Wassen is duurder dan een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet wel zeggen, hij komt nu net uit de was voor het eerst en hij rafelt nu al aan alle kanten(kun je ook wel zien op de foto's)
Die heb ik ook gehaald. In het zwart, paars en lichtpaars en rood en een soort oranje. Maar die van mij zien er nog steeds goed uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet wel zeggen, hij komt nu net uit de was voor het eerst en hij rafelt nu al aan alle kanten(kun je ook wel zien op de foto's)
Hahaha, je hebt even ingeslagenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald. In het zwart, paars en lichtpaars en rood en een soort oranje. Maar die van mij zien er nog steeds goed uit.
Ja die dingen zitten fijn en ik dacht voor dat bedrag koop ik er bij de H&M 1 voor dus waarom ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt even ingeslagen? En hmm oke, ja mijne op zich ook wel maar wel wat losse draadjes.
Ik vind van wel, maar het is vrij persoonlijk, er zitten ook dingen tussen die ik afgrijselijk vindtquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Hebben ze een beetje leuke kerstversiering (ballen en slingers enzo) bij de Action?
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Mylene het volgende:
Volgende week deze leuke kerststal in de aanbieding.
Tis best wel dik hout hoor, ik gok een centimeter dik.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!Ben benieuwd wat voor materiaal het is, ziet er erg leuk uit
daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of de wensballonnen nog te koop zijn bij de Action? Of was dat een eenmalig iets?
Ik krijg ze niet meer in elkaar. Zelfs niet met de gebruiksaanwijzing ernaastquote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef Merel1808 het volgende:
Aankomend weekend organiseer ik met mijn scoutinggroep een tweedaagse hike voor de jeugdleden, en ik heb vandaag bij de Action de meest perfecte onderweg-opdracht gevonden; van die houten IQ-puzzels! Lekker klein, makkelijk te maken onder het lopen en ideaal om de hele dag mee bezig te zijn, én maar 80ct!
Ik zit ook waanzinnig te kloten met die met dat elastiek erin, er klopt gewoon iets niet ofzo, maar ze zaten in elkaar, dus het moet kunnenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet meer in elkaar. Zelfs niet met de gebruiksaanwijzing ernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |