abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 december 2009 @ 15:57:14 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75214471
Vorige topic:
ik heb mexicaanse griep , not nice!!!

quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef Martinovibes het volgende:

Opvallend was hoe snel mijn lichaam reageerde. Binnen een uur rillen , zweten en dan
denk je ....daar komt een verkoudheidje aan. Later nog echt heftige hoofdpijn bij en extreme
gevoeligheid voor licht, elke spier in mijn lichaam pijn , niet echt heel veel verhoging is
te meten 38,6 is het maximale wat ik heb gemeten.

De hoofdpijn is minder geworden maar is er nog steeds en is anders geworden .
Van echt pijnlijk naar meer zeurderig en drukkend , ook erg irritant!

Het tranen , hoesten en niezen gaat onverminderd voort .
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:

Ik heb sinds vanmorgen last van enorme spierpijn over mijn hele lichaam, een futloos gevoel,
hoofdpijn, ben misselijk en een beetje koortsachtig. Ben twee weken geleden ook al een heel
weekend ziek geweest (overgeven en diarree) maar dit voelt een stuk anders, vooral door die
enorme spierpijn in rug en bovenarmen.

Zou ik het hebben?
quote:
Op zondag 15 november 2009 05:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

Heb het volgens mij begin oktober gehad.
39.5 spierpijn, koppijn, vreselijk benauwd.

Desondanks vrijdag toch maar vaccin genomen.

quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef movearound het volgende:

Mensen kunnen er wel grapjes over maken. maar leuk is het niet.
De mexicaanse griep is het type virus H1N1.
Dat is hetzelfde type virus als bij de spaanse griep die 40 jaar lang duurde.
En daar zijn 100 miljoen mensen aan dood gegaan, over een paar jaar zijn er waarschijnlijk een
paar miljoen doden. Mensen kunnen wel stoer doen met er is niks aan de hand blablabla.
maar het is niet grappig.
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Remzz het volgende:


Ik heb het zelf gehad in zomer(ook op getest) en het is niets meer of minder dan een gewoon
griepje. 3 dagen goed ziek met koorts, 3 dagen uitzieken klaar.
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:55 schreef La_Vita het volgende:

Mensen die denken dat griep een verijdelde verkoudheid is.
Probeer jij maar eens normaal te functioneren bij 40 graden koorts, ahaha
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef FoXje het volgende:

Iedereen is hier in huis al ziek geweest (kotsen), ik ging vanmorgen aan de diarree.
En verhoging (38.5). Is dit Mexicaanse griep?

quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:55 schreef Re het volgende:


Nieuwe influenza veroorzaakt bij mensen dezelfde verschijnselen als gewone griep, dus
koorts, keelpijn, spierpijn, hoofdpijn en hoesten. Ook diarree en overgeven kunnen optreden.
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) adviseert mensen die griepverschijnselen
met koorts boven de 38 graden krijgen om thuis te blijven en uit te zieken.


http://www.medicinfo.nl/%(...)b584-49366445d5ef%7D
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:11 schreef Cat_Tank het volgende:

Ik heb ook iets raars.

Eerst knetterende hoofdpijn, sinds maandag. Verder alleen een beetje last van m'n keel,
maar dat heb ik wel vaker. Gister begon ik met hoesten en vandaag werd ik wakker met
een superirritante spierpijn in m'n rug. Ik heb op moment 38,2. Blijf vandaag maar op de bank,
beetje huiswerk doen (heb morgen belangrijke tentamens ) Voor alsnog ga ik niet
nadenken over Mexicaanse griep, en heb ik niet te veel te klagen omdat ik (nog) niet verkouden
ben. Wel hoop ik dat die koppijn snel opdondert, daar heb ik echt een teringhekel aan.
Zelfs de voorgeschreven pijnmedicatie van verstandskies trekken kan niet op tegen deze koppijn!
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef sniddiej het volgende:

Ik heb ook mexicaanse griep, werd gisteren wakker met extreme koorts en zweten,
niet lekker, dus na 4 uur woelen toch maar besloten de dokter te bellen en die zei gelijk dat
ik mexicaanse griep had, dat ik in bed moest blijven tot mn koorts en hoesten weg was,
best pijnstillers mag slikken tegen de hoofd en spierpijn en hoestdrank voor mn pijnlijke keel,
want met die droge hoest lijkt het wel alsof je alles open hoest. verder gister hele dag met
dikke trui onder dubbel dekbed en zweten maar.. paar keer douchen en omkleden..
en moet zeggen dat ik me nu een dag later al minder beroerd voel, dokter zei dat het gemiddeld
een week duurt.. ik hoop dat ik er sneller vanaf ben, loop zo heel wat inkomen mis
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:

Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag
ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten
nog op resultaten van het onderzoek. Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking,
40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag.
We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere.
We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging
maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:

Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak .
Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel,
kortademig en druk op de longen.

Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo .
Ik heb ook geen koorts.
Morgen de huisarts maar even bellen.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 01:55 schreef APK het volgende:


Heeft het nog nut om de huisarts te bellen?
Die kan weinig voor je doen, toch?
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef La_Vita het volgende:

Wanneer geven ze je eigenlijk Tamiflu ?
Ik ben echt helemaal verzwakt. Kan niet eens meer een glaasje water omhoog houden.. pfff
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef Scarsick het volgende:

Hmm...was de hele week al aan het kwakkelen, maar dat trok vrijdag langzaam weg gelukkig.
Zaterdag stond ik echter op met verschrikkelijke spierpijn in mijn benen (zonder enige inspanning
van betekenis) en een knallende koppijn. Goed, de dag gewoon gewerkt, bewegen ging prima,
stilstaan was pijnlijk. Hoofdpijn raakte ik ook weer kwijt gelukkig.
Gisteren nog steeds spierpijn en ineens diarree. Voelde me ook niet echt tof.
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:39 schreef Barney_Stinson het volgende:

Kan nu alleen niet slapen van de spierpijn

Wat een hell die spierpijn, dit is een stuk pijnlijker dan andere keren dat ik griep heb gehad
en de koorts is ook veel hoger.


quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef tinny het volgende:


Maandag middag begon het echt... ik hoeste al een paar dagen daarvoor (3 of ofzo)
droge hoest zonderslijm en dat werd maandag erger. Verder erg licht gevoel in je hoofd
(alsof je er niet bij bent) de rit terug naar huis (1 uur) was hel, thuis aangekomen thermometer
jawel 38,8 Lamlendig, koud/rillerig in bed gelegen koorts steeg in de avond naar 39,5.
Ook enorme spierpijn in bovenbenen, armen.

dinsdag minder koorts (niet boven de 38,3) met 2 ibuprofens leek het savonds zelfs helemaal over,
dus voorzichtig aangeschoven bij de avond maaltijd (hutspot met rookworst )
Dinsdag nacht raar gevoel in maag en jawel diaree en overgeven

Woensdag, diaree is er nog steeds koorts niet meer (36,8), voel me nog wel slap,
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Sovereign het volgende:


Afgelopen donderdag plotsklaps rillingen, voelde me niet bijzonder goed.
Thuis temp gemeten, 38,5 graden. Dag erna overal spierpijn, lichte keelpijn, koorts omhoog
(hoogste was zondag 39,5). En verder die droge klotehoest waardoor m'n longen nu praktisch
buitenboord hangen.

Ben er nog niet helemaal vanaf maar ik voel verbetering.

Al met al moet ik wel zeggen dat de griep bij mij mild is (geweest), ik had erger verwacht.
Ook geen last van gesnotter of zo.

quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:55 schreef Ceased2Be het volgende:

Heb het sinds afgelopen zondag, maandag koorts (38.5 / 39.0) veel spierpijn, hoesten,
hoofdpijn dat volgehouden t/m donderdag sindsdien is de koorts wat afgenomen, wisselt een
beetje in de dag. Vandaag is de eerste dag dat ik me iets fitter voel. Nog steeds lichte koorts
en buikpijn maar het gaat vooruit. mag pas weer op het werk komen als ik meer dan een dag
geheel koortsvrij ben (veiligheidsprotocol e.d.).
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Barney_Stinson het volgende:


Nog steeds lichte koorst en hoofdpijn, maar de spierpijn zakt langzaam weg.
Droge hoest is er nog. Eetlust is weer terug.








[ Bericht 42% gewijzigd door tuinfluiter op 04-12-2009 15:48:40 (Aangevuld) ]
  woensdag 2 december 2009 @ 15:59:03 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75214539
Veel beterschap aan alle zieken Voor nu lekker thuis blijven, DVD-tjes kijken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 december 2009 @ 16:00:28 #3
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75214599
* Folmer is jaloers.
pi_75215799
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef eleusis het volgende:
Veel beterschap aan alle zieken Voor nu lekker thuis blijven, DVD-tjes kijken
Dat is wel het laatste waar ik aandacht toen ik op bed lag met hoge koorts, knallende hoofdpijn, spierpijn etc. etc.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_75216848
Sterkte, ik heb nog steeds geen verschijnselen gehad, terwijl er al genoeg mensen om mij heen ziek zijn geweest.

*klopt af*
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_75229077
Welkom terug koorts, ik heb je een paar uur gemist

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_75232247
Nou kan nu pas zeggen na 3,5 week dat ik me weer redelijk ok voel..
tjonge
Snollebolt
pi_75233856
Ik heb maandje geleden ook hevige hoofdpijn, flinke koorts (39,1), benauwd en toch ook weer koud en zelfs een keer overgegeven. Weet niet of dit ook 'mexicaanse griep' was maarja.
pi_75293929
Geen idee of ie mexicaans is, maar heb t iig al 5 dagen goed te pakken.. koorts schommelt tussen 38 en 39,8 , erg benauwd, maar met name door continue kriebel in mijn keel waardoor ik bij inademen vrijwel continu aan t hoesten sla (tot kokhalzen óf erger aan toe), spierpijn in hele lijf.. nouja typisch griep dus..
pi_75298562
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Welkom terug koorts, ik heb je een paar uur gemist

Ja het is een rare griep.
Vanavond ook koorts ?

Maartel hopelijk voel jij je gauw weer wat beter.
pi_75303742
Mijn broertje had vanmorgen 39,4.
Vanavond had hij 38,5.
Life is Music
pi_75303853
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:33 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Ja het is een rare griep.
Vanavond ook koorts ?

Maartel hopelijk voel jij je gauw weer wat beter.
Gelukkig geen koorts meer, begin me alweer beter te voelen. Hopelijk houdt dit aan.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  zaterdag 5 december 2009 @ 02:08:38 #13
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75305873
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:39 schreef Maartel het volgende:
Geen idee of ie mexicaans is, maar heb t iig al 5 dagen goed te pakken.. koorts schommelt tussen 38 en 39,8 , erg benauwd, maar met name door continue kriebel in mijn keel waardoor ik bij inademen vrijwel continu aan t hoesten sla (tot kokhalzen óf erger aan toe), spierpijn in hele lijf.. nouja typisch griep dus..
ja dat is hem!
Snollebolt
  zaterdag 5 december 2009 @ 02:25:49 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_75306005
TS is in een bevoorrechte positie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_75306164
Mijn vrouw en twee kinderen hebben "de griep". Ik vraag me af, wanneer ik het ga krijgen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:44:20 #16
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_75309762
Ik ben sinds woensdag weer opgeknapt. Volgens mijn 'nieuwe' huisarts had ik wel degelijk Mexicaanse griep.
Maar ik tot op de dag van vandaag nog altijd heel veel spierpijn in mijn benen (knie en voorkant onderbeen).
Ik kan moeilijk lopen door die pijn, ik vraag me af of dit wel goed is .
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:00:39 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75310200
Echt goed is anders, maar het past wel in het beeld van griep...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75335115
Jezus christus die na-weeen van die mex griep zijn ook niet fijn.

Hebvorige week ma-do op bed gelegen met koorts en diaree echter nu (zondag, dus 3 dgn na de laatste koorts dag) voel ik me nog belabberd.
- moe
- hoofdpijn
- knoop in de maag

vooral dat lamlendige moe zijn

Hoe lang d=gaat dat nog duren? ik las eerder iets van 2 wkn??
  zondag 6 december 2009 @ 15:25:33 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75338532
Volgens mij ben ik ook aan de beurt, maar op zich valt het nog mee, zolang ik gewoon rustig in bed of op de bank blijf liggen, gaat het allemaal wel. Heb flinke koorts, pijn in rug en schouders (een hete douche doet goed), flink zweten, vannacht had ik het juist ijskoud dat mijn tanden klapperden. Maar Ibuprofen doet zijn werk wel, de koorts zakt dan toch wel. Maar heb verder geen diarree, of neiging tot overgeven of zo. Gisteren ook nog gewoon gaan gourmetten, eetlust is er niet minder op... Zat er wel een beetje versuft bij.
Don't let my username fool you...
pi_75344036
Nou, na 5 dagen is de koorts praktisch weg, nog wel kriebel en bijbehorende hoest, spierpijn, hoofdpijn en vandaag de hele dag een opgeblazen gevoel alsof ik elk moment over mijn nek kan gaan, wat (helaas) niet gebeurt.. Helaas, omdat daarmee dat gevoel meestal wel weer wegebt, ipv nu een hele dag irritant aanwezig te zijn..
  zondag 6 december 2009 @ 20:54:40 #21
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_75348521
Nou was ik gister nog kreupel door de naweeen van de Mexicaanse griep, stond ik vanmiddag op en was die pijn en kwelling nagenoeg weg. Vanmiddag even een blokje om gelopen, ik voel het nog wel, maar ik ben weer genezen Het heeft bij mij dus 9 dagen geduurd.
pi_75362348
Net maar even bij de huisarts geweest, nog veel last van de longen/luchtwegen. Hiervoor heb ik antibiotica gekregen.

De huisarts was wel zeker dat ik de mexicaanse griep heb gezien alle symptomen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_75366050
ik heb het ook gehad, 4 weken terug. 39.8 graden koorts, kotsen, ijskoude rillingen etc. Nu, 4 weken later, nog steeds aan het hoesten.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_75366277
Vorige week al diarree gehad, Sinds vandaag ook koorts 38.5, hoofdpijn, oren zitten dicht, een trekkend spierpijngevoel in mijn knieholtes en een droge hoest .
Ben net wezen werken maar ben na een uur maar gestopt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 7 december 2009 @ 14:54:13 #25
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75372444
Het is trouwens niet bevroderlijk voor je herstel als ze bij de benedenburen de badkamer eruit aan het slopen zijn Moet gewoon met oordoppen in in bed liggen en dan nog is het een teriungherrie... Ja, dat zorgt voor extra hoofdpijn ja
Don't let my username fool you...
pi_75393812
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef DevilsChase het volgende:
ik heb het ook gehad, 4 weken terug. 39.8 graden koorts, kotsen, ijskoude rillingen etc. Nu, 4 weken later, nog steeds aan het hoesten.
Ben je ook benauwd, dat hoesten duurt wel heel lang bij je.
Zie de post van Barney die krijgt antibiotica .
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef junkiexp het volgende:

Vorige week al diarree gehad, Sinds vandaag ook koorts 38.5, hoofdpijn, oren zitten dicht, een trekkend spierpijngevoel in mijn knieholtes en een droge hoest .
Ben net wezen werken maar ben na een uur maar gestopt.
Thuis gaat nog net , maar om met koorts, hoest , hoofdpijn en spierpijn te werken .
pi_75476072
Hier ook achter de rug. Viel allemaal reuze mee op zich, maar wel intens.

Vrijdag - aankomst in Nederland, 18:30. Uit eten met vriendin.
Vrijdagavond 20:00 - koorts (38.5), gaar. Snachts rot geslapen. Veel spierpijn
Zaterdag-Zondag : Compleet van de kaart, niet eens genoeg energie om de telefoon te pakken naast je bed
Zondagavond 19:00 : Voel me weer prima, koorts is weg

Gek genoeg niet eens een verstopte neus gehad, en maar 2 of 3 kleine kuchjes...m'n keel voelde wel aan als schuurpapier en slikken deed verdomd veel pijn op Zondag.

Andere zaken :
- Hartslag van 100+ gedurende hele weekend. Vanaf Maandag nog 2 dagen flinke hartkloppingen gehad. Doc zei dat dat 'exclusief bij mensen onder de 30 met h1n1 gebeurt, maar niemand weet waarom'.
- Geen eetlust (bijna niks op)
- Hoofdpijn / gevoelig voor licht en geluid (genoeg om geen TV te kijken of te internetten). Heb dus ook 48 uur in bed gelegen en gewoon een mummy gespeeld.

Vond t' allezins meevallen....heb dit liever dan normale griep waar je 2 weken aan het sudderen bent...no tx. Denk dat m'n beproefde anti-ziek-zijn-filosofie wel geholpen heeft.

* In bed blijven. Niks doen, zelfs geen tv kijken. Veel slapen/rusten/rotten.
* Elke dag 2 citroenen uitpersen en opdrinken met royaal water
* Elke dag 0.5 liter granaatappelsap (ongezoet plz) wegdrinken + royaal water
* Brandnetel & kamille thee om te zuiveren en te kalmeren

Kortom, grote overdosis anti-oxidanten en rust....
pi_75483590
Joepie aan de Tamiflu
Wat een rothoest is dat, het lijkt wel of ik helemaal openscheur. Verder niet zoveel last, mja, ik ben al een wandelende apotheek
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  donderdag 10 december 2009 @ 15:15:39 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75484068
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef Jannuk het volgende:
Joepie aan de Tamiflu
Wat een rothoest is dat, het lijkt wel of ik helemaal openscheur. Verder niet zoveel last, mja, ik ben al een wandelende apotheek
Jeetje. Waarom aan de Tamiflu?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75484696
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Jeetje. Waarom aan de Tamiflu?
risicogroep
eerste vaccinatie wel gehad, zou na 2 weken werken... niet dus
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_75485044
hehe eindelijk er vanaf
verloop:
eerste 4 dgn koorts en alle andere verschijselen
toen dag 5-6 herstel
dag 7-8-9 diaree all over the f*cking place
dag 10 weer het mannetje
pi_75485549
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef Jannuk het volgende:
Joepie aan de Tamiflu
Wat een rothoest is dat, het lijkt wel of ik helemaal openscheur. Verder niet zoveel last, mja, ik ben al een wandelende apotheek
shittig, wel koorts nu...
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_75647992
Pff, hoort vermoeidheid bij de naweeën?
Ik ben (op hoesten na) van alle klachten af, maar slaap echt vrijwel elke nacht 12 uur, terwijl ik voorheen met gemak na een uurtje of 7 opstond
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:51:20 #34
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75653088
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Maartel het volgende:

Pff, hoort vermoeidheid bij de naweeën?
Ik ben (op hoesten na) van alle klachten af, maar slaap echt vrijwel elke nacht 12 uur, terwijl ik voorheen met gemak na een uurtje of 7 opstond
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

Nou kan nu pas zeggen na 3,5 week dat ik me weer redelijk ok voel..
tjonge
Naweeën - vermoeidheid , duizelig , benauwd en behoefte om langer te slapen ,
pas na ruim drie weken was ik van alle klachten af en opgelucht om me weer fit te voelen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:04:09 #35
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75653643
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]


[..]

Naweeën - vermoeidheid , duizelig , benauwd en behoefte om langer te slapen ,
pas na ruim drie weken was ik van alle klachten af en opgelucht om me weer fit te voelen.
Hmm, totaal geen last van gehad, alleen het vele hoesten nog erna. Hoest bijna mijn keel eruit soms... Maar het begint nu eindelijk iets minder te worden na bijna een week weer aan het werk te zijn...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:14:00 #36
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75654059
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Metalfreak het volgende:


Hmm, totaal geen last van gehad, alleen het vele hoesten nog erna. Hoest bijna mijn keel eruit soms... Maar het begint nu eindelijk iets minder te worden na bijna een week weer aan het werk te zijn...
Dat hoesten had ik 9 dagen en een collega wel drie weken lang.
pi_75662149
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]


[..]

Naweeën - vermoeidheid , duizelig , benauwd en behoefte om langer te slapen ,
pas na ruim drie weken was ik van alle klachten af en opgelucht om me weer fit te voelen.
Hier ook vermoeidheid en hoesten als naweeën
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:22:29 #38
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75664149
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Barney_Stinson het volgende:


Hier ook vermoeidheid en hoesten als naweeën
Jij zit er dus al meer dan twee weken mee.
pi_75665604
Kwam het bij jullie opeens of... ?!
pi_75665774
Bij mij wel redelijk ineens.. had al 2 dagen een beroerde kriebel in mijn keel en veel gehoest, en toen werd ik 's ochtends ineens heel erg beroerd wakker..
pi_75665970
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Jij zit er dus al meer dan twee weken mee.
Idd.

Vrijdag 27 november eerste klachten. Vanaf zondag 29 november koorts t/m dinsdag 8 december etc. etc.

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  woensdag 16 december 2009 @ 00:44:20 #42
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75673947
Heb een mutatie te pakken oid, want ik heb dezelfde klachten als enkele weken terug, alles was voorbij, en ineens begint het weer!
Maar minder erg dan toen
Snollebolt
pi_75761886
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Heb een mutatie te pakken oid, want ik heb dezelfde klachten als enkele weken terug, alles was voorbij, en ineens begint het weer!
Maar minder erg dan toen
Mutatie, minder erg dan toen...seizoensgriep???
  zondag 20 december 2009 @ 01:03:58 #44
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75823536
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef TuggSpeedman het volgende:

[..]

Mutatie, minder erg dan toen...seizoensgriep???
Hm denk ik niet, het is minder erg dan toen maar wel dezelfde klachten, terwijl die weken terug opeens plots enorm heftig waren is het nu...ja?
Anders
Snollebolt
pi_75851823
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

Heb een mutatie te pakken oid, want ik heb dezelfde klachten als enkele weken terug, alles was voorbij, en ineens begint het weer!
Maar minder erg dan toen
Wat is een mutatie precies? en wil je verder het beste toe wensen.
  maandag 21 december 2009 @ 01:17:36 #46
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75864568
er zijn constant mutaties. Alleen de meeste hiervan ontstaan simpelweg omdat het virus zichzelf slecht kopieert. Bijna al deze slechte kopieen sterven ook vanzelf weer uit. Het is eigenlijk meer een toeval als er een slechte kopie overleeft en zichzelf ook nog in staat is weer te kopieeren. Pas dan is er een vaststaande mutatie.
De effecten hiervan zijn nog onbekend.
Snollebolt
pi_75876587
Wat een gedoe, het beste ermee. Ben benieuwd of ik de seizoensgriep nog krijg.
Krijg toch wel de indruk dat er minder mensen de mexicaanse griep hebben.
pi_75888149
Zaterdag voor het eerst gesport na de Mexicaanse griep. Viel me reuze, ben nog wel verkouden dus na een half uur flink benauwd. Maar de wedstrijd vol gehouden.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_76278042
Dat de mexicaanse griep helemaal uit Nederland vertrekt en iedereen die nog de
mexicaanse griep heeft of in de nasleep zit met benauwdheid, longontsteking of vermoeidheid
heel snel beter mag worden.
pi_76278900
quote:
Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Sinarades het volgende:
Dat de mexicaanse griep helemaal uit Nederland vertrekt en iedereen die nog de
mexicaanse griep heeft of in de nasleep zit met benauwdheid, longontsteking of vermoeidheid
heel snel beter mag worden.
Heey!!!!
Snollebolt
  vrijdag 1 januari 2010 @ 02:56:18 #51
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_76284005
Gelukkig en gezond 2010, bedankt voor het komen in dit topic, vond het heel oke
om ervaringen en tips met elkaar te delen.

pi_76348652
Heb nergens last van nu. Alleen koppijn, maar dat heeft niks met de mex griep te maken.

Wel tof dat ik in de OP sta.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')