denk niet dat die nog in tentjes wil liggenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok.... dan vraag ik David Beckham wel....
Elke keer als ik hem de laatste jaren ergens op een foto zag, vond ik 'm er slecht uitzien, dus ik ben er bang voor dat de magie voor altijd weg is.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef D. het volgende:
Misschien als je een foto ziet waar die niet zo opgedoft is dat ie je nog doet denken aan de ladykiller van weleer
Daar voelt ie zich te goed voor?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
denk niet dat die nog in tentjes wil liggen
De herinnering blijftquote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem de laatste jaren ergens op een foto zag, vond ik 'm er slecht uitzien, dus ik ben er bang voor dat de magie voor altijd weg is.
Hoe werkt dat, lief zijn voor een tattoo? Veel aaien en kusjes erop?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ik zal heel lief voor hem en zijn tattoos zijn ....
ja zoietsquote:Op woensdag 2 december 2009 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, lief zijn voor een tattoo? Veel aaien en kusjes erop?
... Aan die clown met z'n lachquote:
Ja maar ik pak die zaken heel goed aan, dat gaat helemaal goed komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, hij wil vast dat je hem leuk vindt om zijn intelect
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
... Aan die clown met z'n lach
Hij heeft alles gegeven tot zijn laatste dag
Niemand kende de pijn van zijn stille verdriet
Want er was op het einde niemand die hij verliet.
Ik ben verliefd.quote:
En soms is het ook wel bewust. Ik heb ook een tijdje consequent alle nieuwkomers genegeerd en dan niet omdat de persoon erachter, maar meer uit 'zelfbescherming', dat niet de zoveelste kloon een loopje met je neemt.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is ook niet bewúst hè, als je genegeerd wordt. Vaak zijn mensen te druk met elkaar, of is een post gewoon net niet prikkelend genoeg om op te reageren. Al is er meestal wel een sociaal persoon die even hallo zegt of zwaait.
Ben niet zo moeilijk...als ik het maar niet hoef te drinken...en ik heb zo'n vermoeden dat jij dat met koffie hebtquote:
Ik had sla met geitenkaas en zelfgebakken en ook nog zelf gekruide(quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor groente heb je d'r bij?
hehe, nah ik drink ook koffie hoor. maar eigenlijk alleen overdag. in de avond drink ik meestal thee.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben niet zo moeilijk...als ik het maar niet hoef te drinken...en ik heb zo'n vermoeden dat jij dat met koffie hebt
Lekker, op die geitenkaas na. Wat is je lievelingsgerecht en wanneer ga je dat voor ons bereiden?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had sla met geitenkaas en zelfgebakken en ook nog zelf gekruide() stukjes kipfillet er tussen door
Ik ben dollll op sushi maar dat kan ik niet zelf makenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker, op die geitenkaas na. Wat is je lievelingsgerecht en wanneer ga je dat voor ons bereiden?
Ik vind thee smerig...sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nah ik drink ook koffie hoor. maar eigenlijk alleen overdag. in de avond drink ik meestal thee.
Jammie...allebeiquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond komt er bij mij stamppot rauwe andijvie op tafel met spekjes, rookworst en een uitje![]()
En voor morgen staat er al een lasagne in de koelkast
Af en toe heb ik van die groene thee buien. Omdat 't gezond is. Zo eens in de twintig jaar heb ik zo'n buiquote:
Dat zal wel meevallen met jequote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
dankjewel. voel me ineens net een oud wijf
* Neemt morgen afslag Spijkenissequote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond komt er bij mij stamppot rauwe andijvie op tafel met spekjes, rookworst en een uitje![]()
En voor morgen staat er al een lasagne in de koelkast
Ik ben niet zo van de thee, maar van de week had ik van AH rooibosthee met honing en die was lekkerquote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Af en toe heb ik van die groene thee buien. Omdat 't gezond is. Zo eens in de twintig jaar heb ik zo'n bui
hehe, ik drink momentaal bijna alleen nog maar groene thee. zit al een jaar of 10 in zo een buiquote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Af en toe heb ik van die groene thee buien. Omdat 't gezond is. Zo eens in de twintig jaar heb ik zo'n bui
Zit je morgen op ons pittoreske eiland?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Neemt morgen afslag Spijkenisse
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen met je![]()
Mijn vader zei altijd: thee is voor ouwe wijven en homofielen![]()
Maar dat vond ik weer net iets té.
Nee, was grapje. Morgen kantoorquote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je morgen op ons pittoreske eiland?
rooiibos is geen theequote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de thee, maar van de week had ik van AH rooibosthee met honing en die was lekker
Nou nou, heb je iets tegen mensen als Pietje ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vader zei altijd: thee is voor ouwe wijven en homofielen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |