Wat is er met de IB-groep dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was UT'en met Biels. Goede suggestie, ik heb inmiddels de telefoontjes gepleegd, m'n kamer opgeruimd + gestofzuigd, mot gehad met de IB-groep, boodschappen stel ik uit tot morgen en die deelvraag zie ik nog wel.
Ik heb het er nu toch over? Dan kun je niet zeggen dat je er nooit van gehoord hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, ik weet dat er mensen zijn die na een geboorte moederkoek gaan eten maar ik heb nog nooit gehoord van moederkoekdeeg?
HOI.quote:
Wat gaat jou dat aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Lamon. het volgende:
Wie van de stakkers in klb heeft het account van Myraela even geleend? Of komt het een keer NIET van klb af?
Ik. Problemen mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Lamon. het volgende:
Wie van de stakkers in klb heeft het account van Myraela even geleend? Of komt het een keer NIET van klb af?
Geen bal, maar ik vond het leuk om te posten. Weer iemand in mijn blocklist die zich niet kan gedragen volgens internetnormen, ik vermaak me kostelijk.quote:
Oeh nicequote:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat heel Fok! op jouw blocklist staat.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen bal, maar ik vond het leuk om te posten. Weer iemand in mijn blocklist die zich niet kan gedragen volgens internetnormen, ik vermaak me kostelijk.
Je mag er maar 10.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat heel Fok! op jouw blocklist staat.
Ach Lamon, wat moet jij toch moeilijke keuzes maken in je leven. Je zult het vast zwaar hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag er maar 10.
En ik heb tegen beter weten in Loveless85 geunblocked.
Ik ga hem weer blocken en Mozy unblocken denk ik.
Oh, ik wil ook wel op jouw niveau praten hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach Lamon, wat moet jij toch moeilijke keuzes maken in je leven. Je zult het vast zwaar hebbensterkte!
Pics.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel op jouw niveau praten hoor.
Ik heb een date met een superknap meisje. Goh, het maakt mijn leven, nu ben ik samen met dat ik leuke dingen kan kopen en slim en knap ben meteen helemaal gelukkig, want de rest van de wereld is niet belangrijk.
Jij spoort echt nietquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een date met een superknap meisje. Goh, het maakt mijn leven, nu ben ik samen met dat ik leuke dingen kan kopen en slim en knap ben meteen helemaal gelukkig, want de rest van de wereld is niet belangrijk.
Ah wat leuk voor jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
je mag ons later wel vertellen hoe spannend een date met een comateuze chick wel niet is, en nu weer weg wezen jij schorremorriequote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft Mirre het uitgemaakt met NB dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je mag ons later wel vertellen hoe spannend een date met een comateuze chick wel niet is, en nu weer weg jij schorremorrie
ja, de sletquote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft Mirre het uitgemaakt met NB dan?
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik vrijwilligerswerk voor een vriend die vegetarier is en graag zoveel mogelijk brieven over dierenmishandeling in brievenbussen willen stoppen meegeholpen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah wat leuk voor jetop dat je het privé allemaal zo goed voor elkaar hebt
dat is altijd fijn, hoef je niet constant andere mensen lastig te vallen met je problemen en heb je ook eens de tijd om naar hen te luisteren.
FF gers bellen dat ie een bloemetje stuurt naar NB.quote:
Gast, werkelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik vrijwilligerswerk voor een vriend die vegetarier is en graag zoveel mogelijk brieven over dierenmishandeling in brievenbussen willen stoppen meegeholpen.
Heb ik geen geld voor gekregen, en voor in de regen gelopen omdat ik geen snobberig prinsje ben.
Wat ik vermoed dat jij vandaag gedaan hebt is heel veel aan jezelf denken, en arrogant zijn.
Let wel, ik ben ook arrogant, maar ik doe tenminste per ongeluk nog wel iets nuttigs tussendoor, dat kun je van jezelf niet zeggen.
Waarom loop je zoveel tegen anderen te bitchen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik vrijwilligerswerk voor een vriend die vegetarier is en graag zoveel mogelijk brieven over dierenmishandeling in brievenbussen willen stoppen meegeholpen.
Heb ik geen geld voor gekregen, en voor in de regen gelopen omdat ik geen snobberig prinsje ben.
Wat ik vermoed dat jij vandaag gedaan hebt is heel veel aan jezelf denken, en arrogant zijn.
Let wel, ik ben ook arrogant, maar ik doe tenminste per ongeluk nog wel iets nuttigs tussendoor, dat kun je van jezelf niet zeggen.
Wat ik vandaag heb gedaanquote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts altijd enigszins verbaasd, en vast niet om de reden die je zelf denkt.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ik vandaag heb gedaangoh laat me denken. Ik werd wakker om 12 uur, toen heb ik mijn kamer opgeruimd en een beetje gechilled. Toen kwam m'n liefje langs en hebben we een uurtje op bed gelegen, daarna zijn we ergens koffie gaan drinken en daarna naar de universiteitsbiliotheek gegaan om nog wat aan de studie te doen.
En sindsdien zit ik hierooh en ik heb in de tussentijd ook nog 3 sigaretten gerookt, niet omdat ik het lekker vind ofzo maar gewoon om de aarde te vervuilen. Doet me er overigens aan denken dat ik nog moet bellen naar het kankerfonds dat ik mijn maandelijkse donatie van vijf euro graag stop wil zetten!
Sarcasme komt gewoon niet over op internet, dat heb ik al vaker beweerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts altijd enigszins verbaasd, en vast niet om de reden die je zelf denkt.
Dat je een paar goede dingen doet wil nog niet zeggen dat je niet beschikt over een ultiem rot karakter.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe weet je of dat zo is, zie je het voor je?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sarcasme komt gewoon niet over op internet, dat heb ik al vaker beweerd.
Is het geen giller dat juist de types die dat altijd schreeuwen op hun toetsenbord zitten te rammen uit pure frustratie?
Leer mij mensen kennen.
Zelfs eerder compensatiedrang. Ik lach naar mensen op straat, ik help mensen waar dat kan en ik probeer mensen te behandelen zoals ik zelf ook graag behandeld wil worden. Ik vind dat dat meer betekent dan elke maand een zak geld overmaken naar goede doelen of langs de deuren gaan ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat je een paar goede dingen doet wil nog niet zeggen dat je niet beschikt over een ultiem rot karakter.
Oh, absoluut.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe weet je of dat zo is, zie je het voor je?
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs eerder compensatiedrang. Ik lach naar mensen op straat, ik help mensen waar dat kan en ik probeer mensen te behandelen zoals ik zelf ook graag behandeld wil worden. Ik vind dat dat meer betekent dan elke maand een zak geld overmaken naar goede doelen of langs de deuren gaan ofzo.
ik ben het wel vaak met je eens de laatste tijd, ik vind het een beetje eng wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs eerder compensatiedrang. Ik lach naar mensen op straat, ik help mensen waar dat kan en ik probeer mensen te behandelen zoals ik zelf ook graag behandeld wil worden. Ik vind dat dat meer betekent dan elke maand een zak geld overmaken naar goede doelen of langs de deuren gaan ofzo.
Geweldig.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Make this last for as long as I could
First kiss in the first time that I felt connected to anything.
The weight of water, the way you told me to look past everything I had ever learned.
The final word in the final sentence you ever learned to me was love.
Brrr, mooi
Zeker. Kun jij trouwens anderen even uitleggen dat ik nooit lullige mailtjes naar jou toegestuurd hebt, toen jij en Zotheid elkaar ontmoet hadden, misschien geeft dat iets aan over hoe gefrustreerd ik niet ben.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Make this last for as long as I could
First kiss in the first time that I felt connected to anything.
The weight of water, the way you told me to look past everything I had ever learned.
The final word in the final sentence you ever learned to me was love.
Brrr, mooi
Geweldig chickquote:
Was die cum van gistermiddag in je haar ook onderdeel hiervan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daarom is het ook wat echt gebeurd?quote:
Wat maakt het nou uit of andere mensen denken dat je gefrustreerd bent.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeker. Kun jij trouwens anderen even uitleggen dat ik nooit lullige mailtjes naar jou toegestuurd hebt, toen jij en Zotheid elkaar ontmoet hadden, misschien geeft dat iets aan over hoe gefrustreerd ik niet ben.
Ze hebben het nog niet helemaal door namelijjk.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was die cum van gistermiddag in je haar ook onderdeel hiervan?
Klinkt n beetje lui, verder vrij saai.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je geen reactie op mijn dag?
Ja dat wil ik er graag nog even aan toevoegenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was die cum van gistermiddag in je haar ook onderdeel hiervan?
HAHAHAHA WAT EEN VERREKTEN MONGOL JONGUquote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets op zich, alleen het maakt het soms moeilijk om in te zien wanneer ik serieus ben of gewoon sarcastisch, en aangezien ik mijn manier van posten niet veranderen wil/kan, is dat jammer bij de serieuzere posts.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of andere mensen denken dat je gefrustreerd bent.
Ja maar vind je het ook egoistischquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klinkt n beetje lui, verder vrij saai.
Lover?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat wil ik er graag nog even aan toevoegenik maak mijn lover graag gelukkig door hem zijn orgasme te laten beleven op de door hem gewenste manier.
Nou, als dat geen liefde voor de wereld is weet ik het ook niet meer.
Pon de floor!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die ergens een hekel aan hebben
Vermoeiend lijkt mij datquote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die ergens een hekel aan hebben
Banaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar vind je het ook egoistisch? Opschepperig? Asociaal? Getuigend van narcisme? Alleen handelend in eigenbelang?
Ja preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHA WAT EEN VERREKTEN MONGOL JONGU
Inderdaad, ik wind me al overal over op laat staan als ik me ook nog eens ergens over druk moet makenquote:
Sinds ik een beetje verliefd benquote:Op woensdag 2 december 2009 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lover?
Sinds wanneer ben jij van neukertjes/scharrels afgestapt?
Ik heb altijd de nare dwang dat soort mensen belachelijk te maken en/of ze op de kast te jagenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesafschieten die moraalridders die denken dat ze de wereld kunnen redden door twee mensen over te halen één varken minder te eten.
Jij hebt gevoel?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds ik een beetje verliefd ben!
BOH!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds ik een beetje verliefd ben!
Ik ben ook vegetariër. Bash maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb altijd de nare dwang dat soort mensen belachelijk te maken en/of ze op de kast te jagen
Nee, maar je posthistorie spreekt voor zich.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar vind je het ook egoistisch? Opschepperig? Asociaal? Getuigend van narcisme? Alleen handelend in eigenbelang?
Haha ja ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb altijd de nare dwang dat soort mensen belachelijk te maken en/of ze op de kast te jagen
Ik heb geen problemen met mensen die vegetarier zijn, prima, moet je vooral doenquote:
Hier nog één.quote:
Ik hoopte gewoon dat reetveter ging proberen mij op de kast te krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik ook!
[..]
Ik heb geen problemen met mensen die vegetarier zijn, prima, moet je vooral doenik heb wel problemen met mensen die het anderen dan ook op willen dringen. Oké dat jij voor een bepaalde levenswijze kiest maar laat andere mensen lekker doen waar zij zin in hebben.
Iedereen die vlees eet weet ook heus wel dat 't beestje misschien wel uit een te klein kooitje komt of op een pijnlijke manier vermoord is, maar we eten het alsnog. Dat is dus een hele bewust keuze.
En je hebt dan van die mensen die zeggen, ja maar hoe kun je blablablabla.
Dat is vervelend.
Heul niet altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat is het mooiste gevoel op aarde.
Jupquote:
Dankjequote:Op woensdag 2 december 2009 17:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
BOH!
Gefeliciteerd! Maar je moet wel toegeven, seks met iemand van wie je houd is veel beter dan gewoon zo'n dikke zweetlul van een neukertje in je grot.
Ben nu eten.
Quotes please.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar je posthistorie spreekt voor zich.
Ben je het trouwens eens met mijn mening of doe jij ook verwoede pogingen anderen over te halenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon dat reetveter ging proberen mij op de kast te krijgen.
Daar heb ik ook wel een hekel aan, dat is net als een jehova met een voet tussen de deur. Maar op zich de discussie zelf is wel interessant, als iemand daar echt voor open staat voer ik hem weleens. Maar ik probeer iemand nooit te overtuigen ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik ook!
[..]
Ik heb geen problemen met mensen die vegetarier zijn, prima, moet je vooral doenik heb wel problemen met mensen die het anderen dan ook op willen dringen. Oké dat jij voor een bepaalde levenswijze kiest maar laat andere mensen lekker doen waar zij zin in hebben.
Iedereen die vlees eet weet ook heus wel dat 't beestje misschien wel uit een te klein kooitje komt of op een pijnlijke manier vermoord is, maar we eten het alsnog. Dat is dus een hele bewuste keuze.
En je hebt dan van die mensen die zeggen, ja maar hoe kun je blablablabla.
Dat is vervelend.
Ja hoor dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je het trouwens eens met mijn mening of doe jij ook verwoede pogingen anderen over te halen?
Maar Lamon vind jij dan niet dat mensen dat voor zichzelf moeten weten en dat je het op deze manier aan ze op dringt?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben overigens GEEN vegetarier, he? Ik help alleen iemand die daar oprecht mee bezig is.
Ik kan vlees niet missen.
Dat dat even duidelijk is.
Dat maakt je nog hypocrieter.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben overigens GEEN vegetarier, he? Ik help alleen iemand die daar oprecht mee bezig is.
Dat mischien niet, maar je bent waarschijnlijk wel de raarste persoon die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Moet ik echt de "Ik dacht dat ik het wel kon maken, maar toen ik kutreacties kreeg heb ik mijn gedoe over mijn Skaai wint van me-schrok snel omgezet in net doen alsof ik dronken was en het allemaal niet zo meen, want ik wil mijn populariteit niet kwijt''-kaart echt spelen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupverrassend he?
[..]
Dankjeen ja, klopt!
[..]
Quotes please.
Dus heb je het hier gewoon over een vriendendienst, geen goede daad voor de wereld.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Na een tijdje komt dat gezeik altijd. Ben blij da tik nog niet in die fase zit.quote:
Nee eerder een slechte.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus heb je het hier gewoon over een vriendendienst, geen goede daad voor de wereld.
Joah doe maarquote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet ik echt de "Ik dacht dat ik het wel kon maken, maar toen ik kutreacties kreeg heb ik mijn gedoe over mijn Skaai wint van me-schrok snel omgezet in net doen alsof ik dronken was en het allemaal niet zo meen, want ik wil mijn populariteit niet kwijt''-kaart echt spelen?
Nee, ik vind dat ze er even over mogen nadenken, daarna zelf beslissen, en als ze gewoon vlees eten dat moeten blijven doen, maar misschien als tussenweg even wat meer kunnen kijken naar biologische produkten, waarvan je weet dat dieren net even wat prettiger behandeld werden voordat the circle of life plaatsvond, niet afdwingen, gewoon even laten nadenken, en dan alsnog ben je vrij om zelf te beslissen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Lamon vind jij dan niet dat mensen dat voor zichzelf moeten weten en dat je het op deze manier aan ze op dringt?
Alleen als ze daar over na willen denken dan gaan ze zelf toch wel op onderzoek uit als ze daar behoefte aan hebben?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze er even over mogen nadenken, daarna zelf beslissen, en als ze gewoon vlees eten dat moeten blijven doen, maar misschien als tussenweg even wat meer kunnen kijken naar biologische produkten, waarvan je weet dat dieren net even wat prettiger behandeld werden voordat the circle of life plaatsvond, niet afdwingen, gewoon even laten nadenken, en dan alsnog ben je vrij om zelf te beslissen.
Ja maar je denkt niet dat die mensen dat al weten voordat je folders door hun brievenbus duwt?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze er even over mogen nadenken, daarna zelf beslissen, en als ze gewoon vlees eten dat moeten blijven doen, maar misschien als tussenweg even wat meer kunnen kijken naar biologische produkten, waarvan je weet dat dieren net even wat prettiger behandeld werden voordat the circle of life plaatsvond, niet afdwingen, gewoon even laten nadenken, en dan alsnog ben je vrij om zelf te beslissen.
Die folders zijn zo godsvergeten kanker irritant. Ik hoop dat die vriend van Lamon maar dood valt.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar je denkt niet dat die mensen dat al weten voordat je folders door hun brievenbus duwt?
Wiesdaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
'Biaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatch'
Haha daar keek ik serieus net nog naar.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
'Biaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatch'
Ik zing zelfs mee. Wanneer ik alleen thuis ben.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die luister ik al anderhalve week aan een stuk.
The fuck?quote:
We horen bij elkaarquote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha daar keek ik serieus net nog naar.
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 17:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zing zelfs mee. Wanneer ik alleen thuis ben.
Razz?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
We horen bij elkaar. Bumpschen?
Dat wil je niet horen lieverdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liedjes zingen? Neem eens op Allure.
Foreplay. Volgens mij komen de puntjes nu op de i. Ik heb gister namelijk een stel condooms gekregen van van die lui voor school. Bleek een actie van sp¡ts te zijn ofzo.quote:
Oh welquote:
Toch wil ik het je liever besparenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh wel
MIJN PM BOX STAAT OPEN HOOR
Verdorie, dan stuur ik je die shoot die ik laatst had ook niet doorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toch wil ik het je liever besparen![]()
.
Lol what the fuck is dat?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
How can she slap!
ik heb deze gekozen omdat de titel ook al zo raar is als How can she slap
Rawrquote:Op woensdag 2 december 2009 17:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Foreplay. Volgens mij komen de puntjes nu op de i. Ik heb gister namelijk een stel condooms gekregen van van die lui voor school. Bleek een actie van sp¡ts te zijn ofzo.
Doe maar niet nee, dan word ik wéér verliefdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdorie, dan stuur ik je die shoot die ik laatst had ook niet door![]()
Wanneer gingen we nou daten?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, dan word ik wéér verliefd.
Dat durf ik niet. Straks lachen m'n huisgenoten me uitquote:Op woensdag 2 december 2009 17:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik soms echt van die periodes dat ik keihard mee blér met zulke mooie nummers.
Als jij vrijgezel bentquote:Op woensdag 2 december 2009 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer gingen we nou daten?
Ik word toch wel uitgelachen door mijn huisgenotenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Straks lachen m'n huisgenoten me uit.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik maar anabolen ga gebruiken.
Herkenbaar, gelukkig heb ik geen huisgenoten.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik soms echt van die periodes dat ik keihard mee blér met zulke mooie nummers.
DAN PAS.quote:
Nee, mensen zijn vaak lui en gemakzuchtig, en soms heb je net even een pushje nodig om iets in te zien, en dan alsnog zelf te beslissen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als ze daar over na willen denken dan gaan ze zelf toch wel op onderzoek uit als ze daar behoefte aan hebben?
Welcome to my world. Daarom gaat ik vanavond ook pannekoeken eten met anderen. Alleen eten is te saai.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme ik heb echt geen zin om te koken![]()
!
Godverquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kom ik tenminste ook skippyballen zoals hun doen. In plaats van met die amateuristische stuiterdingen.
Dit is KLB man tyft eens een end op met dat psychologische gezwets van je.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn vaak lui en gemakzuchtig, en soms heb je net even een pushje nodig om iets in te zien, en dan alsnog zelf te beslissen.
Vrijheid is belangrijk, maar moet dan niemand meer wat zeggen?
Ik denk dat mensen dan toch voor zelfzuchtig kiezen ipv ergens een gulden middenweg voor het meerendeel.
En kwaad kan het niet, ze kunnen het altijd meteen in de bak flikkeren, zoals ik altijd met geadresseerde post doe van de postcode-loterij.
Ook daarom, nooit alleen eten.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef Allure_ het volgende:
En heb ik met pijn en moeite eten gekookt, en dan eet ik maar 20% op.
1tje is niet thuis, 1tje heeft al gegeten, 1tje is spoorloos. Kutwijvenquote:
Unreal Tournament, je moet wel bijblijven Rvquote:
Bij de appie zijn quiches in de aanbieding.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1tje is niet thuis, 1tje heeft al gegeten, 1tje is spoorloos. Kutwijven. Nouja, ik ga maar eens kijken wat ik kan koken
.
Oh, en jij gaat waarschijnlijk eerder dood dan die vriend van mij, levensstijl enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is KLB man tyft eens een end op met dat psychologische gezwets van je.
Helemaal prima, nu wegwezenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, en jij gaat waarschijnlijk eerder dood dan die vriend van mij, levensstijl enzo.
Huisgenoot ruilen? Ik heb er een die het leuk vindt om uit het niets een tong in je oor te drukken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1tje is niet thuis, 1tje heeft al gegeten, 1tje is spoorloos. Kutwijven. Nouja, ik ga maar eens kijken wat ik kan koken
.
Het zal me werkelijk waar een worst wezen. Met bier en alles heb ik tenminste een écht leven gehad. En oud hoef ik niet te worden want ik verveel me dan toch dood.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, en jij gaat waarschijnlijk eerder dood dan die vriend van mij, levensstijl enzo.
Like whutquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Huisgenoot ruilen? Ik heb er een die het leuk vindt om uit het niets een tong in je oor te drukken.
Volgens UncleErnie is dat aanrandingquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Huisgenoot ruilen? Ik heb er een die het leuk vindt om uit het niets een tong in je oor te drukken.
Volgens de wetgeving zelfs verkrachting volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgens UncleErnie is dat aanranding
Zoiets zei hij ook al!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens de wetgeving zelfs verkrachting volgens mij.
Als je iemands lichaam penetreerd/binnendringt dan valt het onder verkrachting, aanranding is betasten enzo.quote:
Ik vond 34 wel cool om vol te houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh en Lamon. Waarom lieg je over je leeftijd?
Ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Like whut. Is dat soms de veredelde vorm van een natte willie
;'(
Mensen die over hun leeftijd liegen zijn écht heel apawrt.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond 34 wel cool om vol te houden.
Ik snap niet dat niemand ziet dat ik jonger ben, misschien ben ik 1 van die mensen die snel oud word.
Dat heb ik dus ook constantquote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef Allure_ het volgende:
En heb ik met pijn en moeite eten gekookt, en dan eet ik maar 20% op.
Pics/quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja.Dat mens is totaal ontspoort. Maar ze is wel tof.
Je irriteert mequote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zolang ik inhoudelijk post en niet scheldt, mag ik dat lekker helemaal zelf weten.
Alsof ik niks te doen hebquote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Komt u allen kijken en met modder werpen in April
Jij bent geen 28.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond 34 wel cool om vol te houden.
Ik snap niet dat niemand ziet dat ik jonger ben, misschien ben ik 1 van die mensen die snel oud word.
Bier en modder, en zwetende mannen en vrouwenquote:
Al schreeuw je nu dat je eigenlijk 40 bent, je geloofwaardigheid is toch al long gone.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar een forum.
En ik ben 27 jaar idd, ik loog n beetje, Griekjeee.
Jij bent niets met een 2 vooraan, wat je ook wilt beweren. Ik snap echt niet waarom je dit doet.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar een forum.
Eindelijk respectquote:
Inderdaad, het is maar een forum. Dus maak je toch verdomme eens een keer niet zo druk.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar een forum.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kom ik tenminste ook skippyballen zoals hun doen. In plaats van met die amateuristische stuiterdingen.
Nogal lelijke naam.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Davy eigenlijk?
Ik ken maar 1 Davy, oud-klasgenoot, die kreeg een vriendin, en maakte het toen uit omdat hij erachter kwam dat hij een kontenbonker was.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ken ook weinig sympathieke mensen die Davy heten.
ROCK THE MICROPHONEquote:
That's an understatementquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Davy, oud-klasgenoot, die kreeg een vriendin, en maakte het toen uit omdat hij erachter kwam dat hij een kontenbonker was.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ken ook weinig sympathieke mensen die Davy heten.
Klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Best wel een kutnaam trouwens.
Lamon is inderdaad ook niet echt sympathiek.quote:
Heet Lamon zo?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lamon is inderdaad ook niet echt sympathiek.
Inderdaad.
Charmeur.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Vandaag bij college zat zo'n meisje me de hele tijd uit te checken. Dus ik lachte lief terug. Ik heb immers gehoord dat er weer een project op komst is.
Biatchquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Vandaag bij college zat zo'n meisje me de hele tijd uit te checken. Dus ik lachte lief terug. Ik heb immers gehoord dat er weer een project op komst is.
Schuldig.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat was mijn assistente die ik had gestuurd omdat ik zelf te druk was om naar je te komen kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was mijn assistente die ik had gestuurd omdat ik zelf te druk was om naar je te komen kijken.
JOUW ASSISTENTE IS LELIJK.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was mijn assistente die ik had gestuurd omdat ik zelf te druk was om naar je te komen kijken.
Het was eigenlijk de assistente van mijn assistente, ik heb haar die zelf laten recruiten. Waarschijnlijk wilde ze een lelijke zodat zij er zelf nóg beter uitzag.quote:
quote:
Sowiesooquote:
Nee, alleen geen macho, maar dat begint me nu eindelijk goed te doen.quote:
Sterke vent naast ewrrrr.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wilt echt niet weten hoe leuk het meisje is wat meer wil dan alleen maar seks of een sterke vent naast r.
Je verzint haar keihard voor je internetreppa.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, alleen geen macho, maar dat begint me nu eindelijk goed te doen.
Je wilt echt niet weten hoe leuk het meisje is wat meer wil dan alleen maar seks of een sterke vent naast r.
Ik denk dat dit wel wat gaat worden..eindelijk.
Je hebt wel gelijk, nu ik erover nadenk ben ik best wel een Jay eigenlijkquote:
Mijn vriendin is een lief meisje die meer wilt van alleen maar seks en een sterke vent.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, alleen geen macho, maar dat begint me nu eindelijk goed te doen.
Ik denk dat dit wel wat gaat worden..eindelijk.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, nu ik erover nadenk ben ik best wel een Jay eigenlijk![]()
Ik ken een meisje die Jay heet.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, nu ik erover nadenk ben ik best wel een Jay eigenlijk![]()
Henk wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een lief meisje die meer wilt van alleen maar seks en een sterke vent.
Want ik ben helemaal geen sterke vent.
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je verzint haar keihard voor je internetreppa.
Je kan niet met Henk vreemdgaan, want die is altijd bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Henk wel.
En daar ga ik nu al heel lang mee vreemd.
*insert hinnikgeluiden*quote:
Ik geloof je niet. Wat moet zij met jouquote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
En ja, het zal volgens jullie i-net helden wel weer een lelijk meisje zijn, maar ik vind van niet, en ze is slim, en heeft inhoud, dus I don't care.
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Wat moet zij met jou?
Liefde.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Weten jullie waar ik zin in heb? Nou nou nou?
Pizza.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Aids.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
quote:
quote:
Hét recept voor een geslaagde woensdagavond.quote:
En je boy natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hét recept voor een geslaagde woensdagavond.
In 1 keer goed.quote:
Als hier iemand op reageert zijn jullie echt broodje kakpao.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Lamon. het volgende:
Gelukkig is ze blijkbaar wat slimmer dan de gemiddelde klb-user.
We hebben maar 56%!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In 1 keer goed.
Als ik nu 'naam aan + je eigen naam' sms naar 2222 dan weet ik wie mijn droom partner is.
Moeilijke keuze, je bro was eerder. dus je moet hem een eerlijke kans geven voordat je zelf die mossel hosselt en haar keihard volblaft.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Boys boys even advies; ik heb gehoord dat een chick waar een bro van me op valt mij wel digt. Heb dr net toegevoegd op msn. Aanvallen of niet?
Laat haar aanvallen, dan is het niet jouw schuld.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Boys boys even advies; ik heb gehoord dat een chick waar een bro van me op valt mij wel digt. Heb dr net toegevoegd op msn. Aanvallen of niet?
Zieke geest.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zeg je..
Ik wéét wie Henk is, EN IK WIL HET NIET
Maar ik weet niet of zij hem digt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, je bro was eerder. dus je moet hem een eerlijke kans geven voordat je zelf die mossel hosselt en haar keihard volblaft.
Ik ben geen goeie verdedigerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laat haar aanvallen, dan is het niet jouw schuld.
Het doet mij ook pijn, maar we hebben wel 'reasonable chance'.quote:
It's a boobie trap!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Het is nog altijd meer dan de helftquote:Op woensdag 2 december 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het doet mij ook pijn, maar we hebben wel 'reasonable chance'.
Ik pas me wel aan aan jou. True love.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is nog altijd meer dan de helft. Het glas is dus halfvol
.
Klinkt overtuigendquote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pas me wel aan aan jou. True love.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef griekjeee het volgende:
Ja ik ben dus model... 2
Dit topic is echt té leuk.
Mag ik dat interpreteren als jij met een vriendin?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens dubbel prijs geven.
Ik vind niet dat je dergelijke opmerkingen kunt maken, zolang je nog steeds niet eens 1 fotootje durft te posten.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef griekjeee het volgende:
Ja ik ben dus model... 2
Dit topic is echt té leuk.
Bedankt voor je mening, laat het me weten als je er nog een keer eentje hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dergelijke opmerkingen kunt maken, zolang je nog steeds niet eens 1 fotootje durft te posten.
Ja, dat mag je idd zelf weten, maar waarom dan toch dat soort topics uitlichten? Je vraagt er wel een beetje om..
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik dat interpreteren als jij met een vriendin?
Iedere post van mij is een mening, dus dat wil je echt niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, laat het me weten als je er nog een keer eentje hebt.
Hij zegt niet dat hij je mening wilt horen, alleen dat je meldt wanneer je er 1 hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedere post van mij is een mening, dus dat wil je echt niet.
Hopen dat Japsnars het niet ziet.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik betwijfel of jij mij alleen wel aankunt
.
Ow wacht, dit soort gesprekken mogen we niet in de SC houden.
Nou, dan wil hij het nog steeds niet, en ik ook niet, dan blijf ik melden.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij je mening wilt horen, alleen dat je meldt wanneer je er 1 hebt.
Balen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, niet aangenomen voor die baan waarop ik solliciteerde!
Hij wil het dus wel. Anders post hij het niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, dan wil hij het nog steeds niet, en ik ook niet, dan blijf ik melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |