Nee, in mijn wijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef Klonk het volgende:
kan een copyshop ofzo niet groter printen ?
of een bedrijf in je wijk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:43 schreef Conflict het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die kadootjes zie je slecht liggen omdat het regent.
[ link | afbeelding ]
En de logo's waren wat klein uitgevallen maar toch wel leuk
Nee, gewoon erop plakken met dubbelzijdig tape en dan uitknippen. Daarna hebben we het met dat boekenfolie beplakt.quote:
Als je de OP had gelezen had je geweten dat TS voor TNT rijdt en dat iedereen het daar geweldig vond, dus die aanklacht zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef Maanvis het volgende:
TNT kennende krijg je binnenkort een aanklacht aan je broek wegens merkvervalsing.
Wel leuk gedaan overigens.
Is ie ook op het hoofdkantoor geweest?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je geweten dat TS voor TNT rijdt en dat iedereen het daar geweldig vond, dus die aanklacht zal wel meevallen.
Nepbureaucraat
Ik had toestemming gevraagdquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef Maanvis het volgende:
TNT kennende krijg je binnenkort een aanklacht aan je broek wegens merkvervalsing.
Wel leuk gedaan overigens.
Die foto is al gepost in dit topic hoorquote:
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef Conflict het volgende:
Mijn twee collega's waren als piet gegaan en ik heb ze mijn spullen ff geleend toen ik klaar was
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef Conflict het volgende:
Mijn twee collega's waren als piet gegaan en ik heb ze mijn spullen ff geleend toen ik klaar was
[ link | afbeelding ]
Promotie enzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is ie ook op het hoofdkantoor geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |