Ik dacht eerst ook aan een spraakverwarring, maar blijkbaar is het gearceerde deel toch wel echt water.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
Natuurlijk is dat gearceerde gedeelte geen water.
Volgens mij hebben jullie last van een spraakverwarring (gezellig sfeertje hier trouwens).
/bemoeial
En deel je het ook nog met ons ?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook aan een spraakverwarring, maar blijkbaar is het gearceerde deel toch wel echt water.
Nu ik weet hoe de originele foto ongeveer in elkaar zit kan ik 'm beter in perspectief plaatsen en dan kan het inderdaad wel weer kloppen wat ER zegt. Briljante mindfuck dan overigens.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En deel je het ook nog met ons ?.
Zou dat niet gewoon aan ER zjn om te beslissen om dat te delen met jullie?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En deel je het ook nog met ons ?.
Dank Uquote:Op woensdag 2 december 2009 12:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Kennelijk wil ER dat zelf niet. Wat verder prima is natuurlijk. Intussen is er wel iemand die een foto heeft geplaatst en daarop net als ieder ander commentaar zou willen horen
Ik heb geen idee wat ze hebben afgesproken, was ook maar een vraag.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon aan ER zjn om te beslissen om dat te delen met jullie?
We hebben niks afgesproken hoor, maar zoals PdH zegt is het niet aan mij om die uitleg te geven... Als ER de uitleg publiekelijk wilde hebben, had ze 'm waarschijnlijk zelf wel in het topic geplaatst.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze hebben afgesproken, was ook maar een vraag.
Wel raar om geheimzinnig te doen over een foto maar dat is haar keus.
Game on.
Klopt heb ik geprobeerd maar als de sluitertijd omhoog ging werd de foto ook onscherp.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
We hebben niks afgesproken hoor, maar zoals PdH zegt is het niet aan mij om die uitleg te geven... Als ER de uitleg publiekelijk wilde hebben, had ze 'm waarschijnlijk zelf wel in het topic geplaatst.
@Sjoemie: vooral op het grotere formaat komen de kleuren echt tot hun recht, die lucht is gewoon fantastisch. Wel vind ik de voorgrond erg onrustig, vooral door het drukke verkeer natuurlijk. Ik heb het idee dat een (nog) langere sluitertijd het beeld een stuk rustiger zou maken, omdat de autoverlichting dan wat meer verspreid zit.
IS op statief werkt tegen je.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Klopt heb ik geprobeerd maar als de sluitertijd omhoog ging werd de foto ook onscherp.
rara windstil en statief.
Het verkeer wat daar rijd dendert zo door op de lichtmasten dat deze gaan trillen een andere reden zou ik niet kunnen bedenken.
Of zou het aan de IS hebben gelegen die ik niet uit heb gezet zit ik me nu te bedenken.
hmm dat is wel een goede, ik ga eens uitzoeken hoe ik die op mijn camera uit kan zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
IS op statief werkt tegen je.
Dus altijd uit zetten icm lange sluitertijden.
Was ik dit keer mijn uv filter niet vergeten eraf te halen ivm spiegeling vergeet ik dus toch mijn is uit te zetten stond nog te twijfelen maar thnx voor de tip.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij statief gebruik zou ik het uit zetten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef polariteit het volgende:
[..]
hmm dat is wel een goede, ik ga eens uitzoeken hoe ik die op mijn camera uit kan zetten![]()
is dat trouwens altijd aan te raden bij gebruik statief? of alleen als de tijden erg op gaan lopen?
Een knopje/schuifje op je lens zelf?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef polariteit het volgende:
hmm dat is wel een goede, ik ga eens uitzoeken hoe ik die op mijn camera uit kan zetten![]()
Niet als je zo'n gammel kutstatief als ik heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sony en Olympus hebben het in de body zitten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Een knopje/schuifje op je lens zelf?
Ik kon me deze nog van Sjoemie herinneren, ik vermoed dat het toch het schuifje op de lens isquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sony en Olympus hebben het in de body zitten als ik het goed heb.
quote:Ik heb de sigma canon variant voor indoor sport en werkt prima.
Haha ja maar dat is een andere lens die het niet heeftquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik kon me deze nog van Sjoemie herinneren, ik vermoed dat het toch het schuifje op de lens is
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |