nou, eerlijk gezegt liep ik zelf ook met de gedachten. en toen dacht ik... misschien toch niet want al die modellen zijn perfect. en nu zie ik dit en dan denk ik: ik ben een GOD vergeleken bij hun!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Flammie het volgende:
De fokkers zijn jaloers dat zij nooit in aanmerking zullen komen voor het modellenwerk
Ohh dat ditquote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef essacee het volgende:
[ afbeelding ]
Staat echt op modellenspot... linkje:
http://www.modellenspot.n(...)l-worden-2/4366.html
![]()
KAP NOU EENS MET MENSEN COMPLIMENTJES GEVEN OM ZE NIET TE HOEVEN KWETSENquote:Ik ben benieuwd of een fotograaf iets in mij ziet, omdat ik vaker te horen krijg dat ik fotogeniek ben
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
KAP NOU EENS MET MENSEN COMPLIMENTJES GEVEN OM ZE NIET TE HOEVEN KWETSENDIT KOMT ERVAN.
34 jaar?quote:Ik ben een 34 jarige man van italiaanse afkomst . Het lijkt me interessant om als model te werken en om er een centje mee bij te verdienen. Ik denk wel dat ik er geschikt voor ben ,tenminste als ik mijn kennissen en familie moet geloven.
AHAHaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
KAP NOU EENS MET MENSEN COMPLIMENTJES GEVEN OM ZE NIET TE HOEVEN KWETSENDIT KOMT ERVAN.
iemand hier een naam van?? hij lijkt op een oud collega van mij en als hij dat echt is dan moet ik echt heel hard lachen en mijn collega's morgen ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
valt niet te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo meid, heb je toch wat extra views op je foto.quote:ik ben Aneska ben 18 jaar en ben pas 2 jaaren in Nederland.Ik kom uit Polen.Ik heb groene oogen en blonde haaren en ik ben 1,59m lang.ik wil echt graag een foto model worden ik hou echt veel van fotos te meken!!
Dat is omdat ze bang voor hem zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef essacee het volgende:
[..]
AHAHa![]()
Die "34-jarige italiaan" kreeg ook complimentjes...
Hallo fotomekert.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo meid, heb je toch wat extra views op je foto.
Hahahaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oldtimers wel. Jij niet.quote:mijn lengte is 1.64 en ik weeg 52 kilo. Mijn leeftijd is 35 en ik ben eigenlijk benieuwd of in deze markt "old timers" nog mee tellen;-)
quote:hallo ik ben manon lemestrez ben 14 jaar ben mager weeg 40 kilo euh ben 1 meter 67 blauwe ogen bruin blond haar hooop dat het lukt groeten manon srry heb maar deze foto maar heb mooiere fotos
Ha-ha-ha en nog humor ook. Gehoorstoord. Snap je? Gehoor-stoord? Gestoord? Gehoor? Ha-ha.quote:k ben gehoorstoord (niet goed kan horen) en mijn leeftijd is 42 en ik weeg 70 kiulo en mijn lengte is 1,66 cm. ik vind het leuk om model te worden en wil ook uidaging doen.
Ik kan er niet om lachenquote:slank eigentijds en vol met humor !
Mijn koffie wat doe je?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan er niet om lachen
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ha-ha-ha en nog humor ook. Gehoorstoord. Snap je? Gehoor-stoord? Gestoord? Gehoor? Ha-ha.
link pleasequote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan er niet om lachen
Die zou ik wel geven denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo meid, heb je toch wat extra views op je foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |