Autorijden in DEUTSCHLAND en Denemarken is wel erg prettigquote:Op donderdag 3 december 2009 08:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
qua wegen kwaliteit is het een drama , maar ze rijden stuk
minder asociaal is mijn indruk.
Met een beetje geluk kan ik zondag nog wel wat pics maken en anders wordt het ergens in de loop van die week. Maar er zullen vast en zeker wel meer mensen zijn die foto's gaan makenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog 3 dagen en de opbouw van SR09 begint op de Grote Markt
De werkzaamheden op de Grote Markt worden vandaag afgerond is te zien op de webcam van RTV Noord.
Begint op 10 december,hoorde ik van een collega die nauw betrokken is bij de opbouwquote:Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog 3 dagen en de opbouw van SR09 begint op de Grote Markt
De werkzaamheden op de Grote Markt worden vandaag afgerond is te zien op de webcam van RTV Noord.
En Venema was ook al zo enthousiastquote:En nu gaat het de komende 24 uur zeker weer alleen maar over de toppers?
quote:De Toppers in het ANP bulletin? #ridicuul
Dan zijn het denk ik de werkzaamheden van uit de Gemeente Groningen die dan beginnenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Begint op 10 december,hoorde ik van een collega die nauw betrokken is bij de opbouw
Mja, met drama-knooppunten als die bij Luik (links-rechts-links-rechts-enz.) zullen ze ook wel moeten, anders gebeurt er elke minuut een ongeluk.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
qua wegen kwaliteit is het een drama , maar ze rijden stuk
minder asociaal is mijn indruk.
Blijft idd een 'mooi' puntquote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, met drama-knooppunten als die bij Luik (links-rechts-links-rechts-enz.) zullen ze ook wel moeten, anders gebeurt er elke minuut een ongeluk.
Goh, pik je net de plek er uit waar ik mijn enige serieuze aanrijding heb gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, met drama-knooppunten als die bij Luik (links-rechts-links-rechts-enz.) zullen ze ook wel moeten, anders gebeurt er elke minuut een ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |