ah zwembadkaartjes, dat is wel een leuk kadootje!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft niet zo lekker geslapen, veel wakker en halverwege de nacht een keer verschoond nog, onder luid protest (maar al iets minder dan gisteravond).
Het lijkt wel wat beter te gaan weer, maar nu heeft ze koorts van de prik van gisteren.
Karin, hihi nu gaat ze elke dag vragen wanneer ze weer naar school mag :-P.
Ze deelden hier gisteren vrijkaartjes uit voor het zwembad, we kregen er 2 :-) en bij de uitgang wilden ze eerst een lolly geven, maar toen ik nee zei, kreeg Mirte rozijntjes.
DF, gisteren heeft ze een half uur met blote billen gelopen en toen heb ik gauw weer een luier aan gedaan....
Kers, haha leuk sneeuwballen tegen de schuur gooien!
Hebben we ook gedaan Moonah. Ze heeft zelf de kleur van de kast uitgezocht en gezegd waar haar bedje moest staan. Alleen hebben wij bedacht dat ze wel zonder het rekje kon.... Maar vond het wel fijn dat ik het eruit kreeg gisteren. Ze viel ook sneller in slaap dan anders. Hopelijk gaat het vanavond ook goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:50 schreef Moonah het volgende:
Lenaatje, fijn dat je eruit hebt gekregen bij Mahre wat er aan scheelde. Ik denk dat het bij dergelijke veranderingen ook belangrijkis er je kind bij te betrekken. Ik ga dan maar even van mezelf uit, ik vind het immers ook niet fijn als er zonder overleg over mijn hoofd heen van alles wordt besloten zonder dat ik daarin gekend word.Ik kan me voorstellen dat dat bij een kind ook zo is.
Oh sorry!quote:
Ze lag nu weer snel en rustig onder zeil... En idd, als het zo simpel is/was?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh sorry!![]()
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ervan uit ging dat jullie het zonder haar hadden gedaan.
Succes vanavond/vannacht!
Joh geeft niet hoor! Eerder deed ik dat eigenlijk ook altijd maar nu ze wat groter is niet meer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh sorry!![]()
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ervan uit ging dat jullie het zonder haar hadden gedaan.
Succes vanavond/vannacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |