Waarom zou ik de confrontatie op moeten zoeken met iemand die na tien jaar studeren in de bijstand eindigt of iemand anders die zijn eigen sociale incompetenties probeert te verhullen door iedereen te pas en te onpas autist te noemen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Slaif het volgende:
[..]
Kijk dat is beter, maar nog niet echt confronterend.
Je formuleert dusdanig dat het niet aankomt. Iemand een hak zetten gaat verder dan een paar feiten achter elkaar. De andere partij is zich in veel gevallen goed bewust van zijn eigen achtergrond. Het gaat er om een draai aan de feiten te geven, zodoende dat de partij van de kaart raakt. Een eyeopener dusdanig dat de ziel en zaligheid van de oppositie vergaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waarom zou ik de confrontatie op moeten zoeken met iemand die na tien jaar studeren in de bijstand eindigt of iemand anders die zijn eigen sociale incompetenties probeert te verhullen door iedereen te pas en te onpas autist te noemen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Slaif het volgende:
Ik ga even Dora troep kopen voor mn 3 jarige neefje. Iemand nog suggesties voor een 1 jarig kind?
Waar heeft het arme kind dat aan verdiend? Neem haar dan gewoon meteen mee terug naar Spanje.quote:
Haar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Waar heeft het arme kind dat aan verdiend? Neem haar dan gewoon meteen mee terug naar Spanje.
Ja mij ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oja, neefje.De Dora-shit bracht me in verwarring.
Jammer. Anders had je me danig verrast!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:50 schreef JH87 het volgende:
Ik doelde niet op de laatste twee reacties.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Slaif het volgende:
Ow... ok. Sorry CZ.
Ja als we samen op pad gaan, hoor ik niks anders: "Je zoon... Eh dat is mn neefje... "quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij lijkt op je, slaif.
Jij werkt in het UMCG ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:51 schreef Luco het volgende:
Een rammelaar!
In het ziekenhuis is het weer eens rustig, al liggen er wel wat mensen die de hele bende onder kotsen vandaag
Martini Ziekenhuisquote:
Ik ben vandaag zo vrolijk!quote:
quote:
Rollen die homo's van Vites ze weer opquote:
is de ene gek weg, krijgen we meteen een andere mesdagbewoner bij...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Pauwer het volgende:
Van de onderste richel! Schobbejakken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |