Ik vind het best raar.. Jij zegt: En toen kwam de brandweer. Daarna vraagje: WIE? WIE? WIE? NOU DE BRANDWEER NATUURLIJK!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:57 schreef Noortje. het volgende:
OMG over brandweerwagens gesproken. Ik had vanmorgen natuurkundetoets, loop dat lokaal binnen, WIEWIEWIEWIE KUT ALARM. En toen moest iedereen de school uit maar iedereen dacht dat het een oefening was dus bleef men eerst vijf minuten kijken wat er was, en iedereen pakte z'n jas nog enzo.En toennn kwam de brandweer WIEWIEWIEWIE en daarna mochten we weer naar binnen en moest ik nog een natuurkundetoets maken.
boehoequote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Kost de school ook nog eens geld, gelukkig hadden ze al geldproblemen.
Echt degene die dat ding heeft ingedrukt mag voor eeuwig verlamd raken. In een fucking toetsweek ook nog.
Oeeh, afgewijzerdquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil ook een kerst avatarmaar ik kan niet in FEE posten waar ze die maken en zo
Tussen de 3 en 4000 man? Groot verschil nogquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit op dat (niet niet meer zo nieuwe) ROC in Apeldoorn, maar het eerste jaar dat dat open was zat ik er ook in 2007 en toen ging om de week het alarm af en brandweer enzostonden we dan met 3/4000 man buiten
Dan klap je m dicht, zet je m ergens neer en ga je iets anders doen ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Haha ja, altijd leuk.
[..]
Uit.ben niet gek. duurt 10 min. voor ie opstart.
Inderdaad, anders zou ze vanavond komen voor 5 minutenquote:
quote:
Wat maakt een naam nou uitquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Untitled-2.gif is al redelijk fail
Ja de ene keer zoveel de andere keer zoveel, met Marokkanen weet je het nooit of ze er zijn of nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tussen de 3 en 4000 man? Groot verschil nog!
quote:
Ach die paar mensenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind het best raar.. Jij zegt: En toen kwam de brandweer. Daarna vraagje: WIE? WIE? WIE? NOU DE BRANDWEER NATUURLIJK!
So true.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja de ene keer zoveel de andere keer zoveel, met Marokkanen weet je het nooit of ze er zijn of niet
neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan klap je m dicht, zet je m ergens neer en ga je iets anders doen ofzo
in de zomer kom ik wel eens naar je toe fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou ze vanavond komen voor 5 minuten14.gif
Voor 5 minuten?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou ze vanavond komen voor 5 minuten14.gif
Vaak staat er wel in het klassenbeok wie er is jaquote:
Iets met reistijdquote:
Wat ben jij vervelend soms.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
quote:
DEAL!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Plums het volgende:
[..]
nee
[..]
in de zomer kom ik wel eens naar je toe fietsen![]()
Soms wel jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend soms.
Feli Lau! Maar dat had ik al gezegd toen je naar huis ging.
Pietsoolquote:
NOUHOUquote:
Ik moet ook ff een nieuwe fiets pakken op stationquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Plums het volgende:
[..]
ja man, heb pas een nieuwe fiets![]()
én die is chill!
In de zomer, ik houd je eraan hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Plums het volgende:
[..]
ja man, heb pas een nieuwe fiets![]()
én die is chill!
Je woont dus gewoon in Limburg jijquote:
quote:
Hoe kan je fiets nou lek zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik moet ook ff een nieuwe fiets pakken op stationmijne is lek
Dat dusquote:
Nee, ik woon in Nederlandquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je woont dus gewoon in Limburg jij![]()
[..]
Als er een gat in je frame zit?quote:
je kan geen band plakken of wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik moet ook ff een nieuwe fiets pakken op stationmijne is lek
Doe ik met een tentje op mn rug een weekendtrip makenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
In de zomer, ik houd je eraan hoor
Kheb je doodquote:
Dat moest door zijnquote:
hij woont niet in limburgquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je woont dus gewoon in Limburg jij![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |