wanneer ze in kleine klompjes overal rondliggen, merk ik dat wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat heb jij voor geniale ogen dat je zandkorrels ziet liggen dan ?
Ik neem aan een wat verhoogd model als je op de achterbank van anderen kan kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef DuTank het volgende:
Wat voor pauperauto'tje heb je dat je er 'knusjes' in zit?
Een vrachtwagen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem aan een wat verhoogd model als je op de achterbank van anderen kan kijken.
Tijdens mijn bijbaan kwam ik wel eens van die auto's tegen. Echt een hel om die geur er weer uit te krijgen.quote:
Die geur hoeft er niet uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Tijdens mijn bijbaan kwam ik wel eens van die auto's tegen. Echt een hel om die geur er weer uit te krijgen.
Die geur krijg je er ook niet meer uit. Die rijdende asbakken hebben overal die stinkgeur inzitten, tot in de isolatie tegen de staalplaat van het dak en de zijkant en dergelijke.quote:
In sommige gevallen kun je het wel weer dragelijk maken voor mensen die in die auto's moeten gaan rijden. En dan krijgt het interieur ook ineens weer een heel andere kleurquote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die geur krijg je er ook niet meer uit. Die rijdende asbakken hebben overal die stinkgeur inzitten, tot in de isolatie tegen de staalplaat van het dak en de zijkant en dergelijke.
Gore mensen. Roken in de auto is wel een van de slechtste eigenschappen die iemand kan hebben vind ik.
Dragelijk inderdaad, maar dat is dan ook alles. Je zult die geur altijd blijven ruiken als je de auto van binnen niet compleet stript en alle isolatiematten vervangt en de rest grondig schoonmaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je het wel weer dragelijk maken voor mensen die in die auto's moeten gaan rijden. En dan krijgt het interieur ook ineens weer een heel andere kleur
Gelukkig bepaal ik zelf of ik wel of niet in mijn eigen auto rook.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die geur krijg je er ook niet meer uit. Die rijdende asbakken hebben overal die stinkgeur inzitten, tot in de isolatie tegen de staalplaat van het dak en de zijkant en dergelijke.
Gore mensen. Roken in de auto is wel een van de slechtste eigenschappen die iemand kan hebben vind ik.
Ik overdrijf graagquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal ik zelf of ik wel of niet in mijn eigen auto rook.
Ik breng ongeveer acht uur per dag door in mijn auto en rook lekker wanneer ik dat wil
Ik kan me trouwens een heleboel slechtere eigenschappen van mensen bedenken! Je overdrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |