en ondertussen thuis onder de duim zitten als het er echt op aan komt he.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:43 schreef Self-Catering het volgende:
Boeiend, vrouwen moeten pijn lijden..
Ze doet in ieder geval geen moeite om te verbergen dat ze het niet zo fijn vindtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk maar 1 goede methode voor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Das op zich wel een goeie klacht. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe anaal is. Het moet toch wel degelijk anders zijn dan vaginaal anders zouden hetero mensen de moeite niet nemen. Helaas heb ik nog geen vriendin gehad die het ook wil proberen.
Heee Mariska en ik, das lang geleden.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk maar 1 goede methode voor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef laforest het volgende:
Best lekker hoor om af en toe je vriendin in haar kontje te nemen.
Voelt lekker warm en zacht. Maar ik zou het niet iedere dag willen doen.
Gewoon lekker afwisselen.
Hoef je nooit meer naar de wc, na een tijdje kun je gewoon een luier dragen en druipt alles er vanzelf uit.quote:
nooit last vanquote:Op woensdag 2 december 2009 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoef je nooit meer naar de wc, na een tijdje kun je gewoon een luier dragen en druipt alles er vanzelf uit.
quote:Ook blijft het zo dat jongens en mannen sterker zijn, en meisjes en vrouwen graag hun vriend willen behagen en daarin heel ver gaan. Nog meer verbaast het me dat niemand verontrust lijkt over anale seks. Bij mannen onderling kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar bij vrouwen is het beslist pervers. En welke man vindt het fijn om met zijn edele delen in een zak met stront te roeren? Want dat is het in feite. En denk ook maar niet dat het voor vrouwen fijn is. Anale penetratie heeft niets met seks te maken: al duizenden jaren is het een teken van macht en vernedering, in alle culturen
Meisjes van 16....quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meisjes van 16....
Moeten nog veel leren
/topicquote:Op woensdag 2 december 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap het heel goedals je geilt op mooie kontjes, dan wil je je lul er toch ook wel in stoppen?
Bovendien is het heus niet zo dat 'íe er bruin weer uit komt hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |