quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Talitha het volgende:
Maar je mag met Noek en Pietje in een tentje las ik. Das iets om naar uit te kijken.
Ik vond George toen ook een lekkere kerel, vooral in de Last Christmas-clip......nostalgiequote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond Andrew altijd leuker. Maar die is ook niet bepaald leuk opgedroogd, geloof ik.
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond Andrew altijd leuker. Maar die is ook niet bepaald leuk opgedroogd, geloof ik.
Zeg maar 'Echt niet'. Wat een creep. Maar het is gelukkig geen Georgiopolis.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Nee niet echt![]()
Maar hij was toen wel de leuktste.
[ afbeelding ]
Ik had er nog helemaal niet voor geshopt en de eerste winkel die ik binnenging, de eerste jas die ik paste ..... bam!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef hondjes het volgende:
Dees..eindelijk geslaagd,,je jas is leuk.
Hij lijkt wel terminaalquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg maar 'Echt niet'. Wat een creep. Maar het is gelukkig geen Georgiopolis.
Ik meende het nog serieus ook.quote:
Welke Leo bedoel je? Ving je iets op van TBO?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef Talitha het volgende:
Maakt me niet uit. Als het maar niet bij mij in de buurt is.
Dat was een ordinaire verkapte tvp Fluitert.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Welke Leo bedoel je? Ving je iets op van TBO?
Leo, Eindhoven, TBO-fotograaf, videoboer , dan is dat de Leo.
Nou zeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef Talitha het volgende:
Dat was een ordinaire verkapte tvp Fluitert.![]()
Maar wel bedankt voor het antwoord. Ik denk dat het inderdaad die Leo was.
Het is niet persoonlijk, Nick. Het is teh tent.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil d'r nou godverdomme niemand met mij in een tentje?
Je eigen vrouw ?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Tis er niet echt weer voor Nickski.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Als hij zijn zus belt, weet jij wel hoe laat het is. Dan moet je zijn tent uit. Raus!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Anniebab het volgende:
Ik zou wel met Jian in een tentje lekkere Stones-nummers willen draaien.![]()
Het lijkt wel een butler. Van 83 jaar oud.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef D. het volgende:
Hij heeft toch een gezond kleurtje, en een schoon pak?
Omg, mag hij geen muziek luisteren met vreemde vrouwen?...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Als hij zijn zus belt, weet jij wel hoe laat het is. Dan moet je zijn tent uit. Raus!
Neuh dan is de ONT gewoon voorbijquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Omg, mag hij geen muziek luisteren met vreemde vrouwen?...
Misschien als je een foto ziet waar die niet zo opgedoft is dat ie je nog doet denken aan de ladykiller van weleerquote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt wel een butler. Van 83 jaar oud.
Ik vind het helemaal niks meer.
Jij bent vreemd?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Omg, mag hij geen muziek luisteren met vreemde vrouwen?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |