hehe, ik drink momentaal bijna alleen nog maar groene thee. zit al een jaar of 10 in zo een buiquote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Af en toe heb ik van die groene thee buien. Omdat 't gezond is. Zo eens in de twintig jaar heb ik zo'n bui
Zit je morgen op ons pittoreske eiland?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Neemt morgen afslag Spijkenisse
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen met je![]()
Mijn vader zei altijd: thee is voor ouwe wijven en homofielen![]()
Maar dat vond ik weer net iets té.
Nee, was grapje. Morgen kantoorquote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je morgen op ons pittoreske eiland?
rooiibos is geen theequote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de thee, maar van de week had ik van AH rooibosthee met honing en die was lekker
Nou nou, heb je iets tegen mensen als Pietje ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vader zei altijd: thee is voor ouwe wijven en homofielen![]()
kantoor heeft ook zo zn charmequote:Op woensdag 2 december 2009 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit af en toe te denken "Als je nou een leuk stoer wijf had, dan werd ik vrachtwagenchauffeur". Een enorme grote glanzende truck, vrije rijder, de hele wereld rond karren, om de beurt chauffeuren
Of in een vreemd land een pannenkoekenrestaurant beginnen, dat lijkt mij ook wel leuk
Afijn, over tien jaar zit ik natuurlijk nog steeds op kantoor
Ja en de bajes ookquote:
Als het goed is, wordt er nu heel hard en met heel veel liefde gewerkt aan de lasagne die ik vanavond voorgeschoteld krijg.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Deisyy het volgende:
En voor morgen staat er al een lasagne in de koelkast
OMG... ik dacht precies hetzelfde toen ik die zin lasquote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
... Aan die clown met z'n lach
Hij heeft alles gegeven tot zijn laatste dag
Niemand kende de pijn van zijn stille verdriet
Want er was op het einde niemand die hij verliet.
De liefde komt daarna?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt er nu heel hard en met heel veel liefde gewerkt aan de lasagne die ik vanavond voorgeschoteld krijg.
Niet met te veel liefde, hoop ik trouwens. Bechamelsaus vind ik al romig genoeg ...
Dat eerste deel laat ik weg, maar dat laatste denk ik al een jaar of 15quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Jian het volgende:
Poll in de Telegraaf !
't moet ook niet gekker worden in dit godvergeten kutland
Haha ze zeggen t..quote:Op woensdag 2 december 2009 18:23 schreef Jian het volgende:
Heb je een beetje Far away Eyes Annie ?![]()
(thee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |