Inderdaad 3,5 euro.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Het is bij de Action dan ook erg moeilijk om niet gewoon je mandje vol te ladenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig ben ik niet de enige die koopziek is ,hhahhahaha
Het ergste is het nog als je een half uur in de rij moet staan en superlangzaam langs alle speelgoed/leukedingetjes/aanbiedingen/frutseltjes-schappen schuifelt, volgens mij verdubbelt de inhoud van mijn mandje in de rij als ik me niet inhoudquote:Op donderdag 3 december 2009 15:26 schreef moussy het volgende:
"Ik koop hélemaal niks meer voor Sinterklaas!"
Dan moet je niet de action in wandelen, ik kwam dus weer met 2 tassen thuis, want die ene sweater voor 1,98 voor mn dochter, en die sjaal en die en dat en en en en.. het riep allemaal koop mij!!
dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het ergste is het nog als je een half uur in de rij moet staan en superlangzaam langs alle speelgoed/leukedingetjes/aanbiedingen/frutseltjes-schappen schuifelt, volgens mij verdubbelt de inhoud van mijn mandje in de rij als ik me niet inhoud
Ze hadden hier alleen nog van die films waar geen kip van gehoord heeft.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Mirjam het volgende:
al die dvd's worden hier steeds weggeplunderd
nog steeds geen alles is liefde
Er stond net iemand voor me in de rij die voor bijna 55 euro aan kerst spulletjes kocht.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens wel belachelijk druk de laatste weken bij de Action. Je kunt goed merken dat het December is. Pas in Januari kun je er weer normaal rondlopen.
Ik ga zo om half zeven nog even proberen te kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens wel belachelijk druk de laatste weken bij de Action. Je kunt goed merken dat het December is. Pas in Januari kun je er weer normaal rondlopen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Er stond net iemand voor me in de rij die voor bijna 55 euro aan kerst spulletjes kocht.
Ik wist niet eens dat je zulke bedragen kon halen met je aankopen bij de Action
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
mnoh, alles is lifde hadden ze niet
wel voor 50 euro andere zooi meegenomen
Ik zou juist nu gaan, etenstijd, om 18:30 zijn de vaders weer eens thuis en gaan de moeders op jacht naar sinterklaaskoopjesquote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga zo om half zeven nog even proberen te kijken
Ja maar ik ga uit eten, en daar vind ik het nu nog te vroeg voorquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou juist nu gaan, etenstijd, om 18:30 zijn de vaders weer eens thuis en gaan de moeders op jacht naar sinterklaaskoopjes
Die Maggie Kerry noodles?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze hadden hier alleen nog van die films waar geen kip van gehoord heeft.
Maar net nog ff geweest (moest mijn achterlichtje ruilen)
10 pakjes instant noodles in geslagen (je bent student of je bent het niet)
4 zakjes dressing
2 pakken salade mix (met nog meer dressing)
wafelkoekjes (voor mee naar school volgende week)
2 pakken frisse fruitdrank
1 flesje 7 up
quote:Er stond net iemand voor me in de rij die voor bijna 55 euro aan kerst spulletjes kocht.
Ik wist niet eens dat je zulke bedragen kon halen met je aankopen bij de Action
quote:mnoh, alles is lifde hadden ze niet
wel voor 50 euro andere zooi meegenomen
quote:Vanmiddag naar de Action geweest. Ik heb daar volgens mij nog nooit zoveel geld uitgegeven.
Score:
*spullen*
en dat alles voor 56 euro nogwat. Dat zie ik bij Blokker of Ikea nog niet gebeuren...
Mijn petekindje wordt maandag twee. Ben heel benieuwd wat ze er van vindtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |