abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75308998
Och Evenstar en Arwen! Wel fijn dat jullie gesteund worden heel snel terecht kunnen!

En wat zielig voor Maud Chacama!

Het lijkt me echt vreselijk als je zo moet opletten en dan niet alleen met de dagelijkse dingen maar ook met de leuke dingen zoals nu met Sinterklaas.
pi_75325122
Sneu voor Maud.

Hier zijn ze heel erg verwend door de sint.
Ook leuke kleertjes gehad, helaas een maat te klein. Gelukkig wel te ruilen.
En dan nog morgen jarig. Nog meer cadeau's. Geen idee waar we het zullen laten.
Ze was megahyper en doodmoe later, ik wil naar bed! Ik ben moe. Brullen! Zo sneu.
Maar morgen is het (weer) feest.
crosspost van sc
pi_75325853
Zo hee echt een feestoverdosis voor Kim en Tyler dus.

Wat sneu voor Maud dat ze niet ongegeneerd pepernoten en chocoladeletters kan schransen, balen lijkt me dat!

Meike heeft in recorndtempo de pakjes uitgepakt vanavond, en daar werd daarna flink mee gespeeld. Ze vond vooral hamertje tik en de dora domino erg leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75326277
Chacama en Evenstar, het lijkt me zo moeilijk als je kind zo allergisch is en van alles niet mag.
En de nare gevolgen die mis gelopen experimenten en provocaties kunnen hebben, brrrr.....
Even een extra voor jullie en jullie dochters, vooral in deze tijd van het jaar waarin snoepen en schranzen voor de meeste kinderen een vanzelfsprekendheid zijn geworden.

Wij hebben ook Sinterklaas gevierd met mijn schoonfamilie en het was super, een zeer geslaagd kinderfeest!
Sinterklaas en 2 pieten kwamen op visite met een gigantische stapel kadootjes voor Devin, zijn broertje, 3 neefjes en nog een vriendinnetje + babybroertje.
We hebben gezongen, gesnoept en de kinderen hebben zich uitgeleefd met al het speelgoed.
Devin's score: een digitale kindercamera, Bambino loco, een puzzel en een vorkheftruck (speelgoed-variant ).
En morgenochtend komen mijn ouders, zusje + d'r vriend Sinterklaas-brunchen. Nog meer kado's, onder meer een fiets-tractor met aanhanger

Ik ben 10 m inuten geleden voor de 5e x sinds hij om 21:00 uur naar bed ging naar boven geweest. Tranen met tuiten, het heeft allemaal behoorlijke indruk op hem gemaakt geloof ik.
Gisteren ook al op de psz, zwarte pietendiploma gehaald en zelf ook geschminkt als pietje:

Check het schortje dat hij gekregen heeft van de Sint
Zeer kunstig versierd door moi
.... met gevoel voor drama....
pi_75327156
Dit hebben ze allemaal gehad van de sint. (van ons en mijn ouders)

(niet maar 3 blokken natuurlijk )

pi_75327178
Mooi schort Devin!
pi_75331806
Ik kom afscheid nemen, Kim is alweer 4! Tot het volgende topic.
pi_75331875
Van harte gefeliciteerd Kim!

Tot in het volgende topic!
  zondag 6 december 2009 @ 10:20:42 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75332032
Dag tot snel hoor

En proficiat (met) Kim
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 6 december 2009 @ 13:00:44 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75334564
Oeeeeh die foto van Lis! Prachtig!
En Meike, bij de Sint! Cuuuute!

Chacama en Evenstar sterkte met jullie dametjes. Sneu hoor.

Die angsten voor monsters etc kennen wij (nog?) niet. Lijkt me zielig. Ik weet dat mijn zus met haar dochter een tekening heeft gemaakt met 'Verboden voor monsters' erbij. Dat hangt al heel lang op de deur van haar kamer.

Oh, en qua Sint hebben wij het heerlijk gehad. Het allermooiste cadeau is toch wel de hijskraan van 1.20m hoog. Kind stond wel 10 minuten te juichen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 6 december 2009 @ 13:46:31 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75335799
Zo'n hoogwerker met afstandbediening Moonah? Die hebben wij ook .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_75335981
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef Moonah het volgende:

Oh, en qua Sint hebben wij het heerlijk gehad. Het allermooiste cadeau is toch wel de hijskraan van 1.20m hoog. Kind stond wel 10 minuten te juichen.
  zondag 6 december 2009 @ 14:14:29 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75336654
gefeliciteerd kim met je vierde verjaardag!

Wij hebben gister ook sinterklaas gevierd. was erg leuk, en een goede vangst gehad
het mooiste was een boekje met allemaal verschillende soorten auto's en vliegtuigen en helipkopters en zo

gelukkig heeft hij 6 cadeautjes nog niet gezien, want hij ging naar bed, dus dan hebben we veel leuks voor straks in de kraamweek.
as. zaterdag gaan we door voor chanoeka!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 6 december 2009 @ 14:18:34 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75336782
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:46 schreef Vivi het volgende:
Ja, met afstandsbediening.
Ik vind het zo grappig, die fascinatie voor hijskranen, graafmachines, loaders, tankwagens, hoogwerkers, tractoren, treinen, vliegtuigen, ehm, wat beweegt nog meer en maakt een hoop herrie?
  zondag 6 december 2009 @ 14:24:08 #65
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75336950
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Ik zei toen: "he je hebt een gaatje (navel) in je buik hoe kan dat nou??" Zegt Linde heel serieus:"Nou eerst was ik ergens anders en toen kreeg ik pijn en toen was ik hier met een gaatje in mijn buik" Vond het zo'n vreemd verhaal voor zo'n klein meisje.
Ga maar eens in TRU praten, daar kunnen ze je er vast meer over vertellen. Komt vaker voor. Zoek maar eens op nieuwetijdkinderen.

Schiet me net te binnen:
Op de psz was er Sintfeest. Er waren allerlei zakken met cadeautjes en verkleedkleren. En er zat ook een Sinterklaaspak in. Toen heeft de leidster (Nienke) zich verkleed als Sinterklaas en de cadeautjes uitgedeeld.
Komen wij gisteren bij opa en oma. Hangt er een foto van mijn neefje die Sinterklaas een hand geeft. Zegt Thies: "Hé, daar is Nienke!"....
pi_75346849
Ah Eli de Sint-stress ook weer overleefd dus! Hier ook flink verwend en we zijn hard aan het nadenken over hoe we het volgend jaar gaan doen. Nu was het met ouders, schoonouders en mijn zwager, maar dat zorgde niet alleen voor veeeeeeel cadeaus, maar dus ook voor een zeeeeeer lange uitpaktijd... Bovendien deden we dit jaar geen lootjes, maar ja alleen cadeau's voor Linde en Esmee was ook wat raar dus ben ik vrijdagavond nog met mijn moeder naar koopavond geweest... stress alom...

Linde heeft een fisher price kassa, gekregen, bambino loco, duplo railsjes en wissels, 3 boekjes, haarspeldjes, sesamstraat tekenspul, een dvd met buurman & buurman en een duplo doos met pooldieren. En waar speelt ze het liefste mee? Met het tasje dat om de badbeestjes van Esmee zat

Moonah ik ben eens gaan google-en op nieuwetijdskinderen en ik herken er wel wat dingetjes in, maar niet alles. Wel leuk om eens te lezen.

En die Thies met zijn"He daar is Nienke!"
pi_75356507
Het gaat toch snel ineens.
Van dit:

naar dit:

op twee jaar tijd...
pi_75356596
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:46 schreef Vivi het volgende:
Hier ook.

En idd, al zo een dingen blijven interessant.
Hebben jullie jongens dat ook, dat een auto niet zomaar een auto is? Je hebt een jeep, sportwagens, pick-ups, oldtimers,taxi,... En waag het niet om een van deze gewoon auto te noemen...
  maandag 7 december 2009 @ 00:44:44 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75357530
wauw Bass-miss knap hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75359812
Wow Fons, wat een tekening!

De drukte is hier ook weer voorbij. Bij oma begreep ze niet goed dat alle cadeautjes voor haar waren. Gedeelte staat nu dan ook op zolder. Thuis vond ze het heel spannend (zat al onder de tafel) toen er ineens een zak cadeaus in het halletje bleek te staan. Maar uitpakken ging goed. En gisteren bij mijn vader kon ze niet wachten tot ze het volgende papiertje eraf mocht scheuren. En nu is het over. Voor drie weken, dan zijn mijn schoonouders aan de beurt.

Wat succesnummers zijn de duplo van Nijntje, een spel waarbij je aapjes in een boom moet schieten, een prinssenspel met diamanten (vanaf 4 jaar, dus ze snapt er niks van ) en de topper: een muziekdoosje met een dansende prinses dat nu al niet meer goed dicht gaat, ze is verliefd.
Een raadspelletje van sesamstraat en een torentjesbouwspel snapte ze heel snel, dat is wel fijn, wat afwisseling voor tijdens het memory'en.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 7 december 2009 @ 10:47:42 #71
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_75363273
Al die kinderen reageren echt heel wisselend op de sint-drukte,
Lotte was dit jaar meer onder de indruk van sint en zijn pieten dan vorig jaar.
Grootste toppers van de cadeautjes:
Klei van play-doh met werkmateriaal erbij, Mega Mindy pak met masker, de dolfijnen knuffel (en de speeltje van Lola hahaha)
Nu is eht voorlopig wel over met alle cadeautjes. We hebben nu echt wel genoeg nieuwe spullen in huis
pi_75363594
Fons, wat een mooie tekening!!
Stiemie, hier nog geen monsters onder het bed. Ontkennen zou ik ook niet doen, maar er ook niet helemaal in meegaan.
En een voor evenstar en chaca, wat naar voor jullie meiden dat normaal eten zo'n gedoe is. En nu met de feestdagen nog iets meer confronterend..

Hier ook de Sint-stress overleefd. Chris was na cadeautje nr2 al niet meer weg te slaan bij zijn speelgoed. En had helemaal geen behoefte om nog meer uit te pakken.
Hij heeft de hele avond staan roeren in zijn nieuwe pannen met zijn nieuwe keukengerei. Lekker met pepernoten erin. Maar de surprise voor tante (een chocolademuntjesglijbaan) en van mij (spoel met meters draad) waren eigenlijk ook heel leuk voor hem. De laatste 5 cadeautjes kwamen pas uit de stapel na Chris bedtijd, dus die waren voor zondag. Maar eigenlijk hoefde het van hem niet zo meer
Verder nog boekjes, een neptelefoon, chocoladepietjes, kinderbakset, mini springvorm, en nog wel meer gekregen. Flink verwend..
We waren het weekend weg met mijn schoonouders in een huisje, en Chris was steeds zo lief. Heel gezellig allemaal. Zo heerlijk om van zo'n vrolijk, lief, lachend kind te kunnen genieten!

Nu met kerst nog bij mijn ouders cadeautjes. Kijken of hij dan weer een cadeautjes-overload krijgt. Denk het wel, als ik mijn moeders opsomming van cadeautjes hoor

We hebben ook een nieuw bedritueel te pakken.. Chris wil voor het slapen nog even zelf in zijn bedje lezen. Dan ligt hij dus zo een half uur met een boek op schoot te bladeren. En we mogen het lampje niet uitdoen. Dus we steken af en toe ons hoofd om de hoek, totdat het wel uitmag. Dan gaat hij ook zonder mokken slapen
pi_75371484
Toch nog veel kindjes met sintstress!
Damian had er niet echt last van. Hij snapte er alleen niet zoveel van. Tijdens het uitpakken van de cadeautjes kon hij niet geloven dat alles voor hem was. Na 3 cadeautjes zei hij: Nee ik hoef niet meer hoor! Mijn moeder vroeg aan hem of we de cadeautjes dan maar aan andere kinderen moesten geven en dat vond hij een uitstekend plan.

Wat een vervelende verhalen over monsters. Het lijkt me erg moeilijk om daar een oplossing voor te vinden.
pi_75377418
quote:
Op maandag 7 december 2009 07:02 schreef YPPY het volgende:
en de topper: een muziekdoosje met een dansende prinses dat nu al niet meer goed dicht gaat, ze is verliefd.

check! alleen kan die hier nog wel dicht, maar voor hoe lang zal dat zijn....
open dicht open dicht open dicht

Knappe tekening van Fons!!!

Meike vanmorgen toen ik haar naar de psz bracht:
"Is juf Agmes(agnes) nu weer een meisje?"
(vorige keer had ze wat schmink op de wangen en een pietenmuts op)
  maandag 7 december 2009 @ 23:35:06 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75394746
Hier ook eeeeeeeeindelijk wat nieuws. Na het eeuwig zieke Kortjakje zingt ie nu wat anders:

I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')