een matras in de babykamer staan en een kussen en dekbed voor de volgende keer dat eli ontroostbaar gaat spoken.)

rocka, fijn dat b is geodgekeurd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75766022
Karin, wat heerlijk zo'n momentje. Misschien begint ze een beetje aan de nieuwe situatie te wennen.

Goed dat B is goedgekeurd Rocka!

Stiemie, mooie foto! Ik weet ook niet van wie de sneeuw is. Misschien van ons allemaal?

En een voor alle kindjes en ouders die 's nachts spoken.
Hier gaat het redelijk. Wel de laatste paar dagen af en toe een knuffel nodig 's nachts. Maar als we dan vertellen dat iedereen nog slaapt dan kruipt hij na een knuffel wel terug in bed. Maar bij angst is dat wat lastiger.

Hier verder een leuk ventje, dat lekker aan het acteren is. Als een dramaqueen op de grond vallen, ergens tegenaan botsen, of gewoon gek doen met speelgoed/eten/etc (alleen als je kijkt). En ook achteruit is leuk. Dus achteruit lopen, de trap op, auto rijden etc. En met achteruit lopen worden er onderweg ook nog rondjes gedraait. Thuis komen duurt een eeuwigheid. Maar het is zo'n leuk gezicht!
pi_75782036
Dank allemaal voor het meedenken. Moest het gewoon even kwijt vanmorgen, want wat vreet dat op een gegeven moment aan je!
Mahre en ik moesten alleen eten vandaag en daarna zaten we even gezellig knus bij elkaar. En toen heb ik gevraagd of ze weet dat ze 's nachts huilt en waarom dan. En toen kwam het. We hebben pas geleden haar bedje anders gezet en ook het hekje tegen het uit bed vallen weggehaald. Blijkt dat ze vind dat haar bedje niet goed staat en dat ze bang is om uit bed te vallen. Dus hebben we net samen het bed weer gedraaid en dan zo dat het hekje er weer voor zit. Ze deed heel demonstratief voor dat ze er nu niet uit kan vallen. Echt als het zo simpel is! We zullen het zien vanavond.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:07:51 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75783677
en hoe is het gegaan? maud is in elk geval lekker gaan slapen. nu hopen dat alles goed afloopt na de prik.
en meike wat super lief ben jij voor je broertje.
pi_75784308
Gelukkig Lenaatje, hopelijk is het daarmee opgelost.

Meike heeft vanmiddag de 2e prik gehad, en wederom superstoer hoor, niet gehuild. Wel even flink de pijn verbijten, maar dat was het ook, knap vind ik!

Thuis gekomen meldt ze dat ze moet poepen en als we bij de wc zijn spuugt ze ineens de hele boel eronder.
Ze heeft daarna nog 4 keer overgegeven....
Lijkt me wel erg snel als bijwerking van de prik, binnen een half uur...
We zien wel wat de nacht ons gaat brengen, ik hoop slaap...
pi_75784904
Lenaatje, goed dat ze dat aan kon geven! Hopelijk is dat de oplossing.

Arme Meike, klinkt eerder als een buikgriep eigenlijk. Spugen ken ik ook niet als bijwerking na een vaccinatie.
De variant-buikgriep die hier voorbij is gekomen een paar weken was heftig, maar het ergste was na een paar uur wel over. Hopelijk bij jullie ook nu.. Slaap lekker
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:45:34 #187
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75785176
Oei Karin en Nijna, ik hoop mee op een goede en rustige nacht voor jullie en jullie dametjes

De kogel is door de kerk. Mijn moeder kan het vanwege haar slechte gezondheid niet meer aan om 1x in de week op beide jongens te passen en Devin zal dus per februari naar het kdv moeten gaan...
2 volle, lange dagen in de week i.p.v. 3 ochtendjes in de week naar de psz zoals nu het geval is. Het is even slikken, vooral voor mij, Devin zelf is nog niet op de hoogte.
Hij heeft het zo naar zijn zin op de psz, heeft het thuis ook vaak over de kindjes (en is volgens mij verliefd op het meisje Bobby ). Okay, hij moet straks wennen op het kdv en zal daar heus ook wel zijn plekje vinden, maar ik merk dat ik tegenwoordig niet meer zo goed tegen veranderingen kan en daar erg emo van word
.... met gevoel voor drama....
pi_75785393
Ik snap dat wel Kersjes, ik zou daar zelf ook best een beetje verdrietig van worden denk ik.
Helemaal als hij daar vriendjes heeft gemaakt.
Komt allemaal wel goed, kindjes passen zich snel aan, maar ik snap je gevoel.

Meike ligt nu lekker te slapen, ben net bij dr geweest, ze is verder ook niet erg warm ofzo
1 ding scheelt, als ze niet lekker wordt vannacht kan ik zo bij dr inkruipen nu ze in het grote bed slaapt.
pi_75785670
MEike beterschap!

Lenaatje, wie weet is het zo simpel!

Mirte haar billen gaan de goede kant op, gelukkig en afgelopen nacht was een stuk beter.
pi_75785791
Kersjes, ik kan het me wel voorstellen. Zeker als de bestaande situatie gewoon fijn was.
Devin krijgt vast op het KDV ook wel vriendjes. Maar even wennen zal het wel zijn.
pi_75786026
Kers . Devin gaat het vast op het KDV ook naar zijn zin hebben, maar toch, jammer ook wel omdat hij het zo naar zijn zin heeft op de psz.
pi_75796792
Nou het lijkt inderdaad zo simpel te zijn! Dus voorzichtige Ze werd een keer om 5 uur wakker en eigenlijk had ik er niet heen gehoeven maar dat is al zo'n gewoonte, maar ze slie zo weer in!! Ze was wel om 6 uur klaarwakker maar ach ik was ook al wakker. Nu zitten we dus gezellig saampjes beneden, zijn kijkt tv en puzzelt en ik ben lekker aan het internetten!

Ach arme Meike, hopelijk knapt ze gauw weer op!

Vervelend Kersjes, maar Devin went vast heel snel!

En fijn dat de billetjes weer de goede kant op gaan Nijna!
pi_75797515
Wat goed Lenaatje! Nou hopelijk is dit het dan echt, dat zou toch super zijn! En fijn dat ze het zelf aan kon geven uiteindelijk.
pi_75797950
Ja goed he!
pi_75798176
Fijn Lena, Wat een makkelijke oplossing toch
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:50:13 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75798682
Oh Kersjes, dat lijkt me ook een flinke stap. Afscheid nemen van zijn vriendjes, wennen aan de nieuwe groep, langere dagen... Maar maak het niet te groot voor jezelf he. Wellicht gaat Devin er juist heel soepeltjes mee om.

Meike toch. Beterschap hoor.

Lenaatje, fijn dat je eruit hebt gekregen bij Mahre wat er aan scheelde. Ik denk dat het bij dergelijke veranderingen ook belangrijkis er je kind bij te betrekken. Ik ga dan maar even van mezelf uit, ik vind het immers ook niet fijn als er zonder overleg over mijn hoofd heen van alles wordt besloten zonder dat ik daarin gekend word.Ik kan me voorstellen dat dat bij een kind ook zo is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75798987
Oh Kers ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb 2 weken terug een mooi werkaanbod laten gaan omdat ik het niet kon om Mikael naar een kdv te brengen. Dan moet ie voor paatr maand weer gaan wennen en tegen die tijd dat ie gewend is zou ie er weer weg moeten omdat ie 4 word en naar de basisschool zou moeten!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75800260
Kersjes ik kan me voorstellen dat het zwaar voelt. Niet alleen omdat je Devin hele dagen gaat brengen, maar ook omdat het minder goed met je moeder gaat Maar als Devin het bij de psz zo naar zijn zin heeft, gaat dat bij de kinderopvang vast ook helemaal goed komen. In plaats van dat jij 'm gaat ophalen, gaat ie daar lekker een middagslaapje doen en daarna nog even wat fruit eten met zijn allen en dan is de dag alweer bijna om!
Gaat Devin dan naar een kinderdagverblijf in jullie nieuwe buurt? Dan leert ie misschien wel wat kindjes uit de nieuwe buurt kennen en dat is natuurlijk ook wel weer heel leuk om straks mee buiten te kunnen spelen

Lenaatje dat de oplossing soms zo simpel kan zijn Wat fijn dat het nu beter gaat.

En hoe gaat het met Meike? Is ze weer wat opgeknapt?
pi_75807617
Lastig Kersjes, zo'n verandering.

Wij zijn net naar de open dag van een tuin geweest, echt mooi met die sneeuw. Konijnen die er wonen lagen nog niet in de pan. En 10 minuten staan koukleumen omdat ze wilde kijken naar kinderen die met een slee van een heuvel afgingen. Ze vond het prachtig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75810693
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:50 schreef Moonah het volgende:

Lenaatje, fijn dat je eruit hebt gekregen bij Mahre wat er aan scheelde. Ik denk dat het bij dergelijke veranderingen ook belangrijkis er je kind bij te betrekken. Ik ga dan maar even van mezelf uit, ik vind het immers ook niet fijn als er zonder overleg over mijn hoofd heen van alles wordt besloten zonder dat ik daarin gekend word.Ik kan me voorstellen dat dat bij een kind ook zo is.
Hebben we ook gedaan Moonah. Ze heeft zelf de kleur van de kast uitgezocht en gezegd waar haar bedje moest staan. Alleen hebben wij bedacht dat ze wel zonder het rekje kon.... Maar vond het wel fijn dat ik het eruit kreeg gisteren. Ze viel ook sneller in slaap dan anders. Hopelijk gaat het vanavond ook goed.
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:13:07 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75811861
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

Hebben we ook gedaan Moonah.
Oh sorry!
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ervan uit ging dat jullie het zonder haar hadden gedaan.
Succes vanavond/vannacht!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:02:10 #202
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75813472
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh sorry!
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ervan uit ging dat jullie het zonder haar hadden gedaan.
Ze lag nu weer snel en rustig onder zeil... En idd, als het zo simpel is/was?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_75813567
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh sorry!
Joh geeft niet hoor! Eerder deed ik dat eigenlijk ook altijd maar nu ze wat groter is niet meer!
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:52:17 #204
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_75817264
Ik ben vandaag met Lotte en oma naar de voorstelling van Woezel en Pip geweest. Dat was zooo leuk!
Lotte heeft genoten net als oma en mama. que hoelang het duurde was perfect voor die kleintjes (net een uurtje) echt heel leuk, aan aanrader!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')