Geestelijke klimaatregulering. Waarom dan niet op globale schaal?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef slackster het volgende:
[..]
beetje stoom afblazen je weet toch?![]()
had van jou natuurlijk geen applaus verwacht tuinhek, want ik weet inmiddels maar al te goed dat jij in geen verre velden noch wegen in staat om te kunnen inzien dat...quote:
Hoeveel heb jij gewerkt binnen de wetenschappelijke wereld? Bijv samen met phd's etc.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:01 schreef slackster het volgende:
[..]
had van jou natuurlijk geen applaus verwacht tuinhek, want ik weet inmiddels maar al te goed dat jij ook niet in staat om te kunnen inzien dat...
"truth is stranger then fiction"
heb de nodige wetenschappelijke studies gevolgt en werk op hbo niveau, maar beschik over iets wat ik als veel kostbaarder beschouw maar waar jij het bestaan niet eens van af weet, namelijk een flinke doses gezond verstandquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gewerkt binnen de wetenschappelijke wereld? Bijv samen met phd's etc.
Oh echt joh? Dat laat je niet echt blijken. Mijn 'common sense' is prima in orde.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:08 schreef slackster het volgende:
[..]
heb de nodige wetenschappelijke studies gevolgt en werk op hbo niveau, maar beschik over iets wat ik als veel kostbaarder beschouw maar waar jij het bestaan niet eens van af weet, namelijk een flinke doses gezond verstand
oftewel "common sense" zoals de engelstaligen dat zeggen
Gezond verstand is de meest beroerde raadgever bij wetenschappelijk vraagstukken. Daarnaast heb je 'de nodige wetenschappelijke studies gevolgd' en werk je op HBO niveau?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:08 schreef slackster het volgende:
[..]
heb de nodige wetenschappelijke studies gevolgt en werk op hbo niveau, maar beschik over iets wat ik als veel kostbaarder beschouw maar waar jij het bestaan niet eens van af weet, namelijk een flinke doses gezond verstand
oftewel "common sense" zoals de engelstaligen dat zeggen
De middeleeuwse periode was doelbewust kouder gemaakt om het effect van de huidige "opwarming" te versterken. Daarbij werd er ook geknoeid met de ranges langs grafieken, een bekende truuk die vaak wordt toegepast binnen de wetenschap maar hier met een vuil politiek doel.quote:
quote:Voor het tweede lees je maar eens zoiets.
Juist het verzinnen van een Man Made Global Warming, elk natuurwetenschappelijk argument in de wind slaand, is creationisme-gezeik. De mens is slecht en verneukt de natuur, is het credo. En daar moet natuurlijk een of ander pseudowetenschappelijk lulverhaal aan gehangen worden...quote:Men kijkt inhoudelijk naar de zaak. Het soort 'argumentjes' dat je hier weer probeert te poneren zijn zoals zo vaak in deze topics van creationistisch niveau. Pak kritiek van de ene wetenschapper op de methodologie van een andere betreffende een klein onderdeel van een zeer uitgebreid ondersteunde, algemene claim en verwerp vervolgens die algemene claim.
We moeten wel veel volgens de Kopenhagen-randmongolen! Die denken de Aarde en de atmosfeer te kunnen reguleren. Niet vreemd, gezien de maakbaarheidsonzin die op andere vlakken door links en rechts uitgekotst wordt op ons "domme burgers"...quote:We moeten helemaal niets. We kunnen gewoon kijken naar de mogelijke implicaties van klimaatverandering en bepalen of we daar wat aan wensen te doen.
die twee dingen zijn in sommige gevallen geheel onverenigbaar idd, vandaar ook dat je bioterrorisme moet toepassen (vaccinatie fascinatie) in een poging het gezonde verstand te ontmantelen (neurologie vd mens sabotteren) het is een zieke zieke wereldquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezond verstand is de meest beroerde raadgever bij wetenschappelijk vraagstukken.
ja, niet dat je dat n ene malle moer aangaat maar goedquote:aarnaast heb je 'de nodige wetenschappelijke studies gevolgd' en werk je op HBO niveau?
Oh je bent zo'n figuur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:43 schreef slackster het volgende:
[..]
die twee dingen zijn in sommige gevallen geheel onverenigbaar idd, vandaar ook dat je bioterrorisme moet toepassen (vaccinatie fascinatie) in een poging het gezonde verstand te ontmantelen (neurologie vd mens sabotteren) het is en zieke zieke wereld
Ik gok dat het eerder een hersenspinsel is. Je komt niet over als iemand die basale methodologische concepten begrijpt, laat staan 'meerdere wetenschappelijke studies' heeft gevolgd. Om over je kennis van primatologie en de toepassing op de mens nog maar te zwijgen.quote:[..]
ja, niet dat je dat een ene malle moer aangaat maar goed
Alhoewel wat kleurrijk beschreven voor sommige (maar wat je inmiddels wel van mij gewent zal zijn) en ik het e.e.a. in provocerende en niet te verstane bewoordingen duidelijk heb geprobeerd te maken hoe ik bepaalde zaken bekijk kan ik me best voorstellen dat het zoals gebruikelijk geheel boven je petje gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh echt joh? Dat laat je niet echt blijken. Mijn 'common sense' is prima in orde.
En als je die ervaring niet hebt, vind je het dan echt zo gek dat je op een stuk fictie uitkomt als je er toch over probeert te schrijven? Dat wereldje ziet er van binnen iig lang niet overal uit zoals jij het over laat komen. Oftewel, fictie.
jij en nadenken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zelf kan nadenken. Dat is handig, want dan kan ik gewoon inhoudelijk kijken of iets hout snijdt en hoef ik niet af te gaan op simplistische randzaken.
Tot heeft vergeten de deur van BNW af te sluiten Monolithquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef Monolith het volgende:
Min god, wat trekken dit soort topics toch een stel triangeljosti's aan.
Dat jouw beeld zo is betekend niet dat het geen fictie is. Voor de groepen waar ik bekend mee ben gaat jouw verhaal iig niet op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef slackster het volgende:
[..]
Alhoewel wat kleurrijk beschreven voor sommige (maar wat je inmiddels wel van mij gewent zal zijn) en ik het e.e.a. in provocerende en niet te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt is hoe ik bepaalde zaken bekijk.
Als jij dat allemaal fictie vindt (hetgeen ik op mijn beurt inmiddels wel van jou gewend ben) wil dat niet zeggen dat jij gelijk hebt en ik niet.
en ook al was ik een zwerver in de goot en nooit verder was gekomen dan middelbare school dan zou dat gegeven het ook niets minder waar maken, hetgeen ik daar uiteen heb gezet zojuist.
vond het zelf een loepzuivere weergave van hoe de wereld in elkaar steekt.
jij hebt uiteraard het volste recht om het daar totaal niet mee eens te zijn natuurlijk..
Ja zo'n figuur ben ik, en niet bang voor mijn mening uit te komen.quote:
En jij komt niet over als iemand die überhaupt in staat is om zijn gekwebbel en gezanik duidelijk te maken in termen van wetenschappelijke feiten aan te kaarten die het tegendeel bewijzen van wat ik zojuist uiteen heb gezet.quote:Ik gok dat het eerder een hersenspinsel is. Je komt niet over als iemand die basale methodologische concepten begrijpt, laat staan 'meerdere wetenschappelijke studies' heeft gevolgd. Om over je kennis van primatologie en de toepassing op de mens nog maar te zwijgen.
Krijg je weer eens tegengas waar je je geen raad mee weet?quote:
Uiteraard heb je bronnen om dit te staven? Ik heb er alvast eentje: Global Signatures and Dynamical Origins of the Little Ice Age and Medieval Climate Anomaly.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef El_Matador het volgende:
De middeleeuwse periode was doelbewust kouder gemaakt om het effect van de huidige "opwarming" te versterken. Daarbij werd er ook geknoeid met de ranges langs grafieken, een bekende truuk die vaak wordt toegepast binnen de wetenschap maar hier met een vuil politiek doel.
Die spatial patterns zijn de sleutel. Want de mondiale temperatuur was gemiddeld niet extreem hoog. Maar het blijkt dat er regionaal wel duidelijke opwarmingsverschijnselen waren (b.v. Groenland); dit heeft het idee gegeven (aangezien dat het gedeelte is waar wij geschreven geschiedenis van kennen vanwege Vikingen e.d. en archeologische opgravingen) dat het toen warm moest zijn, en dat is voor het gemak op de gehele aarde toegepast.quote:Global temperatures are known to have varied over the past 1500 years, but the spatial patterns have remained poorly defined. We used a global climate proxy network to reconstruct surface temperature patterns over this interval. The Medieval period is found to display warmth that matches or exceeds that of the past decade in some regions, but which falls well below recent levels globally. This period is marked by a tendency for La Niña–like conditions in the tropical Pacific. The coldest temperatures of the Little Ice Age are observed over the interval 1400 to 1700 C.E., with greatest cooling over the extratropical Northern Hemisphere continents. The patterns of temperature change imply dynamical responses of climate to natural radiative forcing changes involving El Niño and the North Atlantic Oscillation–Arctic Oscillation.
Dat is best een mooi iets, nadenkenquote:
Daar heb ik vandaag de tijd en zin niet voor. Als je zo graag wilt discussiëren over primatologie en overeenkomsten tussen mens en andere primaten wat betreft sociale structuur, dan open je er maar een W&T topic over. Als je een serieuze, inhoudelijk reactie over klimaatverandering wenst te plaatsen, dan wil ik daar best op reageren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef slackster het volgende:
[..]
Ja zo'n figuur ben ik, en niet bang voor mijn mening uit te komen.
[..]
En jij komt niet over als iemand die überhaupt in staat is om zijn gekwebbel en gezanik duidelijk te maken in termen van wetenschappelijke feiten aan te kaarten die het tegendeel bewijzen van wat ik zojuist uiteen heb gezet.
Voel je je nu niet een roepende in de woestijn als je dit aan Lambiekje vertelt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is best een mooi iets, nadenkenProblemen/puzzels oplossen, vraagstukken beantwoorden, rationeel nadenken etc. De voldoening als je idee werkt, en in het geval van bepaalde personen mogelijk gepubliceerd kan worden. Hartstikke tof allemaal.
tuut tuut, niet zo gretig wilde brasje ik zei;quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag de tijd en zin niet voor. Als je zo graag wilt discussiëren over primatologie en overeenkomsten tussen mens en andere primaten wat betreft sociale structuur, dan open je er maar een W&T topic over. Als je een serieuze, inhoudelijk reactie over klimaatverandering wenst te plaatsen, dan wil ik daar best op reageren.
Ik geloof dat 'ie een hekel aan me heeft sinds ik een keer zo'n zapruder artikeltje en de onderliggende publicatie even had ontleed om te laten zien dat dergelijke samenzweringssitejes geen flauw benul hebben van de daadwerkelijke inhoud van de publicaties die ze aanhalen. Dat stond meneer natuurlijk niet zo aan, want tot een discussie op inhoudelijk niveau is hij niet in staat. Hij argumenteert liever met linkjes naar samenzweringssites en youtube filmpjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Krijg je weer eens tegengas waar je je geen raad mee weet?
Dan ga je op de man spelen, jouw manier van discussiëren
Denk idd niet dat het aan hem besteed isquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voel je je nu niet een roepende in de woestijn als je dit aan Lambiekje vertelt?
Tja en hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie een hekel aan me heeft
mijn reply was;quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Doordat Monolith je op je plaats heeft gezet en je daarop geen verweer hebt?
hoezo op mijn plaats gezet?quote:tuut tuut, niet zo gretig wilde brasje ik zei;
En jij komt niet over als iemand die überhaupt niet in staat is om zijn gekwebbel en gezanik duidelijk te maken in termen van wetenschappelijke feiten aan te kaarten die het tegendeel bewijzen van wat ik zojuist uiteen heb gezet.
en om over de mentale rekbaarheid te beschikken om in te kunnen zien dat ik mijn rant ten dele als een persiflage van de werkelijkheid bedoelde zoals ik die ervaar en beleef althans nog maar te zwijgen
Een gokje, maar ik denk omdat hij een keer zo'n zapruder artikeltje en de onderliggende publicatie even had ontleed om te laten zien dat dergelijke samenzweringssitejes geen flauw benul hebben van de daadwerkelijke inhoud van de publicaties die ze aanhalen. Dat stond meneer natuurlijk niet zo aan, want tot een discussie op inhoudelijk niveau is hij niet in staat. Hij argumenteert liever met linkjes naar samenzweringssites en youtube filmpjes.quote:
Omdat ik Monolith iets hoger in schat dan jou.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:43 schreef slackster het volgende:
[..]
mijn reply was;
[..]
hoezo op mijn plaats gezet?
noem je dat op mijn plaats gezet? kom kom in je dromen![]()
Omdat hij een hekel heeft aan de rede? Lambiekje is niet slechts irrationeel, hij voert een kruistocht tegen de ratio. Het is een ratioterorrist. Of, om op zijn niveau te spreken, het volgende joetjoepfilmpje geeft wel een aardige analogie van zijn belevingswereld:quote:
En hoe nauwkeurig denk jij dat die temperatuursmetingen van toen zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Uiteraard heb je bronnen om dit te staven? Ik heb er alvast eentje: Global Signatures and Dynamical Origins of the Little Ice Age and Medieval Climate Anomaly.
Dit is recent onderzoek, en vrij interessant, hier de samenvatting:
[..]
Die spatial patterns zijn de sleutel. Want de mondiale temperatuur was gemiddeld niet extreem hoog. Maar het blijkt dat er regionaal wel duidelijke opwarmingsverschijnselen waren (b.v. Groenland); dit heeft het idee gegeven (aangezien dat het gedeelte is waar wij geschreven geschiedenis van kennen vanwege Vikingen e.d. en archeologische opgravingen) dat het toen warm moest zijn, en dat is voor het gemak op de gehele aarde toegepast.
Dat blijkt niet geheel juist. Het was warm, maar tamelijk regionaal. Niet overal. Gemiddeld was het niet extreem warm. Als je dus middeleeuwse temperaturen ziet, dan zie je meestal mondiale gemiddelden waar het lokale effect enigszins bij uitdooft.
DIe site hé...quote:
Het is best een prestatie om het eerste zinnetje uit een post te citeren en te beantwoorden met een vraag, die gewoon in de rest van die post beantwoord wordt.quote:
Alhoewel er een aantal volstrekt ten onrechte in verheven positie wanende RETEN-schappers hier en elders actief zijn die überhaupt niet bepaald gediend zijn van geagiteerde geluiden vanuit de "gewone burgerij, doen YouTube filmpjes tevens het nodige stof opwaaien en daarom bij voorbaat ook niet populair bij die mensen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Een gokje, maar ik denk omdat hij een keer zo'n zapruder artikeltje en de onderliggende publicatie even had ontleed om te laten zien dat dergelijke samenzweringssitejes geen flauw benul hebben van de daadwerkelijke inhoud van de publicaties die ze aanhalen. Dat stond meneer natuurlijk niet zo aan, want tot een discussie op inhoudelijk niveau is hij niet in staat. Hij argumenteert liever met linkjes naar samenzweringssites en youtube filmpjes.
Als dat zo is, zou je dan die niet op erkende wetenschappelijke site's plaatsen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef slackster het volgende:
[..]
Alhoewel er een aantal volstrekt ten onrechte in verheven positie wanende RETEN-schappers hier en elders actief zijn die überhaupt niet bepaald gediend zijn van agiterende geluiden vanuit de "gewone burgerij, doen YouTube filmpjes tevens het nodige stof opwaaien en daarom bij voorbaat ook niet populair bij die mensen.
Zeker niet zonder deze van relevante teksten en aankondiging te voorzien, er wordt zoals gezegd toch al om onverklaarbare redenen met een zeker dedain op YouTube video's neergekeken.
Terwijl deze net zo goed wetenschappelijke informatie kunnen bevatten maar in sommige gevallen botsende speedboten b.v. ik bedoel maar het gaat om de inhoud en niet het medium zelf dat wel of niet bekritiseerd zou moeten worden.
goed punt, je zegt waarom deze niet altijd via wetenschappelijke site's terug te vinden zijn, zal ik je kort en bondig proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou je dan die niet op erkende wetenschappelijke site's plaatsen?
LaRouchequote:
Is dit niet gewoon stiekem pro-industrie propaganda?quote:
kom kom. LaRouche is toch niet vanzelfsprekend 100% cultachtige paranoide?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
LaRouche. Past helemaal in jouw paranoide, cultachtige belevingswereld. Of ga als verweer weer aanbrengen dat het platform niet uitmaakt (tenzij het van de overheid of MSM komt natuurlijk)?
Ik zie niet in waarom dat geen gezonde grondhouding zou zijn gezien hun geschiedenis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef slackster het volgende:
[..]
kom kom. LaRouche is toch niet vanzelfsprekend 100% cultachtige paranoide?
alhoewel LaRouche een controversiële en dogmatisch club is zoals bekent hebben zij wel een glasheldere kijk op economische zaken en trekken daarom ook fel van leer over de huidige misstandenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat geen gezonde grondhouding zou zijn gezien hun geschiedenis.
Operation damage control?quote:
Interessante hypothese.quote:
Nee, dat ligt het niet, helaas.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef slackster het volgende:
waar t om te doen is natuurlijk de realisatie dat we van doen hebben met een keiharde milieu beweging sekte dat achter het onderzoek naar klimaat verandering zit en die compleet uit de panties springen zodra er geen alarmerend hoge temperatuurcurves te rapporteren vallen.
Dat het shockeffect wat tot in de botten doordringt van velen met kennis van zaken en wiens geestelijke welzijn tijdelijk uit het balans werd gekukeld door aan die ongein te worden blootgesteld, althans dat mag ik aannemen
Het kan toch niemand zijn ontgaan dat de wetenschap volstrekt onafhankelijk zou moeten zijn?
Om het even cru te zeggen; De taak van de wetenschap is toch om de neus sec op de feiten te houden en de niet de neus tussen de reet van de politiek en corporaties omdat daar het subsidiegeld vandaan komt?
Of ligt het misschien aan mij?
thx Iblisquote:
jealousy will get you nowhere!quote:
Dat krijg je als je ontsnapt uit BNW, dan ga je je jezelf overschatten en dit soort dingen zeggen....quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef slackster het volgende:
[..]
jealousy will get you nowhere!
tijgerpoep trouwens, geen vergezochte opinies gegeven sec een haarfijne analyse![]()
exuse moi!
Over ToT gesproken als je niet eens stopt met je gemekker ga ik m even halen voor je pot jan driequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ontsnapt uit BNW, dan ga je je jezelf overschatten en dit soort dingen zeggen....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef slackster het volgende:
oke bommejager de klacht is ingedient
nu ffe normaal doen oke?
ik weet het verschil tussen niet serieus genomen en een poging tot saboteren van me treadquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ren je nu iedere keer naar FB als iemand je tegenspreekt of je niet serieus neemt?
Tegenspraak of opmerkingen bevallen je niet?
Terwijl je daar zelf ook niet vies van bent.
Maar ga maar klagen...boehooeeeeeeeee Bommenlegger pest me...![]()
![]()
Zeg alsjeblieft dat dit geen serieuze post isquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef slackster het volgende:
[..]
thx Iblis
tot slot nog even afdalen naar het wisselende maar niet altijd slechte YouTube niveau
there we go again, "truth is stanger then fiction"
maar heb je wel stalen zenuwen voor nodig!!!
Intro:
na te hebben duidelijk gemaakt de taak van de wetenschappers nu nog de taak van de royalz!
to kill or not to kill, that is the question
misschien een leuke titel voor een andere topic?
Murdered By The Monarchy- Part 1/13
Wat denk je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit geen serieuze post is
Sinds wanneer is dit jouw thread?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef slackster het volgende:
[..]
ik weet het verschil tussen niet serieus genomen en een poging tot saboteren van me tread
en en hou nu eens uw bekje a.u.b.
Was pardoes maar niet met opzet beland buiten m'n gebruikelijke habitat namelijk BNWquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit geen serieuze post is
Iblis vroeg om een bron voor de bewering 'De middeleeuwse periode was doelbewust kouder gemaakt om het effect van de huidige "opwarming" te versterken.', die heb je niet gegeven. Dat het allemaal een mondiaal complot is, dat weten we ondertussen wel, maar jij doet een bewering en Iblis vraagt om een onderbouwing daarvan, zou je die kunnen geven? Als je dat niet kunt, dan lijkt mij voor jou toch ook de conclusie onvermijdelijk dat misschien je stelling niet klopt?quote:
Vergeet niet dat hij een zelfgeschreven stuk van zijn Hyves heeft gelinkt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iblis vroeg om een bron voor de bewering 'De middeleeuwse periode was doelbewust kouder gemaakt om het effect van de huidige "opwarming" te versterken.', die heb je niet gegeven. Dat het allemaal een mondiaal complot is, dat weten we ondertussen wel, maar jij doet een bewering en Iblis vraagt om een onderbouwing daarvan, zou je die kunnen geven? Als je dat niet kunt, dan lijkt mij voor jou toch ook de conclusie onvermijdelijk dat misschien je stelling niet klopt?
Deze plak ik in de OP als er nog een volgend deeltje komt.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef slackster het volgende:
[..]
alhoewel LaRouche een controversiële en dogmatisch club is zoals bekent hebben zij wel een glasheldere kijk op economische zaken en trekken daarom ook fel van leer over de huidige misstanden
zij kaarten aan de rol van het engelse koningshuis in deze, die meer macht en invloed hebben dan menig onbevangen toeschouwer zou veronderstellen
heel kort en bondig is hetgeen zij over aan de bel trekken wel aan de orde, komt erop neer dat er een onder liggende motivatie achter het klimaat verandering concept schuilt en dat is een woord samen te vatten namelijk dit, populatie vermindering
de populatie vermindering agenda waar o.a. codex alimentarius en de "vaccinatie fascinatie" campagne deel vanuit maken moet in 2012 zijn afgerond en zou in het in dit verband alleen om de winst en depopulatie te doen zijn spijtig genoeg
omdat dit onderwerp uiterst controversieel is en voor goede rede gezien dit niets meer of minder is dan genocide word dit verhuld door pseudo wetenschappelijke theorieën die zijn blootgelegd dankzij het recentelijk climate gate debacle zoals je niet zal zijn ontgaan.
de multi-interpretabiliteit van de CO2 theorie dient als een dekmantel voor de aristocratische kringen om actief te werk te gaan met hun populatie vermindering agenda
de multi-interpretabiliteit van de CO2 theorie zorgt er namelijk voor dat deze moeilijk is te bewijzen maar ook moeilijk is te ontkennen waardoor het meer als een geloofsovertuiging gezien zou moeten worden dan als keiharde wetenschap, gezien het laatste ten alle tijden met 100% zekerheid bewezen en aantoonbaar zou moeten zijn.
daarom is LaRouche in deze, ondanks mogelijke bedenkingen over geschiedenis van die club, niet zomaar af te doen als 100% cultachtige paranoïde, althans volgens sommigen
Wat een baggerstem! En wat een tekst! You the.. blablablaquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind dit wel een mooi filmpje:
Samenvatting: De milieubeweging is er volledig ingetrapt, "het klimaat" wordt nu zelfs gebruikt om producten te verkopen!
Klinkt als een elektronisch vervormde stem...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat een baggerstem! En wat een tekst! You the.. blablablaIk ben na 10 tellen afgehaakt.
Inderdaad. Nog even en ik verwacht een 'I have kidnapped...'quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klinkt als een elektronisch vervormde stem...
hoe eens. Het was al minstens ettelijke jaren bekend bij BNW dat klimaatdata fucked up is. Nu is het geen BNW item meer maar snoeiharde werkelijkheid. Dat jij daar nog niet aan wil ligt puur aan de plaat voor je kop. Deal with it.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ontsnapt uit BNW, dan ga je je jezelf overschatten en dit soort dingen zeggen....
Dus duizenden wetenschappers in instituten over de hele wereld hebben met elkaar 1 verhaal afgesproken, wat dus altijd overeenkomt, om ons daarmee voor te liegen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe eens. Het was al minstens ettelijke jaren bekend bij BNW dat data fucked up is. Nu is het geen BNW item meer maar snoeiharde werkelijkheid. Dat jij daar nog niet aan wil ligt puur aan de plaat voor je kop. Deal with it.
Met deze CRU gegevens ligt de gehele wetenschap op zijn gat. Want deze ongein met subsidies en politiek druk is niet alleen met het klimaat duidelijk zichtbaar. Je ziet bv het terug bij vaccins, medicatie. Peer-review heeft dus geen enkel waarde meer. Dat is nu wel aangetoond. Wetenschap is niet onafhankelijk wetenschap is ja en amen zeggen tegen politiekbeleid en subsidies op strijken.
dat valt dus te lezen in de uitgelekt CRU materiaal hoe conculega's zwartgemaakt worden of hoe hun subsidies/geld toevoer gesaboteerd kan worden. Daar gaat het om een stel van wat is het 15 /20 wetenschappers hebben gehele tak in hun greep.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dus duizenden wetenschappers in instituten over de hele wereld hebben met elkaar 1 verhaal afgesproken, wat dus altijd overeenkomt, om ons daarmee voor te liegen?
Klinkt erg plausibel.!!!
Goed. Toon dan maar aan welke gegevens uit deze gestolen persoonlijke correspondentie plotseling een heel andere kijk op de zaken geeft. Welke informatie en welke wetenschap/publicaties?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
Met deze CRU gegevens ligt de gehele wetenschap op zijn gat.
Oh, dus 15 / 20 mensen hebben duizenden wetenschappers wereldwijd in hun greep en niemand die daar de afgelopen 20 jaar over gelekt heeft naar justitie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat valt dus te lezen in de uitgelekt CRU materiaal hoe conculega's zwartgemaakt worden of hoe hun subsidies/geld toevoer gesaboteerd kan worden. Daar gaat het om een stel van wat is het 15 /20 wetenschappers hebben gehele tak in hun greep.
Ik dacht dat Saw 6 uit wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klinkt als een elektronisch vervormde stem...
Steen goede video alhoewel de man enigszins een "buitenaardse" soort stem had maar die was digitaal gesmurft om anonimiteit redenenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Samenvatting: De milieubeweging is er volledig ingetrapt, "het klimaat" wordt nu zelfs gebruikt om producten te verkopen!
Alle andersdenkenden zijn allang ontslagen uit die instituten...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, dus 15 / 20 mensen hebben duizenden wetenschappers wereldwijd in hun greep en niemand die daar de afgelopen 20 jaar over gelekt heeft naar justitie?
En ze zitten allemaal in het complot, zoals een e-mail uit het filmpje dat eleusis postte ook mooi illustreerde, één groot complot dus:quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Alle andersdenkenden zijn allang ontslagen uit die instituten...
lol @ BNW niveauquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Alle andersdenkenden zijn allang ontslagen uit die instituten...
als je een beetje had opgelet had je kunnen weten dat climate gate dat tevens heeft blootgelegdquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Precies!
Één grote conspiracy. Duizenden mensen werken daar, studenten, schoonmakers, en niemand, níemand lekt naar justitie daarover. Uiteraard klinkt dat erg plausibel.
Ja hoor, wat een 'klimaathoax'.
De niet-bestaande WMD's van Saddam is wel een beetje vergelijkbaar met de CO2hysterie.quote:
het zet je wel aan het denken.. hoe is het mogelijk en wat zit er achter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Precies!
Één grote conspiracy. Duizenden mensen werken daar, studenten, schoonmakers, en niemand, níemand lekt naar justitie daarover. Uiteraard klinkt dat erg plausibel.
Ja hoor, wat een 'klimaathoax'.
Wat een goed filmpje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef RemcoDelft het volgende:
helaas. het is snoeiharde realiteit.quote:
Bijvoorbeeld die baardmans waar al die christen in geloven. Het is zo simpel om de boel te gek te houden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
het zet je wel aan het denken.. hoe is het mogelijk en wat zit er achter.
Echter, als ik alleen al zie hoe ons kabinet Nederland de afgrond in laat glijden door tijdens een crisis helemaal niets te doen.. wij staan ook toe te kijken als een haas in de koplampen.. dus m.i. hoeft het niet eens een conspiracy te zijn. Er is kennelijk weinig voor nodig om ons voor de gek te houden.
Kun je eens gek doen en die daadwerkelijke teksten citeren?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef slackster het volgende:
er is duidelijk sprake van teksten waarin word beschreven dat wetenschappelijke onderzoeken die de AlBore beweging bevestigen worden voorttrokken ten nadelen van mainstream wetenschappelijke onderzoeken die dat niet aantonen cq tegenspreken
Toch nog een waarheid van jouw kant in deze topic.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
Het is zo simpel om de boel te gek te houden.
ja maar heb ik momenteel geen trek in, maar kom ik op terugquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Kun je eens gek doen en die daadwerkelijke teksten citeren?
quote:Scientists from Nasa say that Mars has warmed by about 0.5C since the 1970s. This is similar to the warming experienced on Earth over approximately the same period.
maar is de oorzaak anthropogeen? of is het een gevolg van natuurlijke variatie in het klimaat, dat is de vraag ...quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:46 schreef Ryan3 het volgende:
Het is 5 december; de boom in onze tuin heeft nog groene blaadjes, de hortensia staat nog in bloei en paar potten paarse bloenpjes (naam weet ik niet) hebben we ook nog.
Ik heb nog twee klaprozen in knop.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:46 schreef Ryan3 het volgende:
Het is 5 december; de boom in onze tuin heeft nog groene blaadjes, de hortensia staat nog in bloei en paar potten paarse bloempjes (naam weet ik niet) hebben we ook nog.
Anthropogeen, denk ik; wij bemesten de tuin altijd goed, afgelopen seizoen nog beter dan vorige seizoenen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
maar is de oorzaak anthropogeen? of is het een gevolg van natuurlijke variatie in het klimaat, dat is de vraag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |