Wat is er met de IB-groep dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was UT'en met Biels. Goede suggestie, ik heb inmiddels de telefoontjes gepleegd, m'n kamer opgeruimd + gestofzuigd, mot gehad met de IB-groep, boodschappen stel ik uit tot morgen en die deelvraag zie ik nog wel.
Ik heb het er nu toch over? Dan kun je niet zeggen dat je er nooit van gehoord hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, ik weet dat er mensen zijn die na een geboorte moederkoek gaan eten maar ik heb nog nooit gehoord van moederkoekdeeg?
HOI.quote:
Wat gaat jou dat aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Lamon. het volgende:
Wie van de stakkers in klb heeft het account van Myraela even geleend? Of komt het een keer NIET van klb af?
Ik. Problemen mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Lamon. het volgende:
Wie van de stakkers in klb heeft het account van Myraela even geleend? Of komt het een keer NIET van klb af?
Geen bal, maar ik vond het leuk om te posten. Weer iemand in mijn blocklist die zich niet kan gedragen volgens internetnormen, ik vermaak me kostelijk.quote:
Oeh nicequote:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat heel Fok! op jouw blocklist staat.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen bal, maar ik vond het leuk om te posten. Weer iemand in mijn blocklist die zich niet kan gedragen volgens internetnormen, ik vermaak me kostelijk.
Je mag er maar 10.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat heel Fok! op jouw blocklist staat.
Ach Lamon, wat moet jij toch moeilijke keuzes maken in je leven. Je zult het vast zwaar hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag er maar 10.
En ik heb tegen beter weten in Loveless85 geunblocked.
Ik ga hem weer blocken en Mozy unblocken denk ik.
Oh, ik wil ook wel op jouw niveau praten hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach Lamon, wat moet jij toch moeilijke keuzes maken in je leven. Je zult het vast zwaar hebbensterkte!
Pics.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel op jouw niveau praten hoor.
Ik heb een date met een superknap meisje. Goh, het maakt mijn leven, nu ben ik samen met dat ik leuke dingen kan kopen en slim en knap ben meteen helemaal gelukkig, want de rest van de wereld is niet belangrijk.
Jij spoort echt nietquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een date met een superknap meisje. Goh, het maakt mijn leven, nu ben ik samen met dat ik leuke dingen kan kopen en slim en knap ben meteen helemaal gelukkig, want de rest van de wereld is niet belangrijk.
Ah wat leuk voor jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
je mag ons later wel vertellen hoe spannend een date met een comateuze chick wel niet is, en nu weer weg wezen jij schorremorriequote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft Mirre het uitgemaakt met NB dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je mag ons later wel vertellen hoe spannend een date met een comateuze chick wel niet is, en nu weer weg jij schorremorrie
ja, de sletquote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft Mirre het uitgemaakt met NB dan?
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik vrijwilligerswerk voor een vriend die vegetarier is en graag zoveel mogelijk brieven over dierenmishandeling in brievenbussen willen stoppen meegeholpen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah wat leuk voor jetop dat je het privé allemaal zo goed voor elkaar hebt
dat is altijd fijn, hoef je niet constant andere mensen lastig te vallen met je problemen en heb je ook eens de tijd om naar hen te luisteren.
FF gers bellen dat ie een bloemetje stuurt naar NB.quote:
Gast, werkelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik vrijwilligerswerk voor een vriend die vegetarier is en graag zoveel mogelijk brieven over dierenmishandeling in brievenbussen willen stoppen meegeholpen.
Heb ik geen geld voor gekregen, en voor in de regen gelopen omdat ik geen snobberig prinsje ben.
Wat ik vermoed dat jij vandaag gedaan hebt is heel veel aan jezelf denken, en arrogant zijn.
Let wel, ik ben ook arrogant, maar ik doe tenminste per ongeluk nog wel iets nuttigs tussendoor, dat kun je van jezelf niet zeggen.
Waarom loop je zoveel tegen anderen te bitchen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik vrijwilligerswerk voor een vriend die vegetarier is en graag zoveel mogelijk brieven over dierenmishandeling in brievenbussen willen stoppen meegeholpen.
Heb ik geen geld voor gekregen, en voor in de regen gelopen omdat ik geen snobberig prinsje ben.
Wat ik vermoed dat jij vandaag gedaan hebt is heel veel aan jezelf denken, en arrogant zijn.
Let wel, ik ben ook arrogant, maar ik doe tenminste per ongeluk nog wel iets nuttigs tussendoor, dat kun je van jezelf niet zeggen.
Wat ik vandaag heb gedaanquote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts altijd enigszins verbaasd, en vast niet om de reden die je zelf denkt.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ik vandaag heb gedaangoh laat me denken. Ik werd wakker om 12 uur, toen heb ik mijn kamer opgeruimd en een beetje gechilled. Toen kwam m'n liefje langs en hebben we een uurtje op bed gelegen, daarna zijn we ergens koffie gaan drinken en daarna naar de universiteitsbiliotheek gegaan om nog wat aan de studie te doen.
En sindsdien zit ik hierooh en ik heb in de tussentijd ook nog 3 sigaretten gerookt, niet omdat ik het lekker vind ofzo maar gewoon om de aarde te vervuilen. Doet me er overigens aan denken dat ik nog moet bellen naar het kankerfonds dat ik mijn maandelijkse donatie van vijf euro graag stop wil zetten!
Sarcasme komt gewoon niet over op internet, dat heb ik al vaker beweerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts altijd enigszins verbaasd, en vast niet om de reden die je zelf denkt.
Dat je een paar goede dingen doet wil nog niet zeggen dat je niet beschikt over een ultiem rot karakter.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe weet je of dat zo is, zie je het voor je?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sarcasme komt gewoon niet over op internet, dat heb ik al vaker beweerd.
Is het geen giller dat juist de types die dat altijd schreeuwen op hun toetsenbord zitten te rammen uit pure frustratie?
Leer mij mensen kennen.
Zelfs eerder compensatiedrang. Ik lach naar mensen op straat, ik help mensen waar dat kan en ik probeer mensen te behandelen zoals ik zelf ook graag behandeld wil worden. Ik vind dat dat meer betekent dan elke maand een zak geld overmaken naar goede doelen of langs de deuren gaan ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat je een paar goede dingen doet wil nog niet zeggen dat je niet beschikt over een ultiem rot karakter.
Oh, absoluut.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe weet je of dat zo is, zie je het voor je?
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs eerder compensatiedrang. Ik lach naar mensen op straat, ik help mensen waar dat kan en ik probeer mensen te behandelen zoals ik zelf ook graag behandeld wil worden. Ik vind dat dat meer betekent dan elke maand een zak geld overmaken naar goede doelen of langs de deuren gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |