Wat ben je toch een zelfingenomen mannetjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar jongens, waar hebben we 't nu eigeenlijk over? TS is duidelijk zo closet als 't maar zijn kan. Er bestaan uberhaubt geem hetero-mannen, alleen mannen die mij nog niet hebben ontmoet. Plus: na een kratje bier is iedereen zo nicht als de pest.
*rent hard weg, bang voor de rieken en toortsen*
O kut, verkeerde kant op.
*rent hard de andere kant op, van de Bijlmer weg, achtervolgd door pistolen en zwaaiende vuisten*
Ey, je kan wel blijven herhalen, maar je negeert het grootste stuk van wat ik terugzeg ook. Ik reageer namelijk gewoon op wat jij zegt hoor, maak niet mijn eigen verhaal, ik vertel het hoe IK het ervaren heb daar.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef donthate het volgende:
[..]
eg tog niet dat het scary is zeg alleen dat je met woorden niet verder komt daar
Herhaal het nog maar een keer omdat jij ook weer je eigen verhaal ervan maakt En ik gaf alleen aan dat je er met woorden niet ver komt
k heb daar idd geen agressie gezien nee. Ik zeg niet dat het er niet is, maar agressie heb je overal. Jij doet net alsof de bijlmer iets is waar je niet normaal kan rondlopen
Dit geeft al aan dat je waarschijnlijk aan de rand van de bijlmer geweest bent daar is het net zo rustig als een kakwijk(JE VERGEET ALLEEN DAT DE BIJLMER NET ZO GROOT IS ALS EEN MIDDELGROTE STAD) als arnhem of nijmegen
Maar niet dat ik nu ghetto achtig wil gaan doen maar ik heb er 2jaar gewoond Het huis van mijn buren onder vuur genomen er is 1man vermoord in de lift van mn flat bij mij achter waar ik toen woonde is er een door zijn hoofd geschote. Er is iemand tussen het vuil dood gevondenEn natuurlijk is het geen ghetto maar in tegenstelling tot waar ik nu al 2jaar woon is er in die tijd 1x iemand berooft in 3jaar in de verste omtrek gebeurd er niks maar nu weer ontoppic want dit is een andere discussie dn moet er maar iemand aan maken over de bijlmer en heb nu ook geen zin in discussie want ik heb er gewoond en jij ergens anders dus er valt geen discussie over te maken
Nu niet meer hoor woon in een kakwijk:Pquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we van jouw leven geen reality-soap maken? Ik smul er van!
Ik mag hopen dat je weet dat ik, ondanks het gebrek aan PI's, dit verre van serieus meende? Iedere regel ervan?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zelfingenomen mannetjegeweldig
Ow nu is madam het er opeens wel mee eensquote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Denk dat het idd dat het er ook gewoon aan ligt hoe je jezelf hebt gedragen. Als je in een kroeg staat, gezellg aan het kleppen of dansen bent met je vriendinnen, en er komt ineens één of andere gozer op je af die je zo op je bek pakt, dan kan hij een klap verwachten vind ik.
Loop je zelf al wat te flirten met diegene ofzo, vind ik het een ander verhaal. Dan is gewoon terugdeinsen en zeggen dat je daar niet van gediend bent ook genoeg vind ik.
Echt he, wat heeft zijn bijlmer verhaal in godsnaam met dit topic te makenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we van jouw leven geen reality-soap maken? Ik smul er van!
Maar ik geef tog aan dat het net zo groot is als een stad als arnhem of nijmegen DUS IK GEEF AAN HET LIGT ERAAN WAAR JE GEWOONT HEB maar ik gaa helemaal niet meer op jou reageren blank tutjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, je kan wel blijven herhalen, maar je negeert het grootste stuk van wat ik terugzeg ook. Ik reageer namelijk gewoon op wat jij zegt hoor, maak niet mijn eigen verhaal, ik vertel het hoe IK het ervaren heb daar.
En al die dingen die je noemt, ik kan me niet voorstellen dat als je je zelf nergens in mengt of mee bemoeit, je zomaar iets wordt aangedaan. Ik heb er inderdaad niet gewoond, maar zoals ik zei kwam ik er vaak genoeg om er mijn oordeel over te kunnen hebben. Maakt dus geen fuck verschil dat ik er niet gewoond heb. Liep daar ook gewoon in het donker over straat. Mijn vriend heeft er wél gewoond en heeft precies dezelfde ervaringen als ik. Dus vertel me niet dat er geen discussie over valt te maken want dat is bullshit.
Zal ik eens iets raars zeggen? Een homo... da's een mens.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Ow nu is madam het er opeens wel mee eensEn ja wat is flirten, ik weet niet wat een homo als flirten opvat? Als je naar hem lacht ofzo?
JIj bent echt ontzettend irritant.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee lekker dit zou jij oke vinden?
Andere mensen komen met hele verhalen en dan reageer ik erop ik heb alleen 2regels gezegd dat ik sinds ik daar woon sneller de neiging heb iemand en klap te geven aan daar ging het ook over en ik geef al 10x aan dat het gewoon weer over moet gaan waar het over gingquote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Echt he, wat heeft zijn bijlmer verhaal in godsnaam met dit topic te maken
Hint: Maak een topic aan hoe geweldig je wel niet bent omdat je de bijlmer hebt overleeft
Weet je een zin begint met een hoofdletter het wordt duidelijker met wat komma's ertussen en op het eind mag een PUNT oke?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Andere mensen komen met hele verhalen en dan reageer ik erop ik heb alleen 2regels gezegd dat ik sinds ik daar woon sneller de neiging heb iemand en klap te geven aan daar ging het ook over en ik geef al 10x aan dat het gewoon weer over moet gaan waar het over ging
Dan kan ik serieus niet inzien dat een homo denkt dat een hetero man met hem aan het flirten is. Dan is of deze man geen hetero. Of homo's vatten flirten anders op.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik eens iets raars zeggen? Een homo... da's een mens.
Dus waarschijnlijk vat hij flirten ook op ongeveer dezelde wijze op
OMG!
Echt?
Ja.
Echt.
WOW!
Eye-opener!
Tuurlijk ben ik het wat dat betreft ermee eensquote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Ow nu is madam het er opeens wel mee eensEn ja wat is flirten, ik weet niet wat een homo als flirten opvat? Als je naar hem lacht ofzo?
Oke jij heb gestudeerdquote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet je een zin begint met een hoofdletter het wordt duidelijker met wat komma's ertussen en op het eind mag een PUNT oke?
Haha ja maar ik denk dan ook dat TS nog in de kast zitquote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik het wat dat betreft ermee eens
En wat een homo als flirten opvat? Ik kan er best inkomen dat als je zelf homo bent, maar niemand dit weet, en je al 4x met een vriend van je in een één persoons bed ligt, dat je dan gaat denken van hmz, misschien zit er wel een kans in dat hij ook homoseksuele gevoelens heeft?
Ik heb namelijk nog nooit in me eigen omgeving gehoord dat 2 vrienden bij elkaar in een één persoons bed kruipen
En TS beschreef ook nog, dat zijn vriend tegen hem aan kwam liggen, en een tijdje later pas begon te zoenen. Nou, als mijn beste vriendin tegen me aankruipt in bed, hoe bezopen ik ook ben, zeg ik toch echt wel dat ze ff moet opzouten hoor
Verkrachting--> het penetreren van een lichaamsopening. Maakt dus niet uit welke opening of wat je gebruikt (definitie WbvSr).quote:Op woensdag 2 december 2009 13:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Snap je helemaal niet iemand op zijn bill slaan valt al onder aanranding en iemand zomaar zoenen ook.. Denk dat je in de war bent met verkrachting
Wat heeft dat met studeren te maken? Gewoon even je post nalezen en controleren op zinsopbouw en spelling, daar hoef je niet gestudeerd voor te hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke jij heb gestudeerdAls je er last van heb sla je die reactie van mij tog over
Echt?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik eens iets raars zeggen? Een homo... da's een mens.
Dus waarschijnlijk vat hij flirten ook op ongeveer dezelde wijze op
OMG!
Echt?
Ja.
Echt.
WOW!
Eye-opener!
Jij weet niet eens waar mijn vriend heeft gewoondquote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar ik geef tog aan dat het net zo groot is als een stad als arnhem of nijmegen DUS IK GEEF AAN HET LIGT ERAAN WAAR JE GEWOONT HEB maar ik gaa helemaal niet meer op jou reageren blank tutje
Sommige mensen flirten met alles wat los en vast zit. Ik flirt ook met vrouwen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan kan ik serieus niet inzien dat een homo denkt dat een hetero man met hem aan het flirten is. Dan is of deze man geen hetero. Of homo's vatten flirten anders op.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Echt?
Volgens family guy is iemad gay als ipv bloed hij groen zuur heeft
Dus ik ben racisties omdat ik mijn eigen kleur discrimineer?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar mijn vriend heeft gewoondDus je oordeeld over iets waar je niet eens over kan oordelen. En waarom ga je het nu op de persoon af spelen? blank tutje???
![]()
![]()
![]()
RACIST!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |