abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75586870
Was benieuwd of je toko al failliet is?
Hebben jullie me een beetje gemist?
  zondag 20 december 2009 @ 01:24:55 #77
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_75824020
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:18 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Heel herkenbaar. Ik bestel al ergens niet eens meer als ik weet dat het via GLS verstuurd wordt. Die lui komen onaangekondigt langs, verwachten dat je thuis bent en als blijkt dat je er niet bent sturen ze het gelijk weer retour naar de afzender
Hey, dat klinkt bekend! Iets met redcoon en pickup&return garantieregelingen enzo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_75824480
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef junkiexp het volgende:
GLS is samen met DPD toch wel een van de slechtste bedrijven koeriesgebied .
Wat een mongolen werken daar zeg .

Maar ja, daar kan jij ook niet veel aan doen....
Nou mongolen hoor je me niet snel zeggen, maar het zou prettig zijn als ze wel gewoon nederlands kunnen lezen en spreken Die chauffeur die bij ons komt snapt nog steeds niet het bordje waarop staat waar hij kan afleveren
pi_75826472
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef nachtdier3 het volgende:
Was benieuwd of je toko al failliet is?
Goeie, wil ik ook ff weten.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_75826652
Open een postbus. En zoek andere leveranciers.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_75826665
Ts is een kneus.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_75826690
quote:
Op zondag 20 december 2009 04:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ts is een kneus.
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_75826769
quote:
Op zondag 20 december 2009 04:22 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Ducati , helaas niet helemaal mijn ding qua zithouding, maar wat een machine
pi_75827618
quote:
Op zondag 20 december 2009 01:43 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]
Die chauffeur die bij ons komt snapt nog steeds niet het bordje waarop staat waar hij kan afleveren
snappen misschien wel, maar waarom zullen zij het risico nemen? iedereen kan een briefje ophangen. En als de ontvanger na afloop zegt "kheb niks ontvangen", dan is de chauffeur de pineut.
Als je het ergens anders afgeleverd wilt hebben, moet je dat bij het bestellen maar aangeven.
pi_75827944
quote:
Op zondag 20 december 2009 04:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Open een postbus. En zoek andere leveranciers.
GLS levert niet bij postbussen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 20 december 2009 @ 14:17:33 #86
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_75836380
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:48 schreef junkiexp het volgende:

[..]

GLS levert niet bij postbussen
Ja, dat dus.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_75838789
God loopt dit topic nog steeds?

Ik zal even zeggen hoe het is afgelopen. De bezorger wou dat ik het uit de auto kwam halen (vragen ze altijd) omdat ze te lui zijn gewoon naar de, gewoon bereikbare, voordeur te lopen.

Ik zei nee ik kom niet naar buiten. Vervolgens gooide/trapte hij tegen mijn pakje toen hij dacht dat ik niet keek. Typische GLS bezorging dus.

Ondanks zorgvuldige verpakking schade! Het was een of andere marrokaan (as usual) die zijn naam niet wou geven. (Was natuurlijk gewoon Mohammed ) GLS gebeld. Zouden mij dezelfde dag nog terugbellen. Uiteraard niet gebeurd. KUT GLS! Zal wel het zoontje van iemand geweest zijn. Als je gewoon in loondienst bent heb je zo een hele korte carriere.

Mijn leverancier gebeld. Zijn hebben de schade verhaald op GLS. Vervolgens heb ik de producten gratis gekregen en als 'licht beschadigd' 50% korting' nog even een hele leuke winst geboekt

Ik heb nu de afspraak staan om toch via TNT te laten bezorgen. Kost wel iets meer maar wordt het gewoon zonder gezeik gewoon netjes afgeleverd. Ik heb hier een vaste bezorger die komt altijd speciaal voor mij na werktijd nog even langs
pi_75853383
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef athlonkmf het volgende:

Je mag trouwens ook een flinke urenadminstratie bijhouden wil je geloofwaardig overkomen dat je aan het urencriterium zit. (gelukkig is dat voor voor volgend jaar niet meer nodig)
Nu wel dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')