Heel veel studies hebben engelse namen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Straks kan ik geen baan vinden.
Waarom zeg je alles in het Engels eigenlijk?
Omdat de studies ook zo genoemd wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ze tegenworodig alle opleidingen in het Engels zetten, omdat ze internationaler willen richten.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Saaaaaiquote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
O.a. parken en openbare ruimtes vormgeven.
Omdat die studies zo hetenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag! Maar alsnog niet mijn baan gaan jatten!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat de studies ook zo genoemd wordenEn sommige van die worden ook deels in het engels gegeven
Vakkenvullen bij de albertheijn?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag! Maar alsnog niet mijn baan gaan jatten!
Ze hoeven niet alles te wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij weet niet wat wij bespreken op msn
Rik ontwerpt, jij voert uit. Ik kijk toe.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Saaaaai
ik bouw ze liever
Met valkuilen voor oud gespuis zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Saaaaai
ik bouw ze liever
Ja als ik ze niet teken kan jij ze niet bouwen hequote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Saaaaai
ik bouw ze liever
Die titels op het HBO zijn zo leukquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heel veel studies hebben engelse namen.
Mijne ook.
Nee, jij slaapt op het bankjequote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rik ontwerpt, jij voert uit. Ik kijk toe..
Nee, ook iets in die richting. Of fotojournalist maar... ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vakkenvullen bij de albertheijn?
Vanaf het bankje met je winkelwagentje. dikke shit ouwequote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rik ontwerpt, jij voert uit. Ik kijk toe..
pfff die interieuerschetjes zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja als ik ze niet teken kan jij ze niet bouwen he![]()
Leukquote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij weet niet wat wij bespreken op msn
GMTAquote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vanaf het bankje met je winkelwagentje. dikke shit ouwe
Neuh, ik parkeer er m'n autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |