JA MAAR ZN BAND IS HEUL NIET LEK, ZN FIETS IS LEK!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef Plums het volgende:
[..]
je kan geen band plakken of wat?
[..]
Doe ik met een tentje op mn rug een weekendtrip maken
iPhone is tofquote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh.
Nee.
Denk dat ik hem tegelijk met mijn iPhone aanschaf.
Dat is gewoon eeeeecht kankerwerkquote:
NOU SORRY HOORquote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
JA MAAR ZN BAND IS HEUL NIET LEK, ZN FIETS IS LEK!!!
Valt best meequote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat ben je zuur vandaag twylight...
HAHAHAHAHHA DAT IS EEN DOODSVERWENSING TEGEN EEN MODquote:
Eet smakelijk schatquote:
Smakelijkquote:
Nee.quote:
Mag ik t nog vervelend vindenquote:
Hoezo voor mij nietquote:
Nou...quote:
Jij kan tevreden zijn met een telefoon die half uit elkaar valt.quote:
Die eerste zinquote:Op woensdag 2 december 2009 18:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij kan tevreden zijn met een telefoon die half uit elkaar valt.![]()
En daarnaast zal je vele functies niet gebruiken denk ik.
Mag jij een keer nieuwe bandjes om de velgen van mn mtb leggenquote:
Je had het over een band plakken. Nu moet je niet andere dingen ervan gaan makenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mag jij een keer nieuwe bandjes om de velgen van mn mtb leggen
Zien of je dan nog zo blij bent
Wanneer was dr zoeen perfect fotomoment danquote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, zit je daar op een meet, perfect fotomoment, komt ie aanzetten met z'n Nokia
Niks tegen Nokia's. Maar wel tegen de Nokia van Nijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, zit je daar op een meet, perfect fotomoment, komt ie aanzetten met z'n Nokia
Niet als je van die pauper brede velgen hebt en dan nog banden met kevlar versterking in de wandquote:
Daarvoor moet mn buitenband erafquote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je had het over een band plakken. Nu moet je niet andere dingen ervan gaan maken
Toen Lieke inkijk had, hč TY?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wanneer was dr zoeen perfect fotomoment dan?
WAAROM? Er is toch niets mis met mijn telefoon?! Hij doet wat een telefoon hoort te doen! Bellen, SMSen en Snake II-enquote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niks tegen Nokia's. Maar wel tegen de Nokia van Nijn.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen Lieke inkijk had, hč TY?
Toen iedereen met de duplo aan het spelen was
Je hele buitenband hoeft niet van een fiets af om een band te plakken? Is wel makkelijker, maargoedquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarvoor moet mn buitenband eraf
Dus dat hoort er allemoal bij
En daarom is de iPhone niks voor jou.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
WAAROM? Er is toch niets mis met mijn telefoon?! Hij doet wat een telefoon hoort te doen! Bellen, SMSen en Snake II-en
Toen zat ik naast Haarquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen Lieke inkijk had, hč TY?
Toen iedereen met de duplo aan het spelen was
je hoeft niet bang te zijn dat ze hem jattenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
WAAROM? Er is toch niets mis met mijn telefoon?! Hij doet wat een telefoon hoort te doen! Bellen, SMSen en Snake II-en
Stop.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef mstr het volgende:
Tieten van Lieke?
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En daarom is de iPhone niks voor jou.
Is geen standaard stadsfietsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hele buitenband hoeft niet van een fiets af om een band te plakken? Is wel makkelijker, maargoed
Net zoals mijn fiets en autoquote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn dat ze hem jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |