Ben je ook benauwd, dat hoesten duurt wel heel lang bij je.quote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef DevilsChase het volgende:
ik heb het ook gehad, 4 weken terug. 39.8 graden koorts, kotsen, ijskoude rillingen etc. Nu, 4 weken later, nog steeds aan het hoesten.
Thuis gaat nog net , maar om met koorts, hoest , hoofdpijn en spierpijn te werken .quote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef junkiexp het volgende:
Vorige week al diarree gehad, Sinds vandaag ook koorts 38.5, hoofdpijn, oren zitten dicht, een trekkend spierpijngevoel in mijn knieholtes en een droge hoest.
Ben net wezen werken maar ben na een uur maar gestopt.
Jeetje. Waarom aan de Tamiflu?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef Jannuk het volgende:
Joepieaan de Tamiflu
![]()
Wat een rothoest is dat, het lijkt wel of ik helemaal openscheur. Verder niet zoveel last, mja, ik ben al een wandelende apotheek
risicogroepquote:
shittig, wel koorts nu...quote:Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef Jannuk het volgende:
Joepieaan de Tamiflu
![]()
Wat een rothoest is dat, het lijkt wel of ik helemaal openscheur. Verder niet zoveel last, mja, ik ben al een wandelende apotheek
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Maartel het volgende:
Pff, hoort vermoeidheid bij de naweeën?
Ik ben (op hoesten na) van alle klachten af, maar slaap echt vrijwel elke nacht 12 uur, terwijl ik voorheen met gemak na een uurtje of 7 opstond
Naweeën - vermoeidheid , duizelig , benauwd en behoefte om langer te slapen ,quote:Op woensdag 2 december 2009 23:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou kan nu pas zeggen na 3,5 week dat ik me weer redelijk ok voel..
tjonge
Hmm, totaal geen last van gehad, alleen het vele hoesten nog erna. Hoest bijna mijn keel eruit soms... Maar het begint nu eindelijk iets minder te worden na bijna een week weer aan het werk te zijn...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Naweeën - vermoeidheid , duizelig , benauwd en behoefte om langer te slapen ,
pas na ruim drie weken was ik van alle klachten af en opgelucht om me weer fit te voelen.
Dat hoesten had ik 9 dagen en een collega wel drie weken lang.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, totaal geen last van gehad, alleen het vele hoesten nog erna. Hoest bijna mijn keel eruit soms... Maar het begint nu eindelijk iets minder te worden na bijna een week weer aan het werk te zijn...
Hier ook vermoeidheid en hoesten als naweeënquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Naweeën - vermoeidheid , duizelig , benauwd en behoefte om langer te slapen ,
pas na ruim drie weken was ik van alle klachten af en opgelucht om me weer fit te voelen.
Jij zit er dus al meer dan twee weken mee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Barney_Stinson het volgende:
Hier ook vermoeidheid en hoesten als naweeën
Idd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij zit er dus al meer dan twee weken mee.
Mutatie, minder erg dan toen...seizoensgriep???quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Heb een mutatie te pakken oid, want ik heb dezelfde klachten als enkele weken terug, alles was voorbij, en ineens begint het weer!
Maar minder erg dan toen![]()
![]()
Hm denk ik niet, het is minder erg dan toen maar wel dezelfde klachten, terwijl die weken terug opeens plots enorm heftig waren is het nu...ja?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef TuggSpeedman het volgende:
[..]
Mutatie, minder erg dan toen...seizoensgriep???
Wat is een mutatie precies? en wil je verder het beste toe wensen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Heb een mutatie te pakken oid, want ik heb dezelfde klachten als enkele weken terug, alles was voorbij, en ineens begint het weer!
Maar minder erg dan toen![]()
![]()
Heey!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Sinarades het volgende:
Dat de mexicaanse griep helemaal uit Nederland vertrekt en iedereen die nog de
mexicaanse griep heeft of in de nasleep zit met benauwdheid, longontsteking of vermoeidheid
heel snel beter mag worden.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |