I knowquote:Op woensdag 2 december 2009 16:42 schreef khutuser het volgende:
een keer op school op de wc ( was wel rond 5 uur toen het wat rustiger was)
was best spannend vooral als de deur wel eens open ging en iemand naar de wc moest..
was zeker de moeite waard..
Waarom niet? WC is vrij toegankelijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef Bosjebloemen het volgende:
Wil het wel es :p
maarja,
zit er niet in.
Ik heb er ook ècht geen behoefte aan om dat op mijn werk te doenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Keios het volgende:
Vandaag werd op StudioBrussel (vlaamse 3FM) gezegd dat ongeveer 50% van alle vrouwen zichzelf al eens gemasturbeerd heeft op het werk. Ik mag er niet aan denken! Wij zitten met bijna allemaal +50jaar vrouwen op het werk...
Dus een vrouw die pakt een potlood , stopt hem in haarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef Bosjebloemen het volgende:
Wil het wel es :p
maarja,
zit er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en masturbeert zo ? Kun je toch gelijk de eerst volgende meester pakken als je het op school doet![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Dus een vrouw die pakt een potlood , stopt hem in haarEn die kerel zijn baan laten verliezen en evt. gevangenisstraf opleveren. Nee, goeie actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en masturbeert zo ? Kun je toch gelijk de eerst volgende meester pakken als je het op school doet![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:20 schreef Xcalibur het volgende:
Ik werk vanuit huis, dat telt zeker niet?
In de kantine? Biologielokaal? Op het bureau van een verbouwereerde conrector? Volgens mij heeft iedereen wel eens een meisje gedate dat is uitgelopen op neuken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Cumshooter het volgende:
en met een ander meisje daten dat uitgelopen is op neuken
en 50+ vrouwen beren zich niet meer af bedoel je?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Keios het volgende:
Vandaag werd op StudioBrussel (vlaamse 3FM) gezegd dat ongeveer 50% van alle vrouwen zichzelf al eens gemasturbeerd heeft op het werk. Ik mag er niet aan denken! Wij zitten met bijna allemaal +50jaar vrouwen op het werk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |