Is het niet gewoon dezelfde malloot?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:38 schreef Luco het volgende:
[..]
is de ene gek weg, krijgen we meteen een andere mesdagbewoner bij...
soa?quote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Slaif het volgende:
Eigenlijk wel zin om naar een donker persoon te gaan en hem te bedanken voor mn kadootjes.
Helaasquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tis ook maar weer een kutdag.
op het adres "vriend astrid"quote:Op zondag 6 december 2009 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
bonjour.
In Hengelo komt de Sint blijkbaar nog wel langs mijn schoentje.
Ja!quote:
Volgens mij staan daar gewoon scangeiten achter de kassa die in de verste verte niet weten wat ze scannen.quote:
er loopt er meestal ook wel een rond die denk dat ie er varstand van heeft. Maar goed, als je ook naar Leeuwarden wel wilt: Sound of Mars. Of stuur aquaman op buzzybee een PM.quote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij staan daar gewoon scangeiten achter de kassa die in de verste verte niet weten wat ze scannen.
Hai Jop,quote:
De mooiste wonen in Grunnquote:Op zondag 6 december 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Eigenlijk wonen overal wel mooie meisjes. Behalve in Cornjum, Leeuwarden en Brugge.
Is ook bewezen he!quote:
kikoooooo's meningquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef kikoooooo het volgende:
Sinterklaas
Kerst
Kersliedjes op de radio![]()
![]()
![]()
Had ik op mijn vorige werk ook genoeg van na een poosje. Grote kerstshow in de winkel (kersthal) en vanaf begin november was dat ding open. En ook vanaf dat moment alleen maar kerstmuziekquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef kikoooooo het volgende:
Sinterklaas
Kerst
Kersliedjes op de radio![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |