ja gisteravond opgehaaldquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:07 schreef WRH het volgende:
mooi zeg, het lijkt maar zo weinig te schelen zo'n muurtje verder naar achteren verplaatsen maar kan echt een enorm verschil maken.
tegels al binnen?
ik hoop het, maar ik moet voorlopig nog een ytong muurtje optrekken en dan moeten er nog een paar muren gestuukt worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:35 schreef WRH het volgende:
nice!
dit weekend dus mee aan de gang :-)?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:01 schreef Hilzillah het volgende:
Mensen kinderen wat een mooie vloer in de keukenDe rest ook vreselijk mooi!!
Als ik toch eensch de loterij win
nee, het is ook maar goed dat mijn vriendin niet gezien heeft dat ik geen werkschoenen aanhad, maar twee weken geleden is er een huishoudtrap met een persoon erop vol op mijn voet gevallen en ik had dus mijn werkschoenen niet aan. resultaat is dat mijn nagel van mijn grote teen is losgeslagen en zonder schoenen aan heb ik er minder last van dan met schoenen aan (ja eigenwijs ik weet hetquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Killiann het volgende:
Lekker bezig!
Die kroonluchter staat erg leuk in het halletje (hij komt me wel vaag bekend voor) maar als de lampen hangen dan lijkt het ook echt af.
Klus jij altijd op je sokken?
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Dulk het volgende:
[..]
nee, het is ook maar goed dat mijn vriendin niet gezien heeft dat ik geen werkschoenen aanhad, maar twee weken geleden is er een huishoudtrap met een persoon erop vol op mijn voet gevallen en ik had dus mijn werkschoenen niet aan. resultaat is dat mijn nagel van mijn grote teen is losgeslagen en zonder schoenen aan heb ik er minder last van dan met schoenen aan (ja eigenwijs ik weet het)
ik zal vanmiddag eens foto's plaatsen, heb het druk gehad om de babykamer eerst af te maken (heeft prio), de babykamer is inmiddels dus ook af.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Leonietje83 het volgende:
Maandje verder, hoe is het nu hier? (daar?) Update!
de ytong muur is een voorzetmuur, de oude gipsplatenwand staat er nog achter, er zit een spouw tussen van +/- 12 cm. In de rechterhoek zat een koof met alle leidingen (gas/afvoer/water/MV), aangezien ik geen koof wilde heb ik de koof dus zeg maar doorgetrokken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef Panoptis het volgende:
TVP,
en ben erg benieuwd hoe je die hangwc in de muur gebouwd hebt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |