Pauze in een film!? In wat voor gare, pauper bios zit jij dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deel 1 en 2 van komt een vrouw bij de dokter. En niks mis met de billen van barry atsma. Binnenkort weer live in amsterdam te zien in angels in america van toneelgroep amsterdam
Ben blij dat die dingen zijn afgeschaft. Pauzequote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pauze in een film!? In wat voor gare, pauper bios zit jij dan?
Oké, pauze in een film is wel lekker nostalgisch enzo
of hij kijkt hem gedownload en heeft zelf een pauze in gelast,quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cinemec in Ede trouwens ook nog pauzes. Wel een super fijne bios trouwens! Geen reclame, vooraf een korte introductie van de film, een erg goede faciliteiten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben blij dat die dingen zijn afgeschaft. Pauze
Allemaal pauper bioscopen dus. Alleen authentieke bioscopen mogen pauze hebben. Al diequote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
In Utrecht had de bios in Hoog Catharijne ook nog pauzes (een per film), en de bios aan de hoogstraat (City Movies?) ook.
Ja, dat hebben ze van het Molenstraat Theater in Wageningen, vind ik ook leukquote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cinemec in Ede trouwens ook nog pauzes. Wel een super fijne bios trouwens! Geen reclame, vooraf een korte introductie van de film, een erg goede faciliteiten.
Wow, da's wel tofquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef Weemz het volgende:
Figi in Zeist (mijn hometown, ahum) doet ook aan pauzes. En je dan scheel betalen aan consumpties.
En over die surprise, degene krijgt een CD met allemaal tracks achterstevoren. Hij moet dan raden welke tracks het zijn, uit de antwoorden letters halen en zo de verstopplek van het cadeau vinden gnagna...
Ik weet beide plaatsen bijna blind te vinden. Cinemec doet ook extra promo voor onze filmquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze van het Molenstraat Theater in Wageningen, vind ik ook leuk
Ede is voor Veenendaal de dichtstbijzijnde bios dus daar kom/kwam ik wel regelmatig.
Goed idee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelen
Ja dat past ook wel bij 'mquote:
Jeps, ik vind het wel bij de bioscoop ervaring passenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik de reclames voor films in de bios altijd wel tof. Zijn vaak mooiere versies dan op tv, en ze brengen (voor mij) een echt bioscoopsfeertje met zich mee. Trailers van films nog meer zeg maar.
Omdat die bij mijn fiets aan de snelweg stoptquote:Op woensdag 2 december 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom?
Ik zet namelijk ook altijd mijn fiets aan de snelweg neer...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Omdat die bij mijn fiets aan de snelweg stopt
goed zoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je 8 bier over 5 uur uitsmeert dan is dat geen *hips* waardig
En de soep heb ik vandaag gedoneerd aan een mede-soeper, dus die is niet koud geworden
www.utopolis.nl in schubbekutterveenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat hoort er gewoon bij!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik de reclames voor films in de bios altijd wel tof. Zijn vaak mooiere versies dan op tv, en ze brengen (voor mij) een echt bioscoopsfeertje met zich mee. Trailers van films nog meer zeg maar.
Zoek maar op, bus 101 van Veolia van Rotterdam Zuidplein naar Bergen op Zoom, stopt op Rijksweg A29quote:
Oh ik kan films prima uitzitten, ook de drieuurdingen (tenzij ze me niet boeien, maar dat gebeurt niet bijzonder vaak).quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat hoort er gewoon bij!
Ik vind een film zonder pauze ook wel een onwijs lange zit
Een film kan nog wel zonder pauze vind ik, zo lang duren die over het algemeen nou ook weer niet...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind een film zonder pauze ook wel een onwijs lange zit
Ja maar dan kun je ff opstaan en de benen strekken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Een film kan nog wel zonder pauze vind ik, zo lang duren die over het algemeen nou ook weer niet...
mooi toepasselijk !quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja dat past ook wel bij 'mHij is DJ in te boeken voor feesten en partijen (maar gelukkig niet zo'n foute Hollandse Hits DJ, maar gewoon een goeie met lekkere muziek)
quote:
moeten daar reacties op komen dan? Ik heb ze nog niet gezien hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef Stroekie het volgende:
geen reakties op de billen van barry ?
moeten is dwangquote:Op woensdag 2 december 2009 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
moeten daar reacties op komen dan? Ik heb ze nog niet gezien hoor
Nja gezien het feit dat je er nog een keer naar vraagtquote:
ik probeer wat reakties los te krijgen en zo meer leven in dit topicquote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja gezien het feit dat je er nog een keer naar vraagt
Haha
www.toneelgroepamsterdam.nl en de helft van de scenes in de kluun en arnie filmquote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het vraagt minstens om visuele ondersteunig, Stroek.
voor plaatjes en foto's moeten jullie desmonkey of g_e vragenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het vraagt minstens om visuele ondersteunig, Stroek.
Maar beter ook, veel te warm daarquote:Op donderdag 3 december 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie homo'skomen niet in de hemel!
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-in-de-hemel.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |