Titel is ervaren sexymanquote:Hey
Ik ben knap, slank, bruin haar, groen/grijze ogen en 18 jaar
Ik heb ervaring als model.
En vind het heerlyk om voor de camera te poseren.
Ik doe alle soorten shoots dus ook naakt/erotisch
groot geschapen!!
Ik doe shoots uiteraard tegen vergoeding.
Interesse, contact me~!
Do we?quote:Mijn wens is altijd geweest om model te worden mischien laten jullie die wens wel uitkomen.
ha, hij zit op FOK mensenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.modellenspot.n(...)-fotoshoot/8556.html
wat een baas.
Ja heel lekker, vooral dat handje!'quote:Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Titel is ervaren sexyman![]()
Kijk zn body dan
helemaal niet.quote:
Wat is leuk aan modellenwerk ?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Flammie het volgende:
De fokkers zijn jaloers dat zij nooit in aanmerking zullen komen voor het modellenwerk
Vlotte meid met een vlot kapseltjequote:Ik ben een leuke vlotte meid van 20 jaar. En ik zoek betaalde shoot opdrachten
quote:
Zij is geen 19. Ze heeft een vlot pittig kapsel en een interieur uit het jaar kruik.quote:ik ben chantal ben 19 jaar ik ben 170 lang maat 36 blauwe ogen heb tattoo en piercing maar dat zie je wel op me foto ik heb al meerdere betaalde fototshoot gehad mvg chantal
Dat kapsel doet me denken aan de jaren 90.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vlotte meid met een vlot kapseltje
Bedoelde ze niet 45 in te typen ipv 19?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zij is geen 19. Ze heeft een vlot pittig kapsel en een interieur uit het jaar kruik.
Oh, en ze is zo blij met een paar lelijke handdoeken en washandjes als kerstkado dat ze ermee op de foto gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Oke wie belt haar eventjes op en zegt dat ze haar droom moeten laten varenquote:Beschrijving Naam :Tessa Nijkamp
Telefoon :0611853377
Geboortedatum :30-01-1985
leeftijd: 24jaar
Burgerlijke staat: samenwonend
Lengte :165 cm
Gewicht5 kg
Kleur ogen : Blauw
Kleur haar : Donker Blond
Confectiematen : M/L Voor Jeans en voor boven L
Cupmaat : 85DD
Schoenmaat :39/40
Tattoeages : nee
Piercings : nee
Littekens of huidbeschadingen : ja
zo ja waar : Me Knie En Onder me Borsten
Hobby : Uitgaan, Winekelen lezen fietsen wandelen.
Opleiding : VMBO-verzorging
Beschikbaar voor:
Fotografie: Jaa
Portret : ja
Fashion : ja
Glamour : ja
Badmode : ja
Lingerie : ja
Topless : nee*
Naakt : nee*
Erotisch : nee*
ik wil graag een portfolio opmaken zodat ik meer opdrachten kan doen voor modellenwerk
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
ha.. ha..Die neus godverdomme zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Fuck yeah.quote:Hoi, ik ben een jongen van 23 jaar, 180 meter lang, doe veel aan sport gem. 3 keer per week, zou weleens wat nieuws in me leven willen proberen. Model worden lijkt me dan ook super om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |