das niet fijn, nu al een bril. had ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef dutchie het volgende:
Mahre wordt grote zus!Wat leuk voor jullie, van harte!
Vanmorgen dus met peuter naar oogcontrole geweest en hij moet een bril.
Ik moet even wennen aan het idee. Maar we gaan zo het allerstoerste brilletje uitzoeken voor hem. Want slecht zicht is niet fijn.
Hij blijkt een cilinder te hebben (ik ben net nieuw id materie, maar heeft iets met ovale vormen te maken) en die is op 1 oog zelfs -4. Schijnt best behoorlijk te zijn.
Ik moest het even op me in laten werken, dus ik wist zo gauw geen vragen te bedenken. Maar zo bij de opticien hopen we nog een keer uitleg te krijgen, zodat ik het zelf ook uit kan leggen.
Ik ben geen juf maar ik zou het gewoon geven.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Meike![]()
Moonah ( en andere juffen mag ook) even een vraagje.
we hebben bij de bibliotheek pico-piccolo geleend http://content.heutink.nl/catalog500/e632001.jpg
Omdat ze de gewone loco al zovaak gedan had.
Nu heeft ze die voor jaargang 2 gedaan ( groep 2)
De biebdame wou hem eerst niet uitlenen want te jong, en dat zou ze niet kunnen![]()
Maar goed binnen 20 minuten had ze alle 16 platen klaar, en op 2 foutjes na helemaal goed.
Het is duidelijk te gemakkelijk voor haar.
Maar ze vind het om te doen echt heel erg leuk, zou ik gewoon een stapje verder nog kunnen of toch beter niet doen ?
kan je niet uitleggen dat vakantie ook is dat je gezellig samen naar de ballenbak gaat of zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft het sinds ze van de opvang thuis is gekomen de hele tijd over vakantie. "Ja en wij gaan ook met vakansie he mama?" Dus ik uitleggen dat het volgens mij niet het geval is. En toen werd ze echt heel boos" Wel met vakansie vinnik leuk!" en toen ging ze heel boos allemaal speelgoed in een tas doen om mee te nemen.
Heb nu maar gezegd dat ik haar morgen wel op Schiphol afzet en dat ze dan maar moet zien waar ze heengaat
het schijnt idd dat ik iets heb geroepen in de trant van "hee, nu kan ik echt de blaadjes aan de bomen zien" toen ik voor het eerst een bril op kreeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef appelsap het volgende:
Dutchie, een bril.. dat zal wel even wennen zijn! Gelukkig hebben jullie een hele stoere uitgekozen en is hij er zelf ook blij mee.
Ik heb zelf ook een cilinderafwijking van -4 en ik kreeg op mijn 4de een bril. Ik kan alleen maar zeggen dat het zoooo ontzettend fijn is om dan een bril te dragen. Ik zag de wereld ineens een stuk beter.
Ik80, dat klinkt als een fijne dag. Ik snap dat je ervan volschoot, wat een lief meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |